sâmbătă, 18 decembrie 2010

Timpul iertării

Poate că o să vă mire pe unii postarea mea de azi, poate nu.
Mai sunt câteva zile până vom intra cu toţii în iureşul sărbătorilor de iarnă şi aş dori, să vă împărtăşesc vouă, celor ce sunteţi cititori pe aici, câteva gânduri, doar câteva..
Se împlinesc 2 ani de activitate pe 'Hai la plimbare". Nu ştiu dacă tot ce am scris şi am prezentat aici v-a fost pe plac. Am dorit să fiu eu însămi şi sper ca am reuşit. însă adevărul uneori doare şi fără să-mi doresc asta , cred că am supărat  pe unii dintre cei ce mi-au calcat pragul virtual. Îmi pare rău. Nimeni nu-i perfect.Vă apreciez pe toţi pentru tot ce faceţi pe blogurile voastre. Anunţ pe această cale că, am iertat acele persoane care voit mi-au lăsat comentarii pline de obscenităţi şi răutăţi...Nu port pică nimanui, dar prefer să stau departe de ei, pentru minima protecţie si acesta este şi motivul pentru care am activat cenzura pe blogul meu. O dovadă certă, că am iertat, este şi retragerea unui articol din blogul meu, destul de controversat: "Pluriblogări sau bolnavi" care se pare, a rănit cel puţin două persoane, care s-au simţit avizate. La rândul meu le cer iertare., tuturor celor pe care i-am supărat în acest an, în lumea reală sau în virtual.
Doresc  să păşesc în marea sărbătoare a Naşterii Domnului cu sufletul trecut prin sângele purificator al Domnului Isus Cristos, pentru-ca bucuria mea să fie deplină.
Nu uitaţi: ESTE TIMPUL IERTĂRII!  Isus este Domnul Păcii!

Vă doresc tuturor Sărbători Fericite!

40 de comentarii:

denisia spunea...

Elena... ai fost si ramai un model de delicatete si frumusete sufleteasca.
Am venit si vin cu mare placere in "casuta ta"... chiar daca uneori nu scriu la mine pe blog, intru pe internet si vizitez locurile dragi, locuri de suflet, unde stiu ca gasesc oameni curati la suflet si vorba.
Te imbratisez cu mare drag.

Ana Maria spunea...

Dumnezeu intotdeauna iarta! Week-end placut draga mea! :)

Cella spunea...

Stii ca iertand devii mai frumoasa, stralucitoare, mai asemenea cu Christos?

Cristian Lisandru spunea...

La mulţi ani şi la cât mai multe postări frumoase, aşa cum găsim de fiecare dată atunci când trecem pe la dumneavoastră. Este loc pentru iertare, în suflete, totul este să găsim în noi puterea de a face asta. Dumneavoastră aţi găsit-o...
Gânduri bune şi numai bine în toate!

"Iertarea e regăsirea unei averi înstrăinate" - Schiller...

teonegura spunea...

Sarbatori fericite si tie!

Rappa_ru' spunea...

Foarte frumos si sufletist articolul:)...va urez si eu toate cele bune si Sarbatori fericite:)

raza de soare spunea...

in concluzie sa ne iertam unii pe altii si sa traim fericiti sarbatoarea Domnului...o zi minunata draga mea doamna, eu va imbratisez!

... spunea...

Iertarea e o virtute,iar cine iarta este promotorul virtutii.
Totdeauna cand am ajuns pe acest taram online ,am avut senzatia de caldura sufleteasca .Aici ,am intalnit Frumosul din viata si Nadejdea .Mereu,in aceasta "casa" virtuala ,m-am simtit precum pestele in apa.
Va multumesc pentru ceea ce faceti pentru noi, pentru cei care va trecem pragul !
De fiecare data cand plec de aici, ma simt mai bogat sufleteste.
Va doresc sa fiti sanatoasa si sa aveti parte de Sarbatori Fericite!

Diana spunea...

Sărbători minunate, pline de voie bună și pace divină! Vă îmbrățișez cu drag și vă pup!

corina spunea...

Draga Elena asa sa fie cum iti place tie. Eu iti doresc tot ce este mai bun, mai frumos, mai dulce pentru sufletul tau.Sa ai Sarbatori Fericite!!!!!!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Nu stiu daca sunt un model, dar stiu ca am un model demn de urmat si ma straduiesc sa-l ascult in toate. Imbratisari cu inima!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
El este exemplul pe care vreau sa-L urmez.Te pup draga Ana!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Da, ti se lumineaza sufletul si prinde aripi...:D

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumesc pentru maxima:
"Iertarea e regăsirea unei averi înstrăinate" - Schiller...
O seara buna!Cu mare drag Elena.

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Multumesc mult Teo!

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Chiar ma bucur ca ti-a vorbit Andrei!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Sa ne dorim mult asta si El ne va ajuta.

elena marin-alexe spunea...

...
Doamne asa m-ai laudat de mult ca mi-e tare rusine.Eu nu am merite.Ma straduiesc doar sa fac voia lui Dumnezeu.Atat. Dar daca tu spui-
De fiecare data cand plec de aici, ma simt mai bogat sufleteste.MA BUCURA MULT ACEST LUCRU.
Multa pace si bucurie de aceste sarbatori!

elena marin-alexe spunea...

Diana
Te imbratisez cu drag "portocalo"!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sarbatori cu Sarbatorit sa ai draga Cori!

marada spunea...

Elena- delicata ca totdeauna! Sa fii sanatoasa!

Costea spunea...

Sărbători fericite! :)

Rodica Botan spunea...

Melodie ingereasca auzim...
Si in grajd pe Pruncusorul noi gasim...
Pace , pace e pe lume
Pentru cei ce sint pacatosi
A venit azi Salvatorul pe pamint!

Octavia spunea...

Cand am timp mereu va vizitez... daca nu ma insel doar blogurile dvs le mai vizitez ca stau rau cu timpul... Ma bucur ca ati cerut de la Domnul putere de a ierta si a merge mai departe...sunteti un exemplu pt noi.

O zi binecuvantata!

cristiandima spunea...

Eu spun un mare La Mulţi Ani şi sunt sigur că eşti iertată de cei pe care i-ai supărat... cine nu poate ierta... vai de el. Sărbători fericite!

vyky spunea...

..."si ne iartă nouă greşelile noastre aşa cum noi iertăm greşiţilor noştri "
-a împlini o poruncă divină e Dumnezeieşte,iar caracterul asemeni lui Cristos se naste prin suferinta iertarii Cristice
-binecuvantari sfinte tie suflet ales si iubit de Domnul!

kis spunea...

e vremea colindelor vremea bucuriei cand minunea Nasterii Mantuitorului cuprinde sufletele si le sensibilizeaza indemnandu-ne sa ne iertam!
craciun fericit cu Domnul Isus!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

un blog minunat , pe care revin cu drag mereu. la multi ani"hai la plimbare"

Gabriela Pana spunea...

Iti doresc sa ai un sfarsit de an excelent, sarbatori fericite si pace in suflet...

elena marin-alexe spunea...

marada
Esti draguta in complimente.Multumesc marada!

elena marin-alexe spunea...

Costea
La fel si tie prietene!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Mare bucurie aduce sarbatoarea Nasterii LUI.Imbratisari sincere draga Rodica!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Am invatat candva aceasta lectie a iertarii celui ce-ti greseste.A fost dificil...dar am izbutit si acum pot afirma ca El ma ajuta de fiecare data sa pot ierta.

elena marin-alexe spunea...

cristiandima
Intr-adevar, cine nu poate ierta- vai de el.Pace si bucurie sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

vyky
Bine aleasa fraza din Tatal nostru.Multumesc vyky!

elena marin-alexe spunea...

kis
Dumnezeu sa ne dea tuturor puterea de a ierta! Pace tie si bucurie!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc.
Esti mereu asteptata"La plimbare"!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Impart cu tine bucuroasa Pacea si bucuriile!

geaninalisandru spunea...

Îmi doresc să-ţi pot citit blogul încă o sută de ani. Ne cunoaştem de aproape doi ani, eşti singurul cititor constant de la începututi, de când mi-am deschis blogul, mereu mă gândesc la acest aspect.

Îţi mulţumesc pentru prietenia ta, pentru sufletul tău generos, pentru căldura cuvinteloe tale, pentru tot, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Sa stii ca daca nu-mi placea comoara de pe blogul tau, nu as fi ramas fidela, dar am ramas si acum am senzatia ca ne cunoastem de mult timp...
Imi esri draga, esti sincera, puternica, inteligenta si lista poate sa mearga la nesfarsit..Te pretuiesc din suflet Geanina draga!