miercuri, 29 decembrie 2010

MULTUMESC !

Se apropie finalul acestui an.Pentru mine, cu unele exceptii , a fost un an benefic.Nu intru in amanunte ci doar vreau punctez cate ceva..
Din toate realizarile bucuria maxima, nesperata aproape, este bineinteles aparitia celor doua volume din Amprente Literare, in care am si eu partea mea de poezie.

Pentru acest vis implinit MULTUMESC-
Lui Dumnezeu, pentru haruri!
Geaninei si lui Cristian Lisandru, pentru tot ce fac cu inima mare pe Amprente Literare!
Copiilor mei care ma sustin!
Colegilor de pe Amprente!
Multumesc si voua dragi prieteni care ma urmariti aici"La plimbare".





24 de comentarii:

Fleur du May spunea...

Un An Nou mult mai bun si cu si mai multe volume publicate:* Va pup si va apreciez din toata inima mea.

miki spunea...

Felicitari si la cat mai multe "Amprente"!

denisia spunea...

Multa sanatate si putere de munca.
Multa bucurie alaturi de familia deosebita pe care o aveti, multe realizari literare.
Fiti binecuvantata!

Cristian Lisandru spunea...

Suntem onoraţi să fim alături de dumneavoastră, şi în viaţă şi între copertele Amprentelor Literare. Este un proiect de suflet, în care s-au implicat oameni cu suflet mare. Vă dorim numai bine, multe bucurii, sănătate şi fie ca toate visele frumoase să se împlinească!
Taote gândurile noastre bune, dumneavoastră şi celor dragi de lângă dumneavoastră!

Aris spunea...

Sa fii sanatoasa si inspirata si anul viitor, dulce Elena!
Sa ne citim si sa ne bucuram de cuvinte frumoase toata viata!

nakudo spunea...

geanina si cristian sant niste oameni speciali cu care nu intamplator ati interactionat si invers...hi-hi intr-o zi o sa vedeti asta...le multumesc pentru tot ce au facut...ii imbratisez si le transmit toata iubirea noastra...ati primit pachetul?mor de curiozitate...ha-ha

marada spunea...

Felicitari si multa inspiratie in anul care vine!

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Mult mai bun iti doresc si tie draga mea Floare de mai!Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki
Multumesc draga mea Miki!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Frumoase urarile tale draga Denisia.Le impart cu tine, cu mare drag. Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Toate dorintele voastre bune sa va fie implinitein dragostea lui Dumnezeu.Sunt binecuvantata sa va fiu alaturi in acest proiect in care ati pus multa inima.
Fiti binecuvantati dragilor!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumesc draga Aris, asa sa dea Domnul nostru.

corina spunea...

Elena felicitari meriti din plin!Poeziile tale sunt foarte frumoase!Un nou an cu ganduri bune primeste si din partea mea.

Ana Maria spunea...

Felicitari draga mea! Niste realizari frumoase, nici eu nu ma pot plange, nu am avut un an chiar rau!
Nu stiam ca ai publicat, ma bucur mult pt tine! Daca nu e prea mare deranjul m-ar interesa sa intru in posesia unui volum din Amprente Literare cu dedicatie! :)

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumesc pentru urari!

Zenna spunea...

Felicitări!! :D

elena marin-alexe spunea...

nakudo
DA FRUMOASO L-AM PRIMIT.sI TIN SA-TI MULTUMESC PENTRU SURPRIZA!
Carti de carti, cum ar zice cineva...
Te pup pe inima ta scumpo!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumiri sincere pentru urari!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
MULTUMESC DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

ZennA
Multumesc draga Zenna!

adriana spunea...

La multi ani, cu multe bucurii!

... spunea...

Fie ca Anul Nou sa fie o punte spre ceva mai bun ,mai luminos !
Ganduri bune si La Multi Ani !

elena marin-alexe spunea...

adriana
Dar din darul divin iti doresc pentru Noul An.

elena marin-alexe spunea...

...
Amin.
La fel iti doresc si eu in Noul An!