miercuri, 6 mai 2009

Din legile lui Murphi...

Daca poti distinge sfaturile bune de cele rele, atunci nu mai ai nevoie de sfaturi.
Natura tine intotdeauna, cu latura ascunsa a lucrurilor.
A fura idei de la o persoana, inseamna plagiat.Dar a fura de la mai multe, inseamna cercetare.
Daca ai secrete fata de mama ta, gandeste bine cine ti-a schimbat scutecele.
Daca ajungi cu intarziere in statia de autobuz,autobuzul va vani la timp.
Cand un copil este prea tacut,e cazul sa fii foarte ingrijorat.
A trai si a fi erou, doua lucruri care se exclud unul pe altul.
Daca un lucru e facut prost de destul de multe ori,el devine corect.
Lasate in voia lor, lucrurile,merg din ce in ce mai rau.
Oportunitatea iti bate la usa, in cel mai putin oportun moment.
Zambeste, maine va fi mai rau.

Lucrurile merg prost toate deodata, dar se indreapta treptat.
Concluzie: Poti sa strici ceva cat ai clipi din ochi, dar ca sa repari, e nevoie de o vesnicie.




11 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Ma gandesc la ultima lege postata si ma intreb daca dupa reparatie totul mai poate fi ca inainte.Nici dupa o vesnicie nu devine ce a fost acel ceva.

nakudo spunea...

prima lege mi se pare foarte importanta si foarte greu de atins..multumesc

angel spunea...

hm , interesanta imi pare a fi a 3 a :)

Narcis Bothaza spunea...

Am vazut ca ai scris asa la blog pe marginea stanga "eu si cartile= iubire nesfarsita" ce e mai depret? toate cartile pe care le citesti sau e mai depret biblia ca celelalte. Da e adevarat multe carti sunt facut dupa povesti reale dar celelalte sunt doar o minciuna. Eu sincer cartea mea favorita e biblia deoarece nu se compara cu alta carte.

Fi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

pt.Geanina Codita-asa este , doar Dumnezeu poate face lucrurile noi.In ce ne priveste, nu stiu daca se poate...

elena marin-alexe spunea...

pt. Nakudo- Da, din nefericire....Multumesc pt. coment.

elena marin-alexe spunea...

pt.angel-interesant de , originala.

elena marin-alexe spunea...

pt. Narcis Bothaza- Eu consider ca multae carti sunt importante, incepand cu Abecedarul din clasa intai, fara de care nu as fi stiut niciodata sa scriu si sa citesc corect, dar si multe alte carti pe care le consider bagajul meu de viata, fara de care nu as mai fi eu.
Bineinteles ca Biblia este pe primul loc, caci reprezinta hrana necesara sufletului meu.In timpul vietii mele, de multe ori am fost pusa in situatia de a alege intre un obiect necesar si carte, dar bineanteles ca am ales in primul rand achizitionarea unei carti in pofida altor lucruri care-mi erau si ele necesare si nu-mi pare rau de alegerea facuta. Iubesc cartile!
Sper ca am lamurit nedumerirea ta dragul meu si te mai astept cu placere. Dumnezeu sa te binecuvanteze.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

A trai si a fi erou, doua lucruri care se exclud unul pe altul.imi place mult aasta, de obicei la noi cand moare un interpret sau sportiv e declarat erou, o mare , vedeta, li se fac poezii si cantece.

elena marin-alexe spunea...

pt.ARIPI DE FLUTURE-Asa este. Inca nu stim sa ne pretuim valorile, din plan national, pe timpul vietii lor.

elena marin-alexe spunea...

pt. Narcis Bothaza- am vrut sa scriu- multe alte carti......