vineri, 8 aprilie 2011

Doar promit

  

- Dacă este vineri, Hai la plimbare la braţ cu poezia!

Torc peste timp fuioare de lumină
din gânduri pasagere
şi-mi înfăşor sufletul
în mănunchi de raze
imaculat
ca florile de crin
Privirea ascunsă printre degete
caută îndelung
o zare deschisă inimii
spre liniştea absolută
În fiecare dimineaţă
dau mâna cu speranţa
şi-mi promit
drum liber spre bucurie

Doar promit
în timp ce-mi trag peste ochi
vălul cernut al lacrimilor


elena marin alexe

20 de comentarii:

liviu.capitan spunea...

si lacrimile sunt bune la ceva
eu va doresc sa aveti parte numai de lacrimi de ..bucurie

Lisandru Cristian spunea...

Un poem tare frumos, un poem emoţionant. L-am recitit cu mare plăcere, scumpă doamnă.
Vă dorim un sfârşit de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi, fără vreo lacrimă... Şi vă îmbrăţişăm cu mare drag!

"Privirea ascunsă printre degete
caută îndelung
o zare deschisă inimii
spre liniştea absolută"...

disa spunea...

Iti doresc sa ajungi acolo unde meriti-spre bucurii nespuse-, Elena draga!

ELENA spunea...

Privirea ascunsă printre degete
caută îndelung
o zare deschisă inimii
spre liniştea absolută
În fiecare dimineaţă
dau mâna cu speranţa
şi-mi promit
drum liber spre bucurie
Un weekend excelent scumpa mea Tiză!
Mii de pupicei din capitala!

... spunea...

Un poem superb,cu o unda de tristete ascunsa in suflet!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri....va imbratisez cu mare drag si va doresc sa aveti parte numai de bucurii

Lavinia spunea...

ca de obicei o poezie frumoasa!:)

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
Bine'nteles.Curata sufletul.Multumesc Liviu!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc pentru timpul petrecut pe aici Cristian!
Numai pace si o duminica de vis va doresc!

elena marin-alexe spunea...

disa
La fel iti doresc si eu tie draga mea!Numai pace cu El!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Cer senin si inima buna sa ai, draga mea Tiza!

elena marin-alexe spunea...

...
Toate au timpul lor prietene.Chiar si unda tristetii...
Multumesc pentru lectura!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
O duminica plina de senin sa ai fluturasule draga!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc draga mea Lavi!

denisia spunea...

Frumos poem, desi se simte putina tristete.

marada spunea...

Mereu ne promitem "drum liber spre bucurie", dar uneori soarta ne joaca feste. Plangem cu lacrimi sau fara si...mergem mai departe in speranta ca maine va fi o noua zi,mai buna.
Un sfarsit de saptamana linistit iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Scumpa mea iti doresc o seara de basm. Multumesc pentru apreciere draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Asa este, dar mergem mai departe! Seara buna draga mea Marada!

gabryellehelen spunea...

"Vălul cernut al lacrimilor" de multe ori ascunde "un drum liber spre bucurie", dar increderea in El ne elibereaza de grijuri si soarele rasare, dupa trecerea norilor.

Imbratisari de la Gabriela Elena :)

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Aşa este.După lacrimi,bucuria este mai dulce!
Mulţumesc de vizita Gabriela!