vineri, 20 mai 2011

De sărbătoare . . .

Împreună cu soţul meu Constantin, dăruiesc un coş cu flori, tuturor celor ce îşi sărbătoresc ziua numelui- Constantin şi Elena.Vă dorim din suflet binecuvântarea lui Dumnezeu!
Să ne fie ziua cu mult senin în suflet.
Elena.


40 de comentarii:

smalldot spunea...

La multi ani !! multe bucurii si tot ceea ce va doriti, cu drag

elena marin-alexe spunea...

Mulţumiri din suflet:)

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, scumpă doamnă, să fiţi sănătoasă şi fericită alături de familia dumneavoastră! Să vă trăiască soţul, LA MULŢI ANI şi pentru dânsul, suntem convinşi că este un om deosebit, din toate punctele de vedere. Gândurile noastre bune, vă îmbrăţişăm cu mare drag şi, la fel ca şi dumneavoastră, trimitem urările noastre de bine către toţi cei care îşi sărbătoresc azi ziua numelui...
LA MULŢI ANI şi toate cele bune!

Zenna spunea...

La mulţi ani şi multă sănătate!!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Iti multumesc si in numele sotului meu:)
O zi excelenta va dorim si noi, deoarece pentru voi dragilor, fiecare zi trebuie sa fie sarbatoare:)
Fiti binecuvantati! Va imbratisam cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Mii de multumiri si Urari de bine si tie draga mea Elena-Zenna! Imbratisari si binecuvantari!

... spunea...

La mulţi ani ,dumeavoastră şi soţului dumneavoastră,precum şi celorlalţi care îşi sărbătoresc astăzi onomastica!
Fie ca această zi să vă umple sufletele de linişte ,iar inima să fie stropită din plin cu nectarul fericirii!
Salutări din Satu Mare!

ღAzucenaღ spunea...

La multi ani tuturor care poarta aceste nume!

bogdan spunea...

la mulți și fericiți ani, dragilor!

ELENA spunea...

LA MULȚI ANI,SCUMPA MEA TIZĂ!
Sănătate,fericire și tot
ce vă doriți!
Un weekend plăcut vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

Rodica Botan spunea...

Binecuvintari ...ploaie de binecuvintari peste tine si casa ta!

Liliana spunea...

La multi ani fericiti si mantuitori, Doamna Elena!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani doamna elena, va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

...
Frumoase urarile tale Ionel:)
Multumim!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ
Multumim:)

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Mulţumim Bogdane!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Mulţumesc Tizo! Numai bine sa dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Mulţumesc pentru ploaia de binecuvântari...ce vin de departe!

elena marin-alexe spunea...

Liliana
Mulţumesc Liliana.Ne dorim doar ani in prezenţa Lui:)

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Mulţumesc mult Fluturaşule dragă!

Speranta spunea...

Fiti binecuvantati de Domnul!

Lavinia spunea...

ce frumos:X
La multi ani, cu intarziere:D

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Cu multumiri, te salut aici "la plimbare"!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Multumesc pentru urari:) draga Lavi!

kis spunea...

dupa cum spunea ,,un profet,, azi trebuia sa ne vedem in vesnicie; se pare ca s-a amanat,dar pana ATUNCI cand se va intampla cu adevarat va doresc ca Hristos sa fie idealul familiei d-stra!

Anikó spunea...

La multi ani, multa bucurie si tot ce va doriti in viata!Scuze pentru intirziere.

marada spunea...

Am fost plecata din oras si nu am avut acces la internet, deci am cam intarziat. Insa, cred ca un La multi ani! si un gand bun vor fi primite de tine si de sotul tau si acum!
Sa va fie viata senina, sa va bucurati de familia minunata pe care o aveti si sa va dea Domnul sanatate!

Aris spunea...

La multi ani, Elena! La multi ani, Constantin!
Am intarziat cu urarile din motive obiective, dar va doresc sanatate si multe bucurii de la fii si nepotii vostri. O viata frumoasa!

CARMEN spunea...

La multi multi ani de doua ori! sa fiti sanatosi, sa va împliniti toate visele si sa traiti fericiti!

corina spunea...

La multi ani binecuvantati!

tu26dor spunea...

La multi ani, Distinsa Doamna!
Salutari din Piatra Neamt!

Cristake spunea...

Vine si mandelu', mult dupae spartul targului... Cu clasicele "La multi ani" amandurora, viata senina si liniste sufleteasca.
Si o atentie:
http://teatrale.nobody.ro/
Teatru radiofonic. Mult si bun, pe alese si dupe gusturi! Eu am crescut cu de-astea si m-am bucurat cand am gasit - sper sa va bucurati asijderea!

elena marin-alexe spunea...

kis
Da kis, multumesc de urari! Cat despre vesnicie, Domnul si nu oamenii hotaraste cand va fi:)

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc mult scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc pentru gandurile bune marada draga!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumim frumoas draga Aris!

elena marin-alexe spunea...

CARMEN
Esti o draguta! Multumim!

elena marin-alexe spunea...

corina
Sa fii binecuvantata si tu draga Cori! Multumim.

elena marin-alexe spunea...

tu26dor
Cu mare drag iti multumesc Tudore.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Multam pentru urari si link:) Si eu am crescut cu d'astea ieseanule!
Fii binecuvantat!