joi, 17 martie 2011

Te aştept pe banca de sub vişin



Cu paşii trişti prin a vieţii umblet
Mă irosesc în zilele pustii
Şi doar speranţa-mi pâlpâie în suflet
Că într-o dimineaţă-ai să revii

Când razele m-or săruta pe gene
Şi visul va fugi spre zări  mirat
Voi astepta gândindu-mă la tine
Copile drag în depărtări plecat

Am să raman sub vişin în tăcere
Cu gândul răvăşit   de dorul greu
Îmbrăţişez în taină cu durere
Cămaşa ce o port de dorul tău

Rămân cu gândul dus în depărtare
Adun din nouri flori de liliac
Şi ţi-le aştern de-alungu' pe cărare
Să le miroşi la umbră în hamac

Aşa trec zile, nopţi în aşteptare
Şi parcă văd un chip pe curcubeu               
Cum îşi întinde mâna iubitoare
Să şteargă-o lacrimă din ochiul meu

elena marin alexe

40 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"Când razele m-or săruta pe gene
Şi visul va fugi spre zări mirat
Voi rămânea gândindu-mă la tine
Copile drag în depărtări plecat

Am să te-aştept sub vişin în tăcere
Cu gândul răvăşit de dorul greu
Îmbrăţişez în taină cu durere
Cămaşa ce o port de dorul tău"

Nimic nu poate fi comparat cu dorul pe care îl simte o MAMĂ. Numai ea poate şti cum o macină acest dor, în înterior...
Gândurile noastre bune, scumpă doamnă, şi numai bine. Vă dorim să vă strângeţi cât mai repede în braţe băiatul...

disa spunea...

Din pacate, toata viata e o lunga asteptare!
O poezie superba, ca toate cele pe care le-am mai lecturat, Elena!

Aris spunea...

Ce să comentez?
E superb! Elena, performezi în ceea ce priveste poezia. Ador, oamenii cu sufletul frumos!

Am să te-aştept sub vişin în tăcere
Cu gândul răvăşit de dorul greu
Îmbrăţişez în taină cu durere
Cămaşa ce o port de dorul tău

Multumesc, pentru faptul că mi-ai permis să te cunosc!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Abia astept si poate ca se va implini dorinta mea de Paste. Te admir pentru atentia si dragostea ce i-o porti mamei tale Cristian!
Multumesc pentru urare.

elena marin-alexe spunea...

disa
Da asa este draga mea.Asteptam tot mereu ceva...
Gand bun si pace scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Scumpa mea, multumirea este reciproca, deoarece si eu sunt fericita ca te cunosc si te redescopar mereu...

mmary spunea...

http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2011/03/lant-de-rugaciune-pentru-japonia-azi-la.html

elena marin-alexe spunea...

mary
Sunt deja prinsa intr-un lant de rugaciune international.

Anikó spunea...

Ce poezie minunata si e adevarat ca toata viata asteptam ceva.Si eu pot sa spun ca e un dar de la Dumnezeu ca te-am cunoscut.Dumnezeul sa te binecuvinteze cu toata familia ta.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Un frumos si deosebit dar, pentru mine, este si pietenia ta ANIKO! FII BINECUVANTATA!

... spunea...

Un poem care mi-e foarte drag!
Aveam nevoie in ultimile doua zile de o gura de oxigen!Versurile dumneavoastra mi-au oferit acest "leac".
Va multumesc!
Va doresc o zi frumoasa!

ELENA spunea...

Am să te-aştept sub vişin în tăcere
Cu gândul răvăşit de dorul greu
Îmbrăţişez în taină cu durere
Cămaşa ce o port de dorul tău

Rămân cu gândul dus în depărtare
Adun din nouri flori de liliac
Şi ţi-le aştern de-alungu' pe cărare
Să le miroşi la umbră în hamac.
Superbă....
Un weekend excelent scumpa mea
Tiză vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu mult drag!

Delia spunea...

Cum împleteşte în ea, dragostea de mamă, atâta durere şi bucurie în acelaşi fir, mereu în aşteptare, mereu disponibilă...
Mulţumesc pentru aceste versuri emoţionante!

maranata spunea...

Cu paşii vioi prin al vieţii umblet
Mi-e inima un jar nestins în zilele târzii
Şi doar speranţa-mi pâlpâie în suflet
Că într-o dimineaţă Isuse -ai să revii.
Mireasă sfântă aşteaptă-n voioşie
Mirele ce-n zori revine!
Dorinţa inimii mele şi cred, dorinţa inimii tale
e să aşteptăm voioşi Mirele drag Isus Cristos-Maranata!

C.L.M. spunea...

Profund! Nu toata lumea are darul de a face ceva si a pune suflet in ceea ce face... ca dvs.

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc si eu pentru lectura si frumoase cuvinte.
Un sfarsit de saptamana cu multa pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Mare-i dorul...draga Tizo! Dar cineva de sus vede tot, alina si da putere.

elena marin-alexe spunea...

Delia
Asa a lasat Dumnezeu inima mamei. Imbratisari si multumiri pentru apreciere.

elena marin-alexe spunea...

maranata
Superbe versurile tale la care aspiram si eu si fiul meu( din departare).
Multumesc mult pentru speranta!

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Multumesc pentru apreciere draga mea.Numai ganduri bune si bucurii sa-ti dea Domnul Isus!

kis spunea...

cuvinte pline de semnificatie!
multe salutari!

Ana Maria spunea...

Superba poezia, pariu ca e din volumul tau!:P
Week-end placut draga mea!

Luminita Ciuciumis spunea...

D-na Elena, ma rog pt dumneavoastra din toata inima:)...va rog sa-mi dati adresa de E-mail, sa va mai scriu, sau, acesta este Id-ul meu de messenger Yahoo, cat si mailul meu:)
callatis_praise@yahoo.com
Va multumesc ca sunteti, ca Dumnezeu mi-a permis sa va cunosc:), am toata stima pt dumneavoastra, doamna cu inima de mama!:x Luminita

elena marin-alexe spunea...

kis
Ma bucura prezenta ta Kis! Pace si bucurie sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
E parte din trairile mele draga mea ANA!Sa fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Scumpa mea multumesc pentru rugaciuni.Simt ca sunt dintr-o inima curata.Imbratisari sfinte!

corina spunea...

Elena si aceste franturi sunt deosebite!Un sfarsit de saptamana binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

corina
Asemenea iti doresc si eu draga Corina!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte frumoase versurile
va imbratisez cu drag

taio spunea...

f.foarte frumos

iri spunea...

O DUMINICA BINECUVANTATA ITI DORESC DRAGA ELENA!

Monna Tabita Novacescu spunea...

O poezie superba !!!!!!...Nu am stiut draga mea ca esti o compozitoare atat de buna.Domnul sa iti dea talent in continuare.
Iti doresc multa sanatate si un inceput de saptamana minunat !!!

Lavinia spunea...

nu-mi daruiesti si mie putin din talentul tau?

Catana Cristian-Alexandru spunea...

te astept pe noul meu blog - Clipe-hoinare ! Sper sa te regasesti pe cararile clipelor mele

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Multumesc Fluturasule draga!

elena marin-alexe spunea...

taio
Multumesc de apreciere!

elena marin-alexe spunea...

iri
Numai binecuvantari sfinte si tie draga mea Iri!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Slava si cinstea Lui I se cuvin, pentru picaturile de lumina din mine draga mea!
Multumesc mult.

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Lasa, nu mai fi modesta draga mea caci si tu esti daruita de sus...:) Pupici!

elena marin-alexe spunea...

Catana Cristian-Alexandru
Multumesc pentru invitatie!.Am fost foarte impresionata de frumusetea locurilor...:)