vineri, 4 martie 2011

Emma Repede ( Moroşan) accidentată!

Vă invit să ne rugăm pentru Emma !

Astă noapte, în jurul orei 00.00, pe DN 17, spre ieşirea din Sieu-Măgheruş  Cristian Repede şi soţia sa, Emanuela, ambii în vârstă  de 24 ani au avut un accident de maşină, în timp ce se întorceau acasă în Bistriţa, de la o seară de evanghelizare. S-ar părea că şoferul a adormit la volan şi a pierdut controlul maşinii, care părăsind carosabilul, s-a răsturnat.  În urma accidentului  Cristi este în afară de orice pericol, însă Emanuela Repede (Moroşan) a fost transportată la Spitalul de Urgenţă, Județean Bistrița.
Luni va fi transportată la Cluj unde i se va face o intervenţie chirurgicală pe coloană.

Fac apel către toţi cei care au credinţă  în puterea lui Dumnezeu, Să ne unim în rugăciune, pentru ca starea Emmei să se  îmbunătăţească. Dumnezeu are nevoie de vocea ei deosebită si noi cei care o preţuim deasemenea.

22. Si orice vom cere vom capata de la El, fiindca pazim poruncile Lui si facem ce este placut inaintea Lui.
23. Si porunca Lui este sa credem in Numele Fiului Sau, Isus Hristos, si sa ne iubim unii pe altii, cum ne-a poruncit El.

Emma, suntem cu sufletul şi inima lângă tine, toţi cei care te iubim şi te preţuim!


Moment de la nunta Emmei. Impreuna cu fiica mea Lidia!

38 de comentarii:

Monna Tabita Novacescu spunea...

Dumnezeu sa se atinga de Ema,sa ii dea sanatate si fie ca rugaciunile noastre sa fie ascultate.

Sunt convinsa ca Dumnezeu mai are planuri mari cu Ema si Cristi,mai au mult de lucru in lucrarea Sa...pentru ca secerisul este mare,dar putini sunt lucratorii.

Lavinia spunea...

>:D<

Cella spunea...

Ma alatur si eu celor ce se roaga si cer vindecarea pentru ei. Doamne indura-Te!

disa spunea...

Am aflat si eu stirea. Dumnezeu sa-i poarte de grija si s-o vindece. "El poate, El poate."

disa spunea...

Zilele trecute o ascultam mereu cantand impreuna cu cei de la Toflea.
http://disa-amestecate.blogspot.com/2011/02/hava-nagila-speranta-rugul-aprins.html

Christina spunea...

O sa fie bine..

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Si eu sunt convinsa de acest lucru.Sa ne rugam pentru ea.Multumesc draga Monna!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
:).Ganduri bune!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Ce bine este candne putem uni rugile...
Imbratisari sfinte draga mea!

elena marin-alexe spunea...

disa
Cu siguranta El Medicul cel Bun poate s-o vindece.

elena marin-alexe spunea...

Christina
AMIN, draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Să-i dea Dumnezeu sănătate şi puterea de a trece peste acest moment înfiorător!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumesc mult pentru sensibilitatea ta si gandurile bune!
O zi fericita tie si Geaninei, cu toata dragostea!

mmary spunea...

O, Doamne, o incredintez pe Ema bratelor Tale Milostive, te rog cufund-o in oceanul Milostivirii Tale si daruieste-i sanatate , daruieste-i Iubirea, Pacea , Bucuria si Indurarea Sa!

Ema, doamna Elena , si pe voi toti cei care veti citi aceste randuri, va binecuvantez in numele Tatalui , al Fiului si a Spiritului Sfant !

Gabriela Pana spunea...

Doamne ajuta sa fie bine! sper sa ne anunti ca totul revine la normal...

elena marin-alexe spunea...

disa
Am mers pe linkul de la tine si am reascultat...dar cu tristete in inima.

elena marin-alexe spunea...

mmary
Dumnezeu sa ne asculte rugaciunile.El poate totul.

Costea spunea...

Sunt singur că se va vindeca.

corina spunea...

Sa nu uitam ca nimic nu se intampla fara stirea Tatalui nostru cel ceresc.Doar El cunoaste planurile Lui.Si sunt sigura ca prin orice ne trece El, e doar spre binele nostru.
Bunul Dumnezeu sa se indure si de aceasta familie incercata...
Elena foarte frumos gest, macar atat putem face si noi, sa aducem suflete incercate in rugaciune.
Domnul sa-i cerceteze cu indurarea Sa!

marada spunea...

Doamne ajuta!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multa sanatate si sunt sigura ca Dumnezeu o va ocroti

maranata spunea...

Doamne, Dumnezeule, eu am strigat către Tine, şi Tu m'ai vindecat.Iată, îi voi da vindecare şi sănătate, îi voi vindeca, şi le voi deschide un izvor bogat în pace şi credincioşie.

Anikó spunea...

Ma rog si eu ca Domnul nostru sa dea vindecare.

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Sa speram draga mea!Multumesc .

elena marin-alexe spunea...

Costea
Faca-se dupa credinta ta Costea!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur ca pui suflet in tot ce faci Corina draga!Speram ca Dumnezeu ne va asculta rugile!

elena marin-alexe spunea...

marada
Sa spunem amin cu toata increderea, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Sa speram cu incredere Fluturasule draga!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Multumesc pentru minunatele versete din cuvantul Lui!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Köszönjük, hogy az imákat! Fii binecuvantata Aniko!

iri spunea...

Căci, după cum avem parte din belşug de suferinţele lui Hristos, tot aşa, prin Hristos avem parte din belşug şi de mângâiere.

elena marin-alexe spunea...

iri
IRI Köszönöm kedves.

nakudo spunea...

dupa ce am vorbit la telefon..si mi-ati povestit,tot m-am gandit...uneori trebuie sa trecem si prin clipe critice ,care terminandu-se tot marea dragoste divina ne demonstreaza...frumos indemn...cu sufletul alaturi de ea dar stiti cum este,,tu cand faci ceva inchide-te in odaita ta fara sa te stie nimeni,tu si Dumnezeu"...eu cred ca Dumnezeu o iubeste si cred ca sin situatie de spitalizare ea v-a schimba prin comportamentul ei,viata oamenilor.va imbratisez cu dragoste si pe emma la fel

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Draga mea Stefy.In situatii de urgenta cum este si acesta facem apel la rugaciune, pentru-ca sa se deschida portile cerului.Daca o rugaciune a celui neprihanit face minuni, cu cat mai mult pot face multe si mai multe rugaciuni, pentru o cauza.
Am toata nadejdea ca Dumnezeu ne va asculta rugaciunile!
Noapte buna si vise frumoase sa ai...si pupici!

Rodica Botan spunea...

Mai stii ceva de Emma?Domnul cu ea si cu familia ei...

nakudo spunea...

asa este..dar stiti la ce m-am referit...legat de bravada,,unora"hi-hi va pup

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Emma se reface acasa la socri ei la Bistrita.O zi buna draga Rodica!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Draga mea, nu tot ce etalam este din spirit de bravada.