vineri, 13 mai 2011

Din lucrările mele

Amurg

Ulei pe pânză - elena marin alexe - 1983


16 comentarii:

Anikó spunea...

Doar nu spui ca tu ai facut?E minunat,ma uimesti cit de mult te pricepi la arta si la literatura.Domnul sa te binecuvinteze!

marada spunea...

Frumos, frumos!
Numai bine!

lisandrulisandru spunea...

Nu am cuvinte.
Acum vreo jumătate de oră îmi arătase rss-ul că aţi postat, iar în feedreader văd şi conţinutul postării. I-am spus Geaninei (acum a adormit, scumpa de ea, şi sper că visează frumos) că aveţi un talent extraordinar. Nu sunt cuvinte mari. Este un tablou cu totul deosebit. Un amurf de toată frumuseţea.
Gândurile noastre bune şi o noapte cât mai liniştită să aveţi...

denisia spunea...

Frumoasa lucrare!
Va las si o imbratisare... din inima.

bogdan spunea...

felicitări Elena. acum, dacă ai deschis cufărul, ne-am obișnuit să le vedem și cred că va trebui să ne mai prezinți și altele :)
un weekend minunat.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc de apreciere Aniko! Imbratisari!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc mult draga mea!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Ti-am mai spus ca parerile tale ma onoreaza?
Multumesc mult si va doresc o duminica binecuvantata cu Dragoste!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

bogdan
:) Numai ganduri bune ! Cu prietenie!

... spunea...

Superbă pictură!
Un amurg ce mă lasă fără cuvinte!
Vă doresc o zi frumoasă!
Gânduri bune de la Satu Mare!

ELENA spunea...

Superb tabloul draga mea Tiză!
Un weekend excelent!
O îmbrățișare caldă din capitală!

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc de apreciere ! O duminica binecuvantata va doresc!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Mulţumesc Tizo dragă!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe culori
va imbratisez

corina spunea...

Elena foarte frumoasa lucrarea!Defapt toate lucrarile atat din pictura cat si arta poeziei pe mine ma incanta!
Iti doresc o Duminica binecuvantata!