sâmbătă, 23 aprilie 2011

De Paşti

A sfântă-nviere răsuflă pământul,
Ce vesel şi tandru adie azi vântul.
Săgalnic trece cu tainic fior
-Hristos a-nviat, vă spun tuturor !

Trezit la viaţă e firul de iarbă,
Bătrânii răspund "a-nviat" dând din barbă.
Pomii salută cu ramuri de flori,
Pe cer nu mai văd nici umbră de nori.

Gradinile îşi pun  mantie regească,
Ne-mbie arome, de miel şi de pască.
Copiii se joacă şi-s  zâmbitori,
Natura întreagă e-n sărbători.

Miroase a muguri, e soare şi viaţă.
În verdele crud azi priviri se rasfaţă.
Pe aripi de zori tremură vantul,
Vestea de sus alină pământul.

-Hristos a-nviat, strigă vesel o floare!
-Da e viu, zic şi munţii- ce sărbătoare!
-E viu, murmură  Milcovul rece
Sub soare blând câmpia petrece

-Mărire Lui Isus, păsări mii ciripesc!
Şi cerul şi-oceanele ii spun "te iubesc"!
-Hristos este viu cântă orice făptură!
Ştirea curge ca mierea în gură.

A sfântă-nviere răsuflă pământul
Şi vestea aleargă mai iute ca gândul.
E viu din vecie, El, Dragostea,
Viu va rămâne şi-n inima mea.

elena marin alexe

Prietenilor mei şi cititorilor care vor paşi aici:
Sărbători Fericite, cu speranţă în Domnul Hristos! 
Bucuraţi-vă, Hristos a înviat!

38 de comentarii:

Gabriela Pana spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

corina spunea...

Adevarat a Inviat!Sarbatoari luminoase!

Loredana spunea...

Un Paste fericit, cu liniste si bucurii, in sanul familiei! Adevarat a inviat!

gabryellehelen spunea...

Bucuria invierii sa nu-ti paraseasca sufletul niciodata, spunand si altora ce bine este sa fii fiica de Rege! :)

Cu adevarat El a inviat!

Lisandru Cristian spunea...

Un Paşte Fericit, scumpă doamnă, vă îmbrăţişăm cu mare drag şi vă asigurăm de tot respectul nostru. Să aveţi sărbători pascale aşa cum vi le doriţi, cu bucurie în gânduri şi linişte în suflet, alături de întreaga familie...
Paşte Fericit!

Cristi şi Geanina, care sunt de fiecare dată cu sufletele alături de dumneavoastră şi se bucură enorm fiindcă v-au cunoscut...

CARMEN spunea...

Elena draga, pace si liniste sufleteasca sa-ti aduca picurii de lumina din Noaptea Învierii - tie si celor dragi.
Sarbatorile de Paste sa va gaseasca sanatosi, sa petreceti cu voie buna, sa aveti parte de bucurie si belsug.

... spunea...

Nespusa bucurie a Învierii Domnului să se sălăşluiască întru noi, iar Hristos Cel ce a biruit moartea să reverse asupra noastră viaţa, sănătate, pace, belşug de bucurii duhovniceşti şi întru toate bună sporire!
Vă doresc Paşte Fericit!

Cecilia. spunea...

Adevarat a inviat, Doamna Elena! Adevarat a inviat... :)
Va doresc lumina! Va imbratisez cu drag! Sa aveti un Paste fericit si va multumesc inca odata pentru toate cuvintele calde pe care ni le daruiti!

Cella spunea...

Christos a inviat! iti urez maine ...
Azi e ziua cu suspans, tacere, asteptare, durere, lacrimi ....

Zenna spunea...

Sărbători pline de linişte sufletească şi bucurii! Paşte fericit şi luminat!

miki spunea...

Sfanta sarbatoare sa va gaseasca sanatoasa !
"Paste fericit!"

marada spunea...

Ce frumos! Iar mi-ai umplut sufletul!
Sa ai un Paste linistit alaturi de cei dragi!

Cella spunea...

Tacerea s-a rupt! Asteptarea s-a terminat. Durerea s-a risipit. Lacrimile trebuie sterse!
Christos a inviat!

Aris spunea...

Paste fericit, Elena!
Lumina si bucuria acestei zile sa te urmareasca tot anul.
Hristos a Inviat!

Christina spunea...

Adevarat a inviat!Paste fericit si multa liniste sufleteasca!

smalldot spunea...

Hristos a inviat! multa bucurie, fericire, lumina, liniste si pace sufleteasca alaturi de cei dragi!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Sarbatori fericite alaturi de CEL INVIAT DIN MORTI....si care este VIU in veci.
Te imbratisez cu mare drag !!!

liviu.capitan spunea...

Adevarat a inviat!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumesc Gabriela!

elena marin-alexe spunea...

corina
Te imbratisez draga mea, cu multumiri!

elena marin-alexe spunea...

Loredana
Multumesc pentru viIta si urari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Mare lucru este aceasta bucurie a inviarii draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Frumoase gandurile tale si balsamice. Eu sunt chiar o norocoasa pentru-ca v-am cunoscut dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

CARMEN
Din suflet multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc pentru urari in frumoase cuvinte!

elena marin-alexe spunea...

Cecilia.
Voi fi mereu langa tine scumpa mea.Imbratisarile mele iti apartin!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Bucuria a inundat sferele ceresti scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Lumina in suflet sa ai mereu scumpa mea Zenna!

elena marin-alexe spunea...

miki
Multumesc draga Miki!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc mult .Chiar l-am avut!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Slava Lui!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumesc.Asa sa dea Domnul Aris draga!

elena marin-alexe spunea...

Christina
Liniste , iubire si pace si tie draga!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Multumesc, multumesc, cu sufletul!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Slava Invingatorului, scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
Pace si Lumina Liviu!

Delia spunea...

Adevărat c-a înviat!

"E viu din vecie, El, Dragostea,
Viu va rămâne şi-n inima mea."
Aşa să fie pentru fiecare!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Să dea Domnul, aşa să fie!