marți, 12 aprilie 2011

Al treilea volum


Am adăugat şi cel de-al treilea volum al Amprentelor Literare, în biblioteca personală! O rază de soare în plus, pentru această primăvară capricioasă, care imi încălzeşte inima.
Mulţumesc mai întâi lui Dumnezeu pentru inspiraţie, căci de la El am acest minunat har de a scrie. Apoi mulţumesc tuturor prietenilor mei, care îşi găsesc câteva clipe să citească ce scriu eu pe aici...Mulţumesc familiei mele care mă susţine cu dragoste.
În mod deosebit, aduc mulţumirile mele familiei Geanina şi Cristian Lisandru, care ma găzduiesc mă încurajează şi mă susţin cu prietenie pe Amprente Literare. 
MULŢUMESC DRAGII MEI, FIŢI BINECUVÂNTAŢI !!!




16 comentarii:

Zenna spunea...

Felicitări, doamna Elena!!
Vă pup!

ŞTIRI ŞTIRI ŞTIRI ŞTIRI ŞTIRI ŞTIRI ŞTIRI spunea...

Bună ziua!
Scumpă doamnă, vă asigurăm de tot respectul nostru şi vă suntem alături cu sufletele şi cu gândurile în fiecare zi...
La bună recitire, şi aici, şi pe Amprente Literare, cenaclul unde formăm cu toţii o familie şi încercăm să scoatem texte cât mai bune. Acum, să mergem cu paşi şi cu metafore deosebite mari către volumul al patrulea.
Ne bucurăm că suntem împreună, între coperte...
Cristian Şi Geanina vă îmbrăţişează cu mare drag!

Delia spunea...

Felicitări, doamnă Elena! Mă bucur şi eu de bucuria şi realizările dumneavoastră!
Fiţi binecuvântată :)

corina spunea...

Felicitari!e putin spus...

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Multumesc Zenna! O zi frumoasa iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Alaturi de voi am trait frumoase impliniri, asa ca faceti parte din sufletul meu.
Va imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Iti simt bucuria si Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Cand ai sufletul frumos, poti sa te bucuri cu cel de langa tine! Multumesc mult Cori!

Aris spunea...

Felicitari, Elena!
Acest volum gazduieste si cateva din textele mele.
Sunt la fel de incantata ca si tine si alatur multumirile mele pentru cei doi oameni minunati care, asa cum spuneai tu odata, dau "liber la vise".
O imbratisare, scumpa Doamna!

ELENA spunea...

Felicitari draga mea Tiza
și la cat mai multe!
O seara minunata!
Te pup si te iubesc mult...

elena marin-alexe spunea...

Aris
Sincere Felicitari si tie Aris!
Ma bucur draga mea ca visele noastre capata contur.
Te pup cu mare drag!

tu26dor spunea...

felicitari, Doamna Elena. ma bucur pentru dumneavostra:)

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc Tizo draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Pentru-că te bucuri Tudore, vei primi şi tu partea ta de bucurie de la El:)
Mulţumesc cu sufletul!

denisia spunea...

Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc cu tot sufletul draga Denisia.