vineri, 29 aprilie 2011

Ce mă doare mai mult

Îmi trec degetele amorţite
prin albeaţa zorilor,
mângâind suflul ascuns
al naturii îngenuncheate.
Când sărut frunza,
simt fiorul efemerului
străbătându-mi simţurile.
Nu-mi întreb sufletul de ce radiază durere,
ci mă cufund în intensitatea ei,
ca într-un psalm
care răscoleşte misterul timpului trecut.
Gândul mă poartă,
prin absolutul universului
regăsit în fiecare bătaie a inimii.
Mă doare timpul nemilos,
zilele ce se perindă tăcute,
sleite de puteri,
ca nişte păsări rănite de glonţ...
Mă adun cu greu
printre rânduri, dornică
să redau zilei stropul promis de bucurie.
Dar suspin şi scot în lumină
clipe răvăşite de tristeţe,
precum frunzele tăcute,
veştede şi sfarâmate de muşcăturile reci,
ale vântoaselor dezlănţuite
de toamna în agonie.

Ce mă doare mai mult
rana mea, sau plânsul naturii?
elena marin alexe

25 de comentarii:

smalldot spunea...

plansul timpului

smalldot spunea...

weekend cat mai placut!

gabryellehelen spunea...

"Nu-mi întreb sufletul de ce radiază durere,
ci mă cufund în intensitatea ei,
ca într-un psalm"

Frumoase sunt si aceste versuri, Elena, care ma fac sa ma gandesc la frumusetea Psalmilor ce intotdeauna aduc ceva nou si durerea, cu toata intensitatea ei, dispare!

... spunea...

Superb poem !E plin de romantism si mesaje subtile!
Ati realizat intr-un mod magistral dihotomia om-Natura!
Felicitari!
Va doresc un week-end plin de bucurii!
Salutari din Satu Mare!

Lisandru Cristian spunea...

"Mă doare timpul nemilos,
zilele ce se perindă tăcute,
sleite de puteri,
ca nişte păsări rănite de glonţ...
Mă adun cu greu
printre rânduri, dornică
să redau zilei stropul promis de bucurie."

Timpul acesta nemilos ne ia fiecare zi, una câte una, şi depinde numai de noi să le folosim la maximum. Nu reuşim întotdeauna, acesta este adevărul. Iar regretele noastre pot fi, iată, transpuse şi poetic, foarte frumos, de altfel...

Vă îmbrăţişăm cu mare drag, scumpă doamnă, şi vătrimitem gândurile noastre bune la final de săptămână!

marada spunea...

Dai, totusi, zilei "stropul de bucurie"!
Suntem vremelnici, deci sa profitam de lumina!

tu26dor spunea...

un poem deosebit. imi era dor de "poezia de vineri"
un sfarsit de saptamana minunat!

Bianca Dobrescu spunea...

Superb poem!

Anikó spunea...

Vai ce imi plac poeziile.Iti doresc multa sanatate si tot binele,ce poate cineva sa iti doreasca de ziua mamelor.

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Mulţam de vizită şi raspuns...!
O seară frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

gabryellehelen
Psalmii se pliază pe suflet draga mea dragă!
Numai binecuvântare să ai!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Ne trec zilele fara sa putem face ceva sa le oprim din drum...
In IUBIRE totusi ramanem cu zambetul pe buze:)
O seara plina de romantice clipe va doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros
Legatura om-natura este o vesnica "discordie" cu mici intreruperi...:)
O seara buna sa aveti!

elena marin-alexe spunea...

marada
Chiar asta am facut si azi draga mea...:)
Asa este !

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Ma bucura revenirea ta "la plimbare" Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Bianca Dobrescu
Multumesc de trecere si lectura "colega"!
Te mai astept cu mare placere!O seara cu pace in suflet iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Imi era tare dor de prezenta ta , Aniko draga mea.Pace si bucurie sa ai!

kis spunea...

un poem linistitor care poarta un mesaj.
fii binecuvantata!

José Ramón spunea...

Elena Wonderful writing
Thanks for your visit nice week.

Greetings from creativity and imagination photos of José Ramón

elena marin-alexe spunea...

kis
O saptamana plina de har sa ai drag prieten!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias, gracias Jose Ramon!
Buenas dias!

Ana Maria spunea...

Hm, interesanta postare.. sa inteleg ca a fost o primavara cam lunga si cotropitoare..:P Salutari de la Bucuresti!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Draga mea nu stiu de ce nu pot comenta la tine?
Vezi ca e ceva in neregula!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ma bucur de vizita ta intotdeauna draga mea.Numai bine si o primavara calma iti doresc :)