joi, 16 decembrie 2010

Elena Alexe



Acesta este un dar pe care mi l-a facut Stefania si la care tin foarte mult. Sunt o parte din lucrarile mele.
Multumesc Stefy draga mea , pentru frumoasele clipe daruite langa o ceasca de cafea, sub mangaierea salciei verzi.

36 de comentarii:

disa spunea...

Elena, ai motive sa-L lauzi pe Dumnezeu in fiece clipa.
Pentru talentele tale:pictura, poezie, frumusete sufleteasca.
Ma bucur ca te-am cunoscut!
Macar virtual...

geaninalisandru spunea...

Ştefania este unul din oamenii deosebiţi ai acestei blogosfere. Niciodată nu lasă comentarii doar de dragul de a scrie. Am descoperit în ea omul vertical, cu personalitate, care au un cuvânt de spus în lumea virtuală.

Te felicit pentru acest dar şi o felicit pe Ştefania pentru gândul curat!

Costea spunea...

A muncit foarte mult la el aşa că este un dar minunat :).

Cristake spunea...

Lucrul migalos la acest clip si cu muzica de sorginte - zic io - chinezeasca, cu acorduri de orez, ma fac sa cred ca Stefanoaica este excelenta ca randament la facut sarmale. Cu foi de varza, mai mult, daca contorizam pozele blogului ei, cre'ca are alergie la foi de vitza.

Rappa_ru' spunea...

Felicitari amandurora:)...nu stiu ce ar mai fi zis, clipul m-a bucurat foarte mult si mi se pare a fi extraordinar:)...o zi cat mai frumoasa si sa auzim de bine :)

marada spunea...

Frumoase lucrari! Imi place mult "Liliacul"!

elena marin-alexe spunea...

disa
Faptul ca exist inca dupa tot ce mi s-a intamplat, este un motiv de ai multumi in fiecare zi din viata .

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Ai descris persoana Stefaniei excelent.Multumesc draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Costea
Mi-a facut mare bucurie.

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Fara gluma nici nu se poate discuta cu tine Cristakele meu prieten.

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru
Multumesc pentru trecerea pe aici'in plimbare'!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc de apreciere draga mea!

Cristian Lisandru spunea...

Vă doresc o zi plină de gânduri frumoase, de zâmbet şi de lumină. Am înţeles că la dumneavoastră ninge, ceea ce nu poate fi decât un motiv în plus de bucurie...

Cu respect!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
MULTUMESC Cristian! O seara plina de bucurie si sufletului tau !

nakudo spunea...

mi-am adus frunzele de vita si umplutura de sarmale...ce am facut atunci a fost facut din inima ,cu multa inima..pentru ca meritati mai mult de atat si ma doare ca nu pot oferi mai mult..santeti un om special pe care chiar il iubesc..sarut mana pentru tot si multumesc tuturor

nakudo spunea...

s-a intrerupt telefonul...da recuperam noi..ca doar n-or sta firele inghetate la -20 de grade tot anul..hi-hi va imbratisam cu toata dragoste

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Multumirea mea este cu sufletul draga Stefy!
Multumesc pentru iubirea speciala !

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Da ...dar si noi trecem de limita, si plange telefonul ...:D Hai ca te pup si noapte buna!

denisia spunea...

Frumos gestul lui Stefy. Felicitari!

kis spunea...

foarte ,foarte reusit si frumos!

iri spunea...

E SUPERB!

ELENA spunea...

Superbă realizare,felicitări Ştefaniei!
Felicitări şi ţie draga mea Tiză,
eşti un om deosebit..
Un weekend excelent!
Te pup şi îmbrăţişez cu mult drag!

... spunea...

Superb dar!Un cadou de suflet incantator!
Va multumesc pentru gandurile bune pe care mi le-ati transmis!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc Deni draga!

elena marin-alexe spunea...

KIS
Multumesc pentru apreciere.
Numai pace si bucurie.

elena marin-alexe spunea...

iri
Multumesc scumpo! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Si eu ii sunt multumitoare Stefaniei.Dar si tie tizo pentru frumoase ganduri.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Ma bucur sa te revad aici.
Fii binecuvantat!

raza de soare spunea...

un dar minunat, niste opere adevarate, lucrari care ma ung la inima, superb draga mea doamna, felicitarile mele pentru talentul sau mai bine spus talantul/ talantii cu care v-a inzestrat Domnul...noi trebuie sa inmultim fiecare talant...

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Mii de multumiri scumpa mea raza de soare!

mmary spunea...

Daca nu ma inseala memoria,am vazut acest clip,pentru prima data, cred ca acum aproximativ un an pe blogul Stefaniei,si m-a impresionat mult...

L-am urmarit si acum si nu pot spune decat:

Dumnezeu sa te binecuvanteze Stefania cu toata splendoarea iubirii Sale pentru gandul tau pur si bun si sa-ti imbrace inima in Frumusetea Desavarsita , adica in El Insusi!

Doamna Elena va imbratisez cu Iubire din Iubirea Lui.

Fiti binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Chiar asa.Ai o memorie vizuala buna draga Mary.Ii multumesc Stefaniei pentru surpriza facuta atunci.
Multumesc si tie pentru -ca ai ramas cu fidelitate intre prietenii mei de suflet.
Pace si bucurie iti doresc de sarbatoarea Nasterii Domnului!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunat dar,pentru o doamna minunata.va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc tie draga mea!

patitu spunea...

In acest moment am dat din nou klic videoclipului,minunat pt. inima si suflet......La multi ani....Elna DomnulISUS sa te bnecuvinteze....AMIN...

elena marin-alexe spunea...

patitu
Multumesc!