vineri, 22 aprilie 2011

Via Dolorosa



Moment de reculegere....
Isaia capitol 53.

3. Dispretuit si parasit de oameni, Om al durerii si obisnuit cu suferinta, era asa de dispretuit, ca iti intorceai fata de la El, si noi nu L-am bagat in seama.
4. Totusi El suferintele noastre le-a purtat, si durerile noastre le-a luat asupra Lui, si noi am crezut ca este pedepsit, lovit de Dumnezeu si smerit.
5. Dar El era strapuns pentru pacatele noastre, zdrobit pentru faradelegile noastre. Pedeapsa care ne da pacea a cazut peste El, si prin ranile Lui suntem tamaduiti.

22 de comentarii:

ELENA spunea...

PAȘTE FERICIT SCUMPA MEA TIZĂ!
SĂRBĂTORI FERICITE ALĂTURI DE CEI DRAGI!
VĂ ÎMBRĂȚIȘESC CU MULT DRAG..
NE AUZIM DUPĂ SĂRBĂTORI.

Delia spunea...

Un moment atât de potrivit în momentele acestea...

Lisandru Cristian spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă... Momente în care lăsăm pragmatismele de zi cu zi deoparte şi dăm sufletului ceea ce i se cuvine...
Îmi permit să vă las şi un link:
http://cinematecavirtual-filmeonline.blogspot.com/search/label/Religie

Gândurile noastre bune, vă îmbrăţişăm cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multa pace de Invierea Domnului draga Tizo!
Multumesc de urari!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Este vineri...si imi imaginez cum a fost atunci.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumiri pentru link Cristian!
Chiar acum merg acolo. Fiti binecuvantati dragii mei!

... spunea...

La ceas de mare sarbatoare,tin sa va urez dumneavoastra si familiei dumneavoastra Sarbatori Fericite!
Fie ca spiritul Sfant al Sarbatorilor de Paste sa va lumineze sufletul si casa!
Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ocroteasca!

Fam. Mesaros din Satu Mare

José Ramón spunea...

Interesting your photos very original lyrics thanks for your visit nice weekend
Greetings from ...
Abstract texts and reflection.

kis spunea...

o compozitie exceptionala care evoca suferintele si moartea lui Hristos,dar nu a ramas in mormant , A INVIAT si IL asteptam!
va doresc zile pline de pace,si sa va bucurati alaturi de cei dragi de INVIEREA MANTUITORULUI!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Sarbatori in suflet va doresc si invierea Mantuitorului sa va fie balsam pe inima!
Isus este viu!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias amigo! God bless you!

elena marin-alexe spunea...

kis
Da.Si vocea Luminitei este de mare exceptie!
Rascoleste inima si ne apropie de patimile Sale.
Isus este viu!

Costea spunea...

Sărbători Pascale fericite!

marada spunea...

Sfinta Sarbatoare sa iti aduca sanatate, liniste sufleteasca si implinirea tuturor dorintelor!

tu26dor spunea...

Sarbatori cu bine alaturi de cei dragi! Speranta si voie buna! Paste fericit!

Den spunea...

Un articol perfect pentru astazi. Multa inspiratie in continuare :)

elena marin-alexe spunea...

Costea
Mii de multumiri Costea!
Sarbatori cu Lumina!

elena marin-alexe spunea...

marada
Te imbratisez cu flori de primavara si iti doresc sarbatori in Lumina draga mea!

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Multe binecuvantari sa ai de sarbatoarea Invierii Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Den
Bine ai venit ! Multumesc de vizita si iti doresc Sarbatori cu Isus Mantuitorul lumii!

Cecilia. spunea...

Mai bine eram noi pedepsiti. :)
Oricum, Iisus intotdeauna va invia!
Va imbratisez!

elena marin-alexe spunea...

Cecilia.
DRAGA MEA , DACA NU MUREA iSUS NOI ERAM SORTITI MORTII VESNICE.
EL A MURIT A ISPASIT PENTRU NOI, A INVIAT SI ACUM STA GLORIOS LA DREAPTA TATALUI.
Si ce este important, ne iubeste!
Cu mare drag te imbratisez scumpa mea, draga mea!