miercuri, 23 martie 2011

Succes cu aromă de România

Bogdan Ota, este un tânăr dintr-un oraşel moldovenesc- Botoşani. Tânărul,  este absolvent al Universităţii de Arte din Iaşi, are 32 de ani, este pianist şi compozitor. Tânărul este stabilit în capitala Norvegiei şi, a uimit publicul norvegian cu talentul său. în cadrul emisiunii - Norvegienii au talent -.
El declară ca, dacă va caştiga premiul cel mare, il va folosi pentru a-şi vedea visul cu ochii, acela de a deveni un compozitor cunoscut.
Să-i urăm succes! Ascultaţi-l căci merită.





24 de comentarii:

Ana Maria spunea...

Un talent extraordinar! Ma bucur ca mai exista si oameni de acest nivel, romani talentati care ne fac mandrii de talentele noastre! O zi excelenta!

smalldot spunea...

da.. talent..

intrebarea de baraj.. "why didn't Romania see you?" , "they saw.. but..ah.. ah.." "it's hard" "it was not very interesting"

Lisandru Cristian spunea...

Avem şi români talentaţi,nu numai români care dau cu jula. Şi sunt sigur că mult mai mulţi români au ceva de spus, faţă de cei care îi enervează pe alţii. Din nefericire, ni s-a lipit o etichetă pe frunte şi nu mai scpăm de ea. E drept că nici nu agităm prea tare, parcă ne este frică să nu ne ia lumea de buni.

Gânduri bune şi o zi excelentă să aveţi, scumpă doamnă!

Aris spunea...

Elena, postarea ta mi-a facut ziua minunata!
Oameni care deschid porti in strainatate si demonstreaza ca din Romania pot veni talente exceptionale. Talent, munca, ambitie...
Ramai mut de uimire si inlacrimat de frumusetea muzicii!

ELENA spunea...

Frumos...felicitari si
mult succes,apauzele trebuiau
sa fie de la noi!
In curand va concura cu..
http://www.youtube.com/watch?v=gfsgXJQ0ebU
Multumesc scumpa mea Tiza!
O zi frumoasa!
Mii de pupicei..

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Cu adevarat talent! Ne mandrim cu oameni ca el.
Seara buna draga mea Ana!

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Chiar de ce n-o fi fost interesant acest tip pentru romani? Nici el nici Costel Busuioc....

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Ma bucur de asemenea exemple si sunt sigura ca ele sunt mult mai multe.
O seara buna Cristian!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Talent, munca , ambitie!
Bine ai spus draga mea Aris!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Sunt si de la noi , dar doar cu inima draga Tizo!

Costea spunea...

Baftă!

Simina spunea...

mi-au dat lacrimile de emotie...superb!...si talentat si foarte modest.....si frumos....bravo lui...mai avem si noi ,iata, oameni valorosi...pacat ca se mandresc altii cu ei......

elena marin-alexe spunea...

Costea
La fel ii doresc si eu!

elena marin-alexe spunea...

Simina
Emotionant!Da mai avem destui oameni valorosi dar poate nu-i vedem...de noroi:)
O zi frumoasa Simina draga!

... spunea...

Mult succes acestui tanar deosebit de talentat!
Sunt multi romani talentati care nu se bucura de recunoastere in tara lor,in timp ce in lumina reflectoarelor,bine mediatizati,sunt o multime de agramati,de netalentati,de parveniti...
Asta e Romania reala! O tara care se clatina sub adierea intereselor meschine!
Sper ca Bogdan Ota sa aiba parte de noroc!
Va doresc o zi frumoasa!
Salutari din Satu Mare!

corina spunea...

Ekena l-am ascultat si eu, si intradevar exceptional.mi-a adus aminte de Costel Busuioc...
Si cati or mai fi...
Noapte buna!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa voce...mult noroc
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

...
Eu as zice ca se zguduie...dar nu baga nimeni in seama.
E talentat si merita succes, asa ca sa-i dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

corina
Da bine ai zis draga mea -si câţi or mai fi!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Sa-i dea Domnul succes! Pupici fluturasule!

Octavia spunea...

"De ce nu esti apreciat si recunoscut in tara ta? " intreba juriul...raspunsul il cunoastem toti...ne fug romanii inzestrati cu talente din tara...

Ma bucur ca de acolo poate da o lectie si sa demostreze ca Domnul l-a binecuvantat cu un talent de aur.

elena marin-alexe spunea...

Octavia
Inca nu am invatat sa ne pretuim valorile.Sunt foarte multi romani talentati si nestiuti de nimeni.
O zi senina sa ai draga mea Octavia!

carmen bogdan spunea...

Foarte fain.M-am bucurat mult sa il ascult.

elena marin-alexe spunea...

carmen bogdan
Multumesc pentru viyita.O voce de exceptie. Intr-adevar placut sa-l asculti.