joi, 7 mai 2009

Azi e ziua sotului meu!






6O DE ANI ! 
Ce-ţi pot spune astăzi?
Iţi mulţumesc, dragul meu, pentru iubirea pe care mi-ai dăruit-o de-a lungul anilor, pentru ajutorul tău in tot ce am avut nevoie, pentru mângâiere, pentru răbdarea pe care ai avut-o de multe ori cu mine, pentru ingeniozitatea ta , pentru că ai fost şi eşti un tată adevărat şi lista ar putea continua, dar mă opresc aici.Vreau să-ţi spun că: meriţi toată afecţiunea şi tot respectul meu. Iţi doresc mulţi ani, buni, cu sănătate şi bucurie. Îl rog pe Dumnezeu să te ocrotească, să te binecuvânteze şi de aici înainte.
Împreună cu ai noştri copii îţi urăm " ANI FERICIŢI" şi "VIATĂ VEŞNICĂ".

elena marin alexe

12 comentarii:

Geanina Codita spunea...

La multi ani! Sa fiti alaturi inca multi ani si sa va iubiti ca in prima zi. Iubire vesnica!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani

lidy spunea...

La multi ani, Tatik IUBIT!
Te iubim foarte mult si ne este dor de tine! Iti dorim o zi plina de bucurie si de bogatie sufleteasca...! Dumnezeu sa iti dea multa sanatate si sa fii fericit!

ESTI CEL MAI BUN TATIK DIN LUME!
semneaza: eu, ligulachele :) >o<
Te pup, cu toata dragostea!

...si dupa mine stau la coada la urari si la pupici cei 3 pitici - Ale,Emi si Dee!

"Sa ne traiesti bunikule ca sa ne faci placinte bune cand venim din nou la tine! :)))"

angel spunea...

La multi ani!!! :)

nakudo spunea...

Sa aveti parte de lumina ,pace,armonie si dragoste divina..si puterea de a face ce aveti de facut pe pamant

kis spunea...

singurul care poate da fericire si implinire ,sa binecuvinteze in continuare familia voastra!
multi ani cu D-l Isus!

noiembrie spunea...

LA MULTI ANI TIKI NOSTRU DRAG :)

Sa-ti dea D-zeu multa sanatate, o viata plina de bucurie alaturi de toti cei dragi! (adica alaturi de noi :))

Te iubim mult si nu vom uita niciodata ca ne-ai oferit o copilarie minunata, plina de bucurii!

Imi amintesc si acum ca mi-ai luat bicicleta PEGAS pe care mi-o doream atat de mult! Pentru mine a fost ca o minune.
Si imi mai amintesc ce surpriza simpatica mi-ai facut cand mi-ai cumparat mandolina ....

ESTI CEL MAI BUN TATIK DIN LUME SI NOI TOTI TE IUBIM FOARTE MULT!

te pup cu mult drag si dor,
Simona
(si Vladut de asemenea:o)

kalliope spunea...

La multi ani! dansului... M-am incretit citind aceste randuri...

elena marin-alexe spunea...

VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CE ATI FOST ALATURI DE NOI, PRIN COMENTURILE VOASTRE.DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE!

Uuoana spunea...

sper sa am si eu parte de asa familie.La multi ani sotului dvs si..la multi ani impreuna in continuare!

tartoras spunea...

Doamna, LA MULTI ANI sotului dvs., multa sanatate si sa va bucurati la fel de mult unul de celalalt!
Numai bine!!!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc mult pt frumoasele urari! Va dorim numai bine...