luni, 7 martie 2011

Păzitorul meu


   Mi-am pus păzitorul  la uşi şi ferestre,
   Când vine străinul degrabă-mi dă veste.


   Speranţa n-o lasă s-alerge smintită   
   Pe aripi de nouri de hoţi fugărită.

   Cu drag mă-nconjoară în văluri de noapte
   Şi pace-mi aduce cu tainice şoapte.

   Când inima plânge şi geme în mine,
   Mă plec în tăcere, m-apropii de Tine.

   Cu braţele-ntinse, cerşesc îndurare
   Căci ştiu că m-asculţi şi-mi dărui iertare.

   Pe sufletu-mi trist, doar Tu-mi pui balsam
   Şi toată nădejdea la Tine o am.

   Când trece furtuna şi-n jur e senin,
   Îmi plec jos genunchii şi-n taină suspin.

   Ce bine-i să merg cu Tine-mpreună,  
   Caci sufletul meu victorii adună.

   Şi lacrima toată o strângi în burduf,
   Cu palmele-mi iei al vieţii năduf.

   De mâna Ta Doamne mă simt ocrotită,   
   De orice-ncercare de greaua ispită.

   În marea-Ţi iubire rămân ancorată,   
  Tu-mi eşti pe vecie prieten şi Tată! 

elena marin alexe              

32 de comentarii:

Cella spunea...

O saptamana scaldata in dragostea Tatii sa ai; )

... spunea...

Incantatoare poezie!Versuri calde,mangaietoare,cu un mesaj sublim pe care mi-l insusesc fara nicio rezerva.
Va doresc o zi frumoasa!

Luminita Ciuciumis spunea...

Fiti binecuvanta d-na Elena...va rog sa-mi permiteti sa va spun ca va iubesc:x:)...inima mea va simte ca o mama. caldura si duiosia cuvintelor dumneavoastra ma fac sa ma simt iubita si imbratisata de El.multumesc ca existati!:) La multi ani de ziua mamei!:x

ELENA spunea...

Cu braţele-ntinse, cerşesc îndurare
Căci ştiu că m-asculţi şi-mi dărui iertare.

Pe sufletu-mi trist, doar Tu-mi pui balsam
Şi toată nădejdea la Tine o am.
O săptămână frumoasă scumpa mea Tiză!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

Lisandru Cristian spunea...

Am trecut cu mare plăcere şi am lecturat acest poem pe care l-aţi scris cu sufletul. Gândurile mele bune, să aveţi un început de săptămână cât mai bun posibil... La bună recitire!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Acelasi lucru ti-l doresc si tie cELLA DRAGA!

elena marin-alexe spunea...

...
Numai bucurii sa si din belsug prietene.Salutari din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis
Sentimentul este reciproc draga mea.Te-am iubit din prima clipa cand ti-am ascultat cantecele.
Esi prima care ma felicita de acest 8 Martie si iti MULTUMESC!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
ACESTE VERSURI SUBLINIATE DE TINE IMI PLAC SI MIE CEL MAI MULT.TE PUP CU DRAG TIZO!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Chiar cu suflet plans...l-am scris.Multumesc de lectura Cristian!

Cristake spunea...

Poezea cu aroma de psalm. Bun asa. Si-o primavara splendida - ca vad ca se strecoara spre noi, pan' la urma.
Doamne-ajuta!

criss spunea...

Buna Elena,sunt superbe versurile tale:)
Sa ai o primavara minunata, presarata de dragoste si pace.
La Multi Ani pentru maine:)
Te pup mult,
Criss.:)

Zenna spunea...

La mulţi ani de 8 martie, doamna Elena! Sănătate şi multe bucurii! Vă pup cu drag!

Lisandru Cristian spunea...

Noi, bărbaţii, percepem cu adevărat fericirea numai atunci când suntem iubiţi.
Din această cauză, femeia devine, pentru fiecare bărbat, punctul de reper fundamental al existenţei sale.
La mulţi ani, doamnelor, la mulţi ani, domnişoarelor, să fiţi iubite şi respectate de aleşii voştri!

iri spunea...

Multumesc de vizita de dimineata!Si eu iti doresc o 8 martie binecuvantata!

tu26dor spunea...

la multi ani Doamna Elena! zambete si bucurii!

Lavinia spunea...

multumesc frumos pentru urare Elena, si eu iti doresc un 8 martie fericit alaturi de cei dragi>:D<

nakudo spunea...

pentru ca santeti mama mea spirituala si singurul om in fata caruia pot sta cu sufletul deschis,va imbratisez cu dragoste si am trecut sa va spun ,,lamulti ani!"si sarut mana,mama

Mariana spunea...

Toti avem nevoie de un semn al primaverii, asa ca... dati click apoi meregeţi cu mouse-ul oriunde pe pagina neagra si... vedeti ce se intampla!!! Poti sa tragi mouse-ul pe pagina, e si mai bine!

Click AICI si urmati instructiunile de mai sus :)

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Da se potriveste cu un psalm.Multam tinerete!

elena marin-alexe spunea...

criss
Te imbratisez cu toate florile primaverii, draga mea Criss.Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Am nevoie de sanatate.Multumesc mult pentru urare scumpo!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Mii de multumiri Cristian! Si multe binecuvantari sa-ti lumineze viata!

elena marin-alexe spunea...

iri
Imbratisari draga mea si o primavara cu Pace.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Cu drag iti multumesc Tudore!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Te pup Lavi!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Fata verde cu suflet frumos, te cuprind in gandurile mele si mi te aduc aproape...aici la poala salciei verzi la o sueta de taina...despre taine.
Multumesc Stefy, draga mea draga!

elena marin-alexe spunea...

Mariana
Wau...draga mea! Cuvintele sunt sarace sa-mi descrie uimirea si placerea.O bogatie de culoare, minunate florile si te rog da-mi voie sa le impart cu tine azi de 8 Martie.
Fii binecuvantata suceveanco draga!

kis spunea...

...Să cunoaştem, să căutăm să cunoaştem pe Domnul! Căci El Se iveşte ca zorile dimineţii şi va veni la noi ca o ploaie, ca ploaia de primăvară care udă pământul...(osea6:3)
o primavara binecuvantata alaturi de cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

kis
Aceleasi urari de bine si multa pace si har, iti daruiesc intr-o primavara ce se lasa asteptata!

smalldot spunea...

minunata poezia

elena marin-alexe spunea...

smalldot
Cu multumirisincere, Elena.