luni, 28 martie 2011

Recunoştinţa "regelui"

Femeia din imagine a găsit un pui de leu grav rănit, aproape mort. A luat leul cu ea acasă şi l-a îngrijit până s-a însănătoşit. Apoi, a aranjat cu o gradină zoo, să il preia şi să îi asigure un adăpost. După 6 ani femeia s-a dus la grădina zoologică să viziteze leul.
Urmăriţi reacţia de recunoştinţă a leului, care a uimit lumea. După ce vizionaţi clipul,se impune o întrebare firească: 

Mai există recunoştinţă în inima omului? Sau acest sentiment este pe cale de dispariţie, în procesul de dezumanizare a omului,care este în plină dezvoltare...


18 comentarii:

Delia spunea...

Uau, n-am mai văzut niciodată o asemenea manifestare de afecţiune din partea unui leu, sau alt animal sălbatic...
Tot mai există pentru oameni motive de uimire şi întrebări în diverse sfere ale naturii.

Fleur du May spunea...

Ce frumos! Animalele sunt mult mai nobile ca oamenii. Ele stiu sa fie mereu alaturi fara sa ceara nimic in schimb. Eu am salvat o pisicuta si e simpatica tare. Au fost 4, restul nu stiu ce s-a intamplat cu ele, macar pe ea am putut sa o tin.

ELENA spunea...

Wow....trebuie să ai mare curaj!
O săptămână frumoasă scumpa mea Tiză!
Mii de pupicei..

maranata spunea...

-măgăriţe ,lei, si alte animale din creaţia Domnului ne vor judeca în ziua de apoi!
- fără cuvinte!
-Maranata!
-si multe binecuvântări!

Lisandru Cristian spunea...

Aşa ne dau animalele lecţii de viaţă. Ar trebui să fim mult mai atenţi la ele şi să nu ne arborăm peste tot o superioritate prost înţeleasă... Ne-am obişnuit cu ideea "catifelată" că nimeni nu mai este ca noi, că putem controla întreaga lume, că toate speciile ne sunt inferioare. Şi nu tragem concluzii utile atunci când ar trebui să o facem...
Gândurile noastre bune, scumpă doamnă, o zi cât mai bună să avţi!

ღAzucenaღ spunea...

Foarte emotionant! SI animalele iubesc ,sufera si daruiesc iubire ,si ele simt si sincer am o parere mult mai buna despre animale decat despre oameni.

kis spunea...

foarte interesant,
un asa animal de companie mi-as dori si eu!
o zi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Uneori animalele ne dau lectii...si ne uimesc draga mea Delia.

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Buna remarca ta draga Floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Da draga Tizo, dar si mare satisfactie!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Da, chiar si tacutul pamant vor fi martori.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Si ce lectii!
O seara buna Cristian!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ
Daca privim la semenii nostri, as zice ca ai dreptate oarecum.

elena marin-alexe spunea...

kis
Si eu as vrea unul:)Ma bucura vizita ta!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

chiar o imbratiseaza....uneori inima animalelor e mai mare ca a noastra

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Da, chiar o imbratiseaza!

tu26dor spunea...

impresionant. sentimentele merg uneori dincolo de sufletul omului. o lectie de viata.
week end senin, Doamna Elena

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
De multe ori primim lectii de la plante si necuvantatoare...
Multumesc de vizita Tudore!