marți, 26 aprilie 2011

Fiasco...la "Românii au talent"

Am rămas cu un gust amar, după ce s-a anunţat castigatorul la Romanii au talent. Nu-mi venea să cred că marea masa a românilor au votat aşa.Mă simt profund dezamagita de finală. Încă nu am uitat de sărăcie şi amestecăm in mintea noastră valoarea cu mila
Dar la urma urmei aşa ne dam seama de valentele poporului nostru. Ce folos că avem valori incontestabile, dacă nu le dăm şansa să ne şi reprezinte ?  Cred că cei cu adevărat talentaţi vor alege să candideze la valoare, pe alte meleaguri, aşa cum a facut Costel Busuioc în Spania.
Bine-nţeles că dacă Ianau sau Dinu ar fi caştigat în afară ...ne-am fi mândrit  şi ne-am fi bătut cu pumnul în piept, că este român de-al nostru....
Mă simt ruşinată de atitudinea compatrioţilor mei, care au votat sentimental un tânar fără părinţi. Mai bine ar fi ales să-l ajute în mod direct cu bani.Gândiţi-vă ce s-ar întâmpla dacă medicii chirurgi ar fi admişi la examene pe criterii de milă? Ar vrea vreun român să-şi încredinteze viaţa unui  asemenea bisturiu?
În fine,  aşa-i la români!
Personal promit să nu mai urmăresc niciodată vreo altă ediţie a acestei emisiuni, eşuată din start.

Felicitări pentru Ianău şi Dinu! Vocile voastre de mare excepţie vor căpăta laurii meritului şi timpul va arăta că am avut dreptate.
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Voi sunteţi revelaţia acestui concurs!

30 de comentarii:

raza de soare spunea...

doamna mea dragă am fost în același gând aceeași inimă...mi-ați luat cuvintele nu din gură ci direct din suflet...și eu mă pregăteam să postez tot așa ceva...deja am lăsat și pe site-ul oficial Românii au Talent un comentariu ca să spun că sunt nemulțumită fiindcă românii votează lacrimogen...

elite spunea...

Poate tocmai pentru ca ceilalti doi este sigur ca vor reusi i s-a dat celui de al treilea votul.Eu nu am votat desi am urmarit fiecare emisiune.Preferatul meu a parasit concursul in semifinale dar mi-au placut si cei ramasi in finala.Despre castigator pot spune ca a transmis un mesaj extrem de ambitios...daca textele ii apartin,bravo lui.Poate ar trebui gandita o editie pentru copii si alta ptr maturi.

Lisandru Cristian spunea...

Bună ziua, scumpă doamnă. Recunosc că şi eu am fost dezamăgit, chiar am urmărit această finală şi credeam că va câştiga locul întâi un concurent care va avea multe de spus în viitor. Să mă scuze câştigătorul desemnat, nu-i prevăd un mare viitor în activitatea muzicală. Poate că mă înşel...
Gândurile noastre bune!

Cella spunea...

Ce bine ca nu m-am uitat:D la nici o emisiune:D
Oricum, valorile ... adevaratele valori nu prea au loc pe acolo ...

Sara spunea...

Deci... "romanii au mila". Pacat!... Si eu am fost dezamagita.

liviu.capitan spunea...

vreau sa va contrazic putin doamna elena
țuțu a castigat simpatie e adevarat - nici eu nu sunt prea de acord ca el a castigat dar am banuit ca asa se va intampla
nu trebuie sa incurcam oalele... e una chirurgia si alta televiziunea, comparatia facuta de dumneavoastra nu mi se pare atat de relevanta...
preferatul meu era Dinu clar si detasat dar o sa vedeti cum toate se asaza si ca a fost mai bine asa.
țuțu cu banii, astialalti doi cu bani facuti de pe urma talentului lor ajutati de oameni care cu siguranta nu ii vor lasa de izbeliste...
concursul asta nu a fost un fiasco ci o gura de aer pentru multi dintre participanti si pentru noi
numai bine!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare
Avem deja emisiunea Dansez pentru tine, care promoveaza in special povesti de viata.
Aici era vorba de talente deosebite.
Dar ...

elena marin-alexe spunea...

elite
Cred ca nu are importanta varsta in privinta talentului. Si stii ceva Elite? Pe mine nu m-a impresionat talentul acestui Tutu, desi este Focsanean, de-al meu,caci asa ceva se poate vedea zilnic printre tinerii adunati prin parcuri.Nu a prezentat ceva deosebit, incat sa merite premiul cel mare.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Cristian, eu am ceva dubii.Ori e o facatura bazata pe pariuri, ori asta este nivelul cultural al romanilor?

elena marin-alexe spunea...

Cella
Valorile umane pot fi contestate oricand.Doar valorile divine nu.:)

elena marin-alexe spunea...

Sara
E minunat ca romanii au acest sentiment"mila", doar ca sunt anumite imprejurari in care aceasta nu are ce cauta.
Multumesc de vizita!

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan
Nuanta exemplului meu, a fost ceva mai adanca Liviule draga.
Nu poti promova pe cineva doar din mila! Asta e ce am vrut sa spun. Aici era un concurs care promova talentul.Ce a facut acest Tutu fac majoritatea tinerilor de varsta lui.Nici nu suntem siguri ca versurile ii apartin...:)
Dar incontestabil talentul lui Narcis Ianau si al lui Valentin Dinu ar fi meritat marele premiu adica nu doar banii, cat recunoasterea valorii talentului lor.
Cred ca nu din simpatie au votat romanii cu Tutu ci din compasiune.

Adelin spunea...

Aşa-i la noi. La un concurs de talente, primează povestea şi drama concurentului în faţa talentului acestuia. Nu-i vorba de milă, cât e vorba de prostia unui popor întreg...

Ao toque do Amor spunea...

Olá! vim, oferecer o selo destaque do Toque e deixar um beijinho no seu coração
com o meu carinho
san

Carl spunea...

Hi Elena.. I have left a blogger award on my site
http://candela-cvp.blogspot.co... for you to pick up..Congrats
Carl

Rappa_ru' spunea...

N-as putea sa ma pronunt...eu apreciez tot parcursul emisiunii, cat despre talent, sunt multi romani care merita tot respectul ! Salutare si toate cele bune doamna Elena !

disa spunea...

Cu totul de acord cu tine, Elena.

elena marin-alexe spunea...

Adelin
Ai dreptate. Pentru asemenea -povesti de viata- avem destule emisiuni.Asta trebuia sa promoveze doar talentul.
Te mai astept pe aici!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Obrigada Sandrita my amiga!

elena marin-alexe spunea...

Carl
Thank you my freund!:)

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Da , mai multi au demonstrat talent autentic. Dar Focsaneanul meu nu a iesit in evidenta cu nimic deosebit. Parerea mea.
Multumesc pentru vizita Andrei!

elena marin-alexe spunea...

disa
Eu ador muzica si marile voci draga mea!

beibi spunea...

da ai dreptate!felicitari lui valentin dinu!

elena marin-alexe spunea...

beibi
Si eu il felicit!
O seara buna iti doresc.

... spunea...

Va multumesc pentru articol!
Si eu am avut acelasi sentiment ca dumneavoastra!
Va doresc o zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

...
O duminica plina de soare in suflet iti doresc de la Vrancea!

carmen bogdan spunea...

Cum se procedeza in alte parti ale lumii si de ce tinerii nostrii se duc s fie recunoscuti pe alte meleaguri ? ! ...
Interesnte si comentriile....

http://www.youtube.com/watch?v=z62zrqaqVbY

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/razy-gogonea-romanul-matrix-la-inceput-repetam-si-10-ore-pe-zi-in-oglinda-332689.html

elena marin-alexe spunea...

carmen bogdan
Cei mai mulţi din competiţie au talent.Trebuia totusi o departajare la sânge...
Aici au ales românii.Care români_ Poate majoritatea...cine stie.Ma doare ca asta este nivelul compatriotilor mei.
Mulţumesc de vizită! Numai bie!

carmen bogdan spunea...

Nu "majoritatea" are intotdeauna dreptate...
E dureros mai ales cand "mjoritatea" decide lucruri mult mai importante si ledecide gresit...

http://pentrucaexist.blogspot.com/search/label/PETRE%20TUTEA

elena marin-alexe spunea...

Totuşi cei mulţi deţin ultimul cuvânt...în luarea unor decizii.Nu totdeauna însă...