joi, 14 aprilie 2011

Din zori până-n zori


Am descălecat orbeşte
Şi-mi cufund faţa în zori
Printre degete-mi zâmbeşte
Coloritul unei flori

Alintate de lumină
Fire verzi răsar acum
Soarele măreţ domină
Veselia de pe drum

Gândurile-mi galopează
Pe aripi de bucurii
Dorul însă mai oftează
Trist pe norii azurii

Prin frunze tremurătoare
Păsări caută culcuş
Iese vântul la plimbare
Cântă plopii sub arcuş

Azi bagheta primăverii
Inima-mi o-nalţă sus
Ca o rugă-n pragul serii
Mulţumire lui Isus

Mai târziu doinind aleanul
Stelele pe cer apar
Înflorind ca şi tăpşanul
Alungă dorul amar

Genele se zbat în şoapte
Trase-n fire de balsam
Petice negre de noapte
Lin alunecă pe geam

Mă surprind cu încântare
Călătoare prin tării
Iar mă plimb în Carul Mare
Până înspre zori de zi
elena marin alexe

22 de comentarii:

Christina spunea...

Foarte frumos sfarsitul poeziei.:)

Anikó spunea...

Ce poezie frumoasa,Domnul sa te binecuvinteze si iti multumesc pentru cuvintele de imbarbatare ce me=ai scris pe blog.

Dana Hirnea spunea...

De cand v-am descoperit vin des "la plimbare". Foarte frumoasa poezia.

Lisandru Cristian spunea...

"Azi bagheta primăverii
Inima-mi o-nalţă sus
Ca o rugă-n pragul serii
Mulţumire lui Isus

Mai târziu doinind aleanul
Stelele pe cer apar
Înflorind ca şi tăpşanul
Alungă dorul amar"

Am ales doar două strofe, scumpă doamnă, însă căldura poemului te-ar obliga să preiei cât mai multe strofe pentru a le evidenţia. Vă dorim din tot sufletul un final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi de lângă dumneavoastră!

ELENA spunea...

Genele se zbat în şoapte
Trase-n fire de balsam
Petice negre de noapte
Lin alunecă pe geam

Mă surprind cu încântare
Călătoare prin tării
Iar mă plimb în Carul Mare
Până înspre zori de zi
Superbă scumpa meaTiză!
Un weekend excelent!
Mii de pupicei...

Gabriela Pana spunea...

a fost o ,,plimbare'' frumoasa...felicitari!

elena marin-alexe spunea...

Christina
Multumesc Christina draga!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Si eu ma bucur ca esti bine draga Aniko!

elena marin-alexe spunea...

Dana Hirnea
Ma bucur ca ti-a placut, draga mea vranceanca!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Aprecierile tale ma onoreaza de fiecare data Cristian!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Buna dimineata tizo! Sa ai o zi excelenta draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Daca ti-a placut, ma bucur si te mai astept cu mare drag, Gabriela!

Lavinia spunea...

multumesc, sarbatori feriicite cu El si tie >:D<

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Îmbrăţişări cu iubire din IUBIRE!

C.L.M. spunea...

Multumesc pentru vizita:)
Poezia este superba:X
Sunteti foarte talentata:X
O zi faina va doresc:X
Si salutari de la Severin>:D<

... spunea...

Superba poezie!
Sunt versuri care elogiaza sublimul!
Citind aceasta poezie,am simtit acordurile eminesciene din "Sara pe deal".
Va doresc un week-end plin de bucurii!
Calde salutari din Satu Mare!

kis spunea...

versuri frumoase!
sarbatori fericite !

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Ma bucur sa te vizitez oricand:) O saptamana cu binecuvantare iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

...
Salutari dintre dealurile Vrancene!Ganduri bune!

elena marin-alexe spunea...

kis
Multumesc Kis. Sarbatori fericite.Isus este viu!

JUAN FUENTES spunea...

Si te gusta la poesia y la fotografia,tus
sentimientos tienen que ser igual a una eterna
primavera

SALUDO DE JUAN

elena marin-alexe spunea...

JUAN FUENTES
Me gustas visitas!
Gracias Juan!