luni, 4 aprilie 2011

Fărâme de dragoste

Să începem săptămâna, la braţ cu DRAGOSTEA!

1 Corinteni
4. Dragostea este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate; dragostea nu pizmuieşte; dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,

5. nu se poartă necuviincios, nu caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,

6. nu se bucură de nelegiuire, ci se bucură de adevăr,

7. acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul.

8. Dragostea nu va pieri niciodată.

PS. Dragostea nu poate fi împlinită decât în Adevar.

20 de comentarii:

Octavia spunea...

Daca am inceput saptamana cu DRAGOSTE...sa mergem la brat cu ea in fiecare zi!

smalldot spunea...

o saptamana frumoasa

Delia spunea...

@Octavia: Frumos spus, să mergem cu ea în fiecare zi..

Mulţumim de amintirea a ceea ce trebuie să fim, dragă doamnă!

Lisandru Cristian spunea...

Un astfel de îndemn nu poate fi primit decât cu cea mai mare bucurie, de fiecare dintre noi. Mă alătur şi eu gândurole bune şi vă doresc o săptămânî excelentă. La fel şi musafirilor care vă calcă pragul...
Vă îmbrăţişăm cu mare drag din Bucureştii însoriţi!

ELENA spunea...

O săptămână frumoasă
și plină de dragoste din
partea celor dragi!
Vă pup..!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
La brat cu drasgostea in fiecare zi , asa sa fie!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Sa dea Dumnezeu! Multumesc...:)

elena marin-alexe spunea...

Delia
Da, noi trebuie sa fin picaturi din Dragoste!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Voi dragilor, sunteti obisnuiti cu dragostea la brat...:)
Si la noi a fost o zi calduroasa!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Si tie zile presarate cu dragoste draga mea!

marada spunea...

O saptamana "insorita" iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada
La fel si tie draga mea Marada!

José Ramón spunea...

Elena Some beautiful writing to accompany the beginning of the week

Greetings from ...
Abstract texts and reflection.

... spunea...

Îmi plac "Fărâmele de dragoste" pe care le-aţi ales!
E minunat să începi săptămâna cu gânduri izvorâte din dragoste!
Ţin să-i mulţumesc şi domnului Cristian Lisandru pentru urăririle adresate celor care, cu bucurie ,poposim pe acest tărâm îmbelşugat în înţelepciune!
Vă doresc o săptămână plină de bucurii dumneavoastra şi celor care vă trec pragul universului online ,"hai la plimbare"!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Multumesc de vizita Jose!

elena marin-alexe spunea...

...
Aprecierile tale mi-au bucurat sufletul Ionel! O zi buna si imbelsugata in bucurii sa ai!
Fii binecuvantat!

Lavinia spunea...

cat de mult imi plac aceste versete :X

Lavinia spunea...

si eu vreau sa merg la brat cu dragostea in fiecare zi:X

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Da.Te cred, caci sunt sublime. Iti doresc sa mergi la brat cu Dragostea in fiecare zi scumpa Lavi!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
O primavara plina de dragoste sa ai Lavi!