luni, 16 mai 2011

Rugăciune pentru Neşu



Fotbalistul român Mihai Neşu trece printr-o mare tragedie.Transferat la Utrecht şi apreciat aici de public, antrenor si de colegi, a suferit un accident şi poate să rămână paralizat pentru totdeauna. Cred că în aceste momente când viaţa lui este în cumpănă grea, are nevoie de sprijinul rugăciunilor noastre, a românilor, care cred cu tărie în puterea lui Dumnezeu. Vă invit la o saptamână de rugaciune pentru Neşu.
Nu uitaţi că la Dumnezeu totul este posibil!

Ioan 16.
23Adevarat, adevarat va spun ca orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu, va va da. 24. Pana acum n-ati cerut nimic in Numele Meu: cereti, si veti capata, pentru ca bucuria voastra sa fie deplina.

18 comentarii:

... spunea...

Frumos gestul dumneavoastră!
Sunt de acord,fără nicio reţinere, să mă alatur iniţiativei dumneavoastră.
Deşi nu sunt un fan al fotbalistului Neşu,l-am apreciat pentru dârzenia de care a dat dovadă pe terenul de joc.Regret că are parte de o asemenea tragedie şi sper ca Bunul Dumnezeu să-i ofere o a doua şansă!
Doamne ajută!

corina spunea...

Domnul sa-l miluiasca!Probabil ca e o incercare pentru a vedea mai departe.Dumnezeu ne iubeste si nu doreste moartea pacatosului, decat sa se intoarca si sa fie viu!:)

Lisandru Cristian spunea...

Să-i dea Dumnezeu sănătate, poate că există minuni. Chiar mi-aş dori să pot spune că a avut loc o minune... Doamne-ajută!

marada spunea...

Frumos gestul tau!
Sa ne auda Dumnezeu pe noi toti ce-i care il rugam acum sa-l ajute pe bietul baiat!

elena marin-alexe spunea...

...
Nici eu nu sunt fan, dar tragedia prin care trece acest tanar m-a determinat sa ma rog pentru el. Multumesc pentru sustinere.O zi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

corina
Asa este Corina draga! Sa ne rugam pentru el si voia lui Sumnezeu sa se raca. Fii binecuvantata draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Si eu mi-as dori o minune pentru el, caci este tanar si poate avea o viata inainte daca se indura Dumnezeu de el.
Ganduri bune Cristian!

elena marin-alexe spunea...

marada
Noi trebuie sa ne rugam pentru el si Dumnezeu va face voia Lui draga mea.
O zi buna sa ai!

maranata spunea...

Când strigă un nenorocit, Domnul aude, şi-l scapă din toate necazurile lui.

ELENA spunea...

Ca întotdeaunea sunteți
alături de cei cu probleme!
Sper că va veni acea minune
și ne va umple sufletele de bucure.
Însănătoșire grabnică îi doresc
din sufet!
Vă pup draga mea Tiză!

Rodica Botan spunea...

Maranatha...mi-ai luat vorba din gura...Sa ne auda Tatal in ziua necazului pe fiecare. Si fie ca Nesu sa-si aminteasca in aceste clipe de Dumnezeu - caci la Dumnezeu totul este cu putinta.

Lavinia spunea...

nu vad unde se pot lasa comentarii la povestioara de mai sus dar este foarte frumoasa:X

elena marin-alexe spunea...

maranata
Mulţumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Sa speram draga mea Tiză.La Dumnezeu totul este posibil!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Da Rodica draga , sa dea Domnul ca acest tânar să-şi amintească de Dumnezeu şi să se încreadă in El.
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Am omis fara voie...dar am deschis comentariile:)

Monna Tabita Novacescu spunea...

Dumnezeu este acelasi ieri, azi si in veci.Rugaciunea facuta cu credinta ,Dumnezeu ia aminte la ea si il asculta in ziua necazului.Dumnezeu sa lucreze in viata lui Nesu,atat in plan spiritual cat si la sanatatea lui.
O zi binecuvantata Elena !

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Rămâne la alegerea lui Dumnezeu ce va fi.Noi trebuie sa ne rugam cu dragoste in suflete si pentru suflete.
Multam draga Mona!