vineri, 25 martie 2011

Dacă e vineri "Hai la plimbare" la braţ cu poezia!

   Azi - Stroe Constantin Slatineanu - Rugăciune

Urc spre lumina Ta nesfârşita scară,
Către a Ta veşnicie trepte subrede sui...
Din când în când zgârie trupul câte un cui,
Mâinile bătucite greu lutul îmi cară.
Între pamânt şi cer nu mă plâng nimănui.
Gerul nu mă opreşte, nici jarul din vară.
Nu ştiu de unde vin, din ce tărâm, ce ţară...
Cine mi-a dat puterea? ce datorez şi cui?
Cât mai am de urcat? Sfârşitul este unde?
Nor plumburiu capătul depărtat îmi ascunde,
Nadejdile-mi pier, în vijelia păgână.
Când priveşti spre mine singur sunt, părăsit,
De când mă tot muncesc, mă zbat! Cum n-am murit?
Cât mă tem să nu cad... Ia-mă, Doamne, de mână!

decembrie, 1979

14 comentarii:

Delia spunea...

Frumoase versuri, frumoasă rugăciune... ar putea fi cuvintele noastre a fiecăruia...
"Cât mă tem să nu cad... Ia-mă, Doamne, de mână!"

disa spunea...

Inalt si eu o rugaciune, spunand:
Doamne, ce cer dupa Sfanta voia Ta,
Daruieste-mi mie totdeauna!

Lisandru Cristian spunea...

A merge braţ la braţ cu poezia este de fiecare dată o plăcere pentru ochi, pentru gânduri şi pentru suflet. Aşa că nu puteam lipsi de la această invitaţie pe care ne-o faceţi în zilele de vineri.
Vă dorim un sfârşit de săptămână cât mai bun, cu gânduri bune şi zâmbete.
Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

disa
Fiecare ar trebui sa inalte o ruga cu inima...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Prezenta ta Cristian imi face placere si ma onoreaza de fiecare data.
Va imbratisez cu mare drag!

ELENA spunea...

Frumoasă,interesantă ..așa cum
ne-ați obișnuit!
Un weekend excelent scumpa mea Tiză!
Vă pup..

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Tizo draga iti doresc un sfarsit de saptamana excelent! Fii binecuvantata!

marada spunea...

Placuta rugaciune! Asta-i cer si eu Domnului:sa ma ia de mana cand cad, sau macar sa-si arunce o privire spre mine, gangania cea pacatoasa!
Sanatate si liniste sufletesca iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada
Sunt in siguranta, cand ma tine El de mana!
Ganduri bune draga mea!

Ana Maria spunea...

Un week-end placut cu multa relaxare si voie buna! Te-am pupat de la Bucuresti! :-*

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
La fel iti doresc si tie draga mea! O duminica binecuvantata!

Costea spunea...

Mulţumesc!

elena marin-alexe spunea...

Costea
Si eu multumesc pentru lectura si pentru vizita! O zi buna sa ai si binecuvantare de sus!