marți, 7 decembrie 2010

Marin Gheorghe un învingător!

 [povestire adevarata]

Pe drept cuvant se poate numi  învingator.
Dupa  7 ani grei de suferiţă şi incertitudini, luptându-se cu deznădejdea şi neputinţa la propriu, speranţa i-a fost răsplătită şi a primit cea mai mare dovada de dragoste pe care o poate primi cineva. Soţia sa i-a donat un rinichi şi astfel cei doi soţi au devenit " unul" la propriu. Peste  noi cei din familie vestea a facut linişte.Nu aveam cuvinte să mai spunem ceva. Transplantul a avut loc la Cluj-Napoca in anul  2007. De curând s-au împlinit 3 ani. Dar suferinţa anilor trecuţi nu l-a învins ci l-a determinat să lupte pentru drepturile transplantaţilor din Banat şi astfel a demonstrat încă o dată că este un învingător. Acum, reprezintă interesele transplantaţilor în calitate de Vicepreşedinte în Asociaţia Transplantaţilor din Vest
El, este fratele meu drag şi mă bucur nespus pentru el! În foto. este cel din dreapta cu bulina verde.

Citiţi o parte din interviul pe care l-a acordat reporterilor, cu prilejul constituirii A B T din Vest Timisoara
"Eu am făcut dializă circa şapte ani şi ştiu cum e. În ziua tratamentului nu eşti bun de nimic. De trei ori pe săptămână eram la spital. Mai intervine şi componenta psihică. Pe toată durata tratamentului nu am urinat nici măcat o dată, deşi mental îmi venea să merg la baie. De când am făcut transplant de rinichi sunt alt om. Unii dintre noi, o dată cu rinichiul, au căpătat şi unele din apucăturile donatorilor. Astfel, avem pe cineva care râde tot timpul, iar altul nu îşi poate începe ziua fără o ceaşcă de cafea, deşi înainte nu era băutor de cafea decât ocazional. Când am auzit de cazul lui Eleodor Cerbu, i-am sărit în ajutor imediat", ne-a mărturisit Gheorghe Marin, prim-vice preşedinte al Asociaţiei Beneficiarilor de Transplant din Vest Timişoara. 

[Interviu preluat din publicaţia Renaşterea Banaţeana].


Dragul meu Geluc, aş vrea să mai adug ceva, foarte important, deşi am lăsat la urmă..Nu uita nici o clipă ce dragoste ţi-a arătat Domnul ! Câţi oameni se pot lăuda cu asemenea dar de viaţă ?
Îţi doresc să rămâi printre cei recunoscători şi credincioşi până în ultima clipă a vieţtii primite ca dar.

Dumnezeu să te binecuvânteze învingătorule! Aceleaşi urări şi ţie scumpa mea cumnată Anika, "sârboaica" mea cu suflet de înger!

Vă doresc Sărbători Fericite alături de copii şi de SARA, frumoasa voastră nepoţică!

28 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Fantastică poveste de viaţă... O dovadă, încă o dovadă, că doi oameni care se iubesc sunt legaţi prin fire nevăzute şi îşi sunt alături în toate momentele, chiar şi în cele mai dificile, aşa cumar trebui să se întâmple de fiecare dată...

Gânduri bune din Bucureşti!

mmary spunea...

Ma alatur si eu acestei urari:

"Îţi doresc să rămâi printre cei recunoscători şi credincioşi până în ultima clipă a vieţii primite ca dar."

Dumnezeu sa le binecuvanteze familia cu cel mai pretios DAR , cu El Insusi!...si pe dumneavoastra la fel. :)

Virtualkid spunea...

Avem o suma de medici extraordinari. Ar trebui sa fie pretuiti.
Si eu cunosc un astfel de om, chiar am si scris despre el. Este vorba despre Horatiu Suciu, din Targu Mures.
Oamenii astia lucreaza cu mainile lui Dumnezeu!

denisia spunea...

M-a impresionat povestea de dragoste si curaj. Multa sanatate!

marada spunea...

Niste OAMENI in adevaratul sens al cuvantului. Sa-i ajute Dumnezeu!

teonegura spunea...

E o minunatie, o lucrare ca o zidire spirituala, nu doar fizica sau medicala, si ma bucur nespus pentru asta :)

Gabriela Elena spunea...

Ma bucur si pentru faptul ca ai ales sa ne faci partasi si pe noi acestei bucurii!

Sa fie binecuvantati de Dumnezeu dar sa nu uite niciuna din binefacerile Lui! :D

Ana Maria spunea...

Felicitari! Ai cu cine sa te mandresti! O zi superba iti doresc!

Veressné Ady Anna spunea...

Si sotul meu a fost operat acum 15ani.Valva de la inima era distrus.Dupa operatie doctorii abia au putut readuce in viata.Dumnezeu a tinut in viata .Atunci a fost presedintele Uniunii Baptiste maghiara(dupa revolutie)Dupa aceasta am venit dinOradea si ne-am mutat in Harghita.De atunci am locuit in 3 orase mutand intr-un loc in altul cu scopul de plantare biserici in zona.Orasul M,Ciuc,Cristurul Sec.Gheorgheni.In ultimul oras a pierdut vederea 95 la suta.Dar nu a cedat.Biserica s-a construit si D.zeu a trimis un misionar din Ungaria acolo.Acum locuim in Tabara Crest.Harghita si ne ocupam cu handicapi,si in afara de asta sotul umbla in tara si acum in diferite locuri in misiune de evanghelizare.Anul trecut a fost in peste 4o de locuri sa predice.Ce mare DUMNEZEU AVEM!Unelte slabe,cateodata cu neputinta,dar Dumnezeul este tare si aLui sa fie SLAVA in veci.
Multa binecuvantari fratelui Marin si sotia. Ana Veres

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Bineinteles ca dragostea este cea mai puternica legatura.
Fii binecuvantat Cristian!

elena marin-alexe spunea...

mmary
Multumesc pentru frumoasele urari!

elena marin-alexe spunea...

Virtualkid
Salutari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multa sanatate si tie draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Asa sa dea Domnul! Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

teonegura
Bine ai zis:zidire spirituala. Da forta si curaj..
Multumesc Teo!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena
Sa nu uite! Oare poate cineva uita ca s-a atins de el Dumnezeu?

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Da, si am pentru cine sa ma bucur din toata inima...
Multumesc Ana draga!

elena marin-alexe spunea...

Veressné Ady Anna
Ma bucura trecerea ta pe aici. Har si bucurii sa aveti in tot ce faceti pentru El.
Salutari de la Vrancea!

nakudo spunea...

m-a marcat mult cele relatate in interviu.despre memoria celulara si transmiterea informatiei celui ce face transplantul.aveti o familie minunata si puternica,bine ancorata in ,,teren bun"

Lavinia spunea...

foarte frumos.Dumnezeu intotdeauna lucreaza minunat.

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Am auzit acum cativa ani, intr-un spital ca, si cei care beneficiaza de transfuzie de sange, preiau niste mimetisme si ceva din caracterul donatorului...
Posibil.

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Nimeni nu face lucruri atat de uimitoare si..totusi oamenii nu au ochii deschisi spre a vedea.

Ao toque do Amor spunea...

Boa Tarde!
vim, te oferecer o cartão de Natal do toque e deixar o meu toque de carinho e amizade
san

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Multumesc draga Sandra!

iri spunea...

Da , intr-adevar o asemenea veste asterne "liniste".
Amandoi eroi!Unul ca a dus asa o lupta istovitoare cu boala , iar sotia si-a luat asupra riscul de a se confrunta cu suferinta!

elena marin-alexe spunea...

iri
Sunt eroi prin credinta in puterea lui Dumnezeu si prin harul Lui. Multumesc pentru coment draga mea Iri.Bucurie si pace sa ai!

gabryela spunea...

Dumnezeu sa-l binecuvanteze cu viata vesnica!

elena marin-alexe spunea...

gabryela
Mii de multumiri draga mea!