miercuri, 25 mai 2011

Arome de salcâm

Miresme-alunecă în noapte desprinse de pe alt tărâm,
când inima se zbate-n şoapte, de plânge floarea pe salcâm.

În taină, banca din gradină, mă-ndeamnă ca să mai rămân,
dar întunericul m-alungă şi doru-n versuri mi-l îngân.

Pe cer puzderia de stele deapănă raze ce se sting
şi mă întreb ce rost mai are când oful nu pot să-mi înving?

O  pasăre întârziată, călătorind pe-al nopţii drum,
pe-o creangă-şi plânge menuetul, sub flori ce picură parfum.

De-aş strânge lacrimile-n palme, toata tristeţea s-o adun,
mai am o singură speranţă, doar Lui durerea pot să-I spun.

Cuprind cu privirea văzduhul şi luna  ce-mi zâmbeşte-acum,
sfielnică, tandră şi albă, mă leagănă prin nori de fum.

Împletitură dantelată, aromă şi cu dalb de flori,
îmi poartă gândurile triste spre minunate depărtări.
elena marin alexe

18 comentarii:

NightShadow spunea...

Cat de frumos ^^!! E o liniste teribil de frumoasa in jurul meu si efectiv am simtit ca sunt in gradina de la tara sub un nuc,unde ascult fiecare fosnet din natura si fiecare zumzet de ganganie...si citesc aceste versuri si in suflet mi s-a imprimat un dor nespus de mare de acele meleaguri unde mi-am petrecut copilaria si unde nu am mai fost de 7 ani de zile...

... spunea...

Un poem genial!!!Versuri care mi-au "mângâiat" inima.
Vă mulţumesc !
Vă doresc o seară plăcută!

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune la ceas de seară, scumpă doamnă. Multă linişte în aceste versuri, se citesc cu mare plăcere, iar cititorul este răpit de întreaga "atmosferă". Mă bucur mult pentru aceste momente de frumuseţe sufletească pe care ni le oferiţi...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunate versuri
ador florile de salcam
va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

NightShadow
Te sfatuiesc să mai vizitezi din când în când...locurile natale.Te încarcă mult!

elena marin-alexe spunea...

...
O seara plăcută să ai Ionel!Mulţumesc.

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Şi eu mulţumesc pentru frumoasele cuvinte de apreciere.Seară frumoasă Cristian! Dacă esti stelist, va fi superbă!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Şi eu le ador...inmiresmate mai sunt!

NightShadow spunea...

@Elena ...nu mai pot...bunicii mei nu mai traiesc si nu am cum sa mai ajung pe acolo..nici tatal meu nu mai e ca sa ma fi dus mai des...el a crescut in acel loc minunat:)

ELENA spunea...

Cuprind cu privirea văzduhul şi luna ce-mi zâmbeşte-acum,
sfielnică, tandră şi albă, mă leagănă prin nori de fum.

Împletitură dantelată, aromă şi cu dalb de flori,
îmi poartă gândurile triste spre minunate depărtări.
Superbă draga mea Tiză!
O zi frumoasă cu mult soare!
Vă îmbrățișez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

NightShadow
Suntem in aceeasi situatie draga mea...Nici eu nu mai pot ajunge in orasul meu natal, adica nu mai am pentru cine...

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Buna dimineata draga Tizo! Fii binecuvantata!

convietuire spunea...

"Pasarea ce-si plinge menuetul"... frumos, Elena... gingaş şi frumos.

Delia spunea...

Frumoase, melancolice versuri... Am rămas cu o aromă a la "Sara pe deal" :)
Vă îmbrăţişez!

Mircea Florescu spunea...

frumoase versuri

elena marin-alexe spunea...

convietuire
Multumesc de vizita si apreciere! Te mai astept:)

elena marin-alexe spunea...

Delia
Buna dimineata Delia! Ganduri bune de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Mircea Florescu
Multumesc Mircea!