luni, 9 mai 2011

A fost de Paşti 2011- la Vrancea. . . .














28 de comentarii:

April spunea...

Foarte frumos. O familie fericita! Sanatate si tot ce va mai doriti!

Danube Daughter spunea...

Cat de frumoase sunt toate fotografiile, insa mai ales cele cu dvs si sotul!!! Imi suneti mereu atat de dragi cand va vad...sa va tina Dumnezeu sanatosi si plini de bucurii!!

lisandrulisandru spunea...

Fotoreportaj înseamnă prea puţin, dacă spun. Crâmpeie de viaţă, viaţa unei familii frumoase, cu oamenii care trăiesc cu sufletele deschise, în fiecare zi.
Sunteţi deosebiţi, cu toţii, şi vă îmbrăţişăm virtual, cu mare, mare drag!
Gândurile noastre bune!

elena marin-alexe spunea...

April
Multumesc de urari draga mea.
La fel si tie din tot sufletul:)

elena marin-alexe spunea...

Danube Daughter
Multumesc draga mea soprana! Returnez urarile :)

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Uite ca nu m-am gandit, dar seamana cu un fotoreportaj:)
Multumim de ganduri bune! Se intersecteaza cu ale noastre, care pleaca spre voi dragilor!
Fiti binecuvantati!

bogdan spunea...

Elena, felicitări pentru o asemenea familie și îți mulțumim că ai împărtășit cu noi aceste fotografii. vă salutăm cu drag pe toți. o seară bună.

denisia spunea...

Frumoasa familie... vesela si fericita.
Sunteti binecuvantata.

Cella spunea...

Din cate m-am prins eu ... ieri a fost ziua sotului tau, nu? La multi ani!
Sa stii ca am baut destul de mult lapte la viata si ... inca mai beau ;)

ELENA spunea...

Sunteți o familie frumoasă,
unită și fericită...
Vă felicit și vă doresc ca
mulți ani de aici înainte să
fiți la fel..
Vă pup și vă iubesc scumpa mea Tiză!

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Sunt o familista convinsa:) Nu as putea trai fara cei dragi mie!
Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

denisia
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cella
Ai vazut pe facebooc? Ce atenta esti Cella draga!
Pe 7 mai a fost ziua lui.
Pupici!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Multumesc Tizo, pentru urari frumoase!

Adelin spunea...

Mâţele alea au ieşit foarte bine.

elena marin-alexe spunea...

Adelin
Mie-mi zici! Doar sunt vedete nu?

... spunea...

Viata la tara se desfasoara intr-un ritm aparte,in armonie cu natura,aspect ilustrat si de frumoasele poze postate.
Va doresc o zi frumoasa!

Lavinia spunea...

frumoase poze:X

Aris spunea...

Esti superba , Elena!
O familie care traieste frumos si se bucura de primavara, de copaci infloriti. Oameni cu inima mare, cat un cozonac de Pasti, care mangaie si tin aproape de bucuria lor un suflet de catel si doua nazdravane de pisici...
Si viata e frumoasa!
Multumesc ca ai impartasit cu noi bucuria ta!

elena marin-alexe spunea...

...
Se zice ca la tara cerul se uneste cu pamantul...
Asa o fi?
Numai bine iti doresc Ionel!

elena marin-alexe spunea...

Lavinia
Chiar asa?:)

elena marin-alexe spunea...

Aris
Da scumpa mea, viata e frumoasa si merita impartasita cu prietenii alesi!
Imbratisari de la Vrancea si binecuvantarea lui Dumnezeu!

Rappa_ru' spunea...

Superbe fotografii !

Ana Maria spunea...

Superbe fotografii! Cred ca a fost un Paste cu totul deosebit!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

minunata familie

elena marin-alexe spunea...

Rappa_ru'
Mulţumesc Andrei! Salutări de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

aripidefluture
Toate familiile unite prin dragoste, sunt frumoase Fluturaşule!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Da. Aşa zic şi eu draga Ana! Gânduri bune scumpa mea!