sâmbătă, 2 aprilie 2011

36...primaveri...

Lidiuka!
Azi la ora 14.30, păşeşti într-o nouă primăvară şi gândul meu te cuprinde cu dragoste. Tare mult aş vrea sa fiu acum aproape de tine, să te mângâi pe creştet, aşa cum o făceam când erai copilă. Doar sufletul meu te poate atinge acum şi cu inima mă poti regăsi, acolo lângă tine.

Aprilie...

Azi când zorii te răsfaţă 
Îmbiindu-te la viaţă
Alung lacrima în nori 
Şi-mi agăt dorul pe flori

Cu privirile plecate 
Zările înmiresmate 
Şi tot verdele din iarbă
Despre tine mă întreabă

Printre ramuri păsăretul 
Îţi dedică menuetul 
Hai copilo să-l asculţi
Grijile să le înfrunţi
 
Şi în gând cu bucurie
Să primeşti a mea solie
Toate florile din lume
Poartă astazi al tau nume



elena marin alexe- 2 Apr. 2011

Scumpa mea fiica Dumnezeu să te binecuvânteze! 
La Mulţi Ani !

31 de comentarii:

ELENA spunea...

Un sincer și călduros
LA MULȚI ANI!
Un weekend excelent!
Vă pup..

maranata spunea...

Ai un Dumnezeu care te aude , puterea dragostei in spatele tau, Duhul Sfant in tine , si tot cerul deasupra ta. Daca il ai pe Domnul Isus-Pastor, ai har pentru fiecare pacat, calauzire la fiecare rascruce, o lumina pentru fiecare colt si o ancora in fiecare furtuna. Ai tot ce ai nevoie-
cine ti- ar putea lua toate acestea?
"La multi ani!

corina spunea...

Elena, in primul rand Multi ani fericiti si binecuvantati fiicei tale! apoi, franturile tale sunt extraordinare tare mi-au placut.Simama mea are o carte scoasa cu poezii.Si ea ne sopteste cuvinte de dor printre randurile ei.inca odata :La multi ani!

adriana spunea...

La multi ani pentru fiica ta si pentru tine!

... spunea...

La multi ani ,fiicei dumneavoastra,Lidia!
Fie ca viata sa-i ofere mereu clipe care sa-i implineasca fericirea!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc din toata inima Tizo draga mea!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Cuvinte pline de imbarbatare! Emotionant si adevarat totodata.
Multumesc Vyky!

elena marin-alexe spunea...

corina
Iti multumesc pentru ca imi esti totdeauna alaturi Corina draga!Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

adriana
Multumiri de suflet Adriana! Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Asa sa dea Dumnezeu!
Multumesc prietene!

Aris spunea...

Elena, cata emotie si cata bucurie traim cand este ziua copiilor nostri. Minunile in jurul carora construim vise.
Multa sanatate fiicei tale, sa aiba o viata frumoasa, iar tie, suflet de mama,zile senine sa te bucuri de toate realizarile ei.
Cu tot dragul, pentru oameni frumosi...

Zenna spunea...

La mulţi ani!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani, multa sanatate, fericire si tot ce isi doreste

lidy spunea...

Miki, m-ai coplesit!
Iti multumesc...

Cu ochii-nrourati de dor
Gandu-n petale imi ascund
Sa nu ma vezi, mama, plangand
si-al ierbii verde il ascult
in jur de mine intreband
chemandu-mi pasii catre casa
s-alin durerea parinteasca
Pe loc as vrea sa ii raspund
si voua, dragilor, va spun
ca sunt pe drum..
va vad curand!

lidy spunea...

Multumesc tuturor pentru fiecare gand frumos!

Luminita Ciuciumis spunea...

La multi ani fiicei dumneavoastra si sa va bucurati multi ani de acum inainte de ea. Domnul sa va binecuvanteze!:x

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI şi din partea noastră, împreună cu gânduri bune şi urări de sănătate şi împlinire a tuturor dorinţelor!
Vă îmbrăţişăm cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Multumesc Zenna draga!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Sa dea Domnul nostru, Fluturasule!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Ce pot sa spun este: vers la vers ...cu bucurie. Hai apuca-te de scris, caci se iroseste talantul scumpa mea.
Noi te asteptam....:) Sper ca nu este doar o glumita.

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Din inima , multumiri! Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumiri si iar multumiri dragii mei dragi!

Octavia spunea...

LA MULTI ANI binecuvantati de Domnul!

P.S. iertati-mi intarzierea

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Mulţam draga mea draga!

marada spunea...

Am ajuns cam tarziu, dar as vrea ca urarile mele de bine sa o insoteasca pe printesa ta toata viata!

elena marin-alexe spunea...

marada
Niciodata nu-i târziu pentru urari frumoase ca ale tale!

lidy spunea...

Era o glumita... dar poate se-ngroasa gluma :))

Monna Tabita Novacescu spunea...

Ajung si eu tot la fel de tarziu si imi cer scuze...de pe meleagurile timisorene:)...si ii urez ficei tale..."O viata binecuvantata iar Dumnezeu sa o poarte pe bratul Sau.
"La multi ani !!!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Multumesc in numele fiicei mele, pentru frumoasa urare! Ganduri bune de la Vrancea, draga Mona!

Gabriela Pana spunea...

La multi ani cu sanatate...