luni, 11 mai 2009

Reteta....inedita

Daunazi, mi-a cazut in mana o carte de poezii scrisa de George Uba, care abordeaza un stil de poezie ce imi aduce aminte de Marin Sorescu.
Deoarece nu stiu sa va spun prea multe despre el, ma gandesc sa va fac cunostinta cu el, prin versurile lui.

Se ia un suflet mare
Incarcat de tristete si frica
si se pune in el
o masura buna de pace,
o masura de bucurie
si o masura de credinta cat cuprinde....
Saram cu putina suferinta
si se adauga apa , din stanca cea vie
Se amesteca pe focul dragostei
dupa cum scrie...
Nu uitati sa punem ceva vointa
din bunavointa Marelui Prieten
si o minunata veste....
se va avea grija ,
sa nu dea peste....
Cand toate se leaga
la temperatura iubirii
sufletul cel mare si trist
se va inviora.
Cand se va da de stire
ca toate sunt gata....
se va servi celor
flamanzi dupa neprihanire.
" Pofta buna"

32 de comentarii:

nakudo spunea...

mi-ati dat liniste..frumos scrieti

mmary spunea...

Buna dimineata...Multumesc pentru reteta fascinanta.Am preparat-o,am gustat-o,de fapt m-am infruptat din ea,apoi am asortat-o cu un desert asemanator,pe care va invit cu drag sa-l gustati,pe blogul meu,in "splendoarea iubirii"...

Narcis Bothaza spunea...

am sa fac un blog pe romaneste ca sa intelegi si tu deoarece cel in spaniola este pentru persoane spaniole.
:D

kis spunea...

superba!
ce minunat sa te lasi modelat in fiecare zi de creatorul!

Geanina Codita spunea...

Reteta aceasta ar trebui pregatita zilnic, alaturi de iubire va dainui vesnic in sufletul tuturor.

O alvo spunea...

Òtima receita.
Devemos usá-la todas as vezes que estivermos ansiosos.
Abraços.

elena marin-alexe spunea...

nakudo- multumesc si ma bucur mult...Te imbratisez cu drag.

elena marin-alexe spunea...

mmary-promit sa merg in ' splengoarea iubirii' .Multumesc de vizita.

elena marin-alexe spunea...

narcis - desigur, ....asa ma gande-am si eu.Astept.

elena marin-alexe spunea...

kis-Daca-L iubesti e musai sate lasi modelat. Te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita- fiecare vizita a ta ma bucura. Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

O alvo- Gosto de visitor. Deus esteja com voce.

nakudo spunea...

si am gasit si solutia la inso,mnie..citesc aceasta poezie...ce mai posteaza raza de soare,oriana si gabriela...lumea pare mai buna si sincera si chiar pot dormi...si eu va imbratisez cu mult drag

Andrey spunea...

Numai Domnul în dragostea Lui mare poate face asta... doare... dar merită să-L lăsăm să ne modeleze.

VISION DE ARLEQUÍN spunea...

no te entendi ni macarena, pero chido tu rollo.

Te mando un saludo desde México.

elena marin-alexe spunea...

nakudo- m-am culcat la 05.30, dar ma bucur ca nu am fost singura...merci pentru compania insomniace....

elena marin-alexe spunea...

Andrey- bine ai venit pe hailaplimbare! Fii binecuvantat.

elena marin-alexe spunea...

VISION DE ARLEQUIN-obrigado por visitar!Aguarde!

Mariana spunea...

Superb! Ador poezia...mai scriu şi eu când am timp. Apropo, am văzut că a fost ziua soţului tău. La mulţi ani! Şi ziua soţului meu a fost pe 29 aprilie. Am pe blogul meu, deschis de o săpt., trei poezii dedicate soţului meu. Dacă crezi că poţi să oferi vreuna soţului tău, simte-te liberă să o faci.
Vă doresc viaţă binecuvântată de Dumnezeu!

miki spunea...

o reteta pentru vindecarea sufletelor.Frumos!

Ingerul tau spunea...

:) Oare ne-ati invitat "la plimbare" prin gradina Ghetsimani, unde totul, de la fosnetul frunzelor pana la sufletele noastre murmura numele Lui? :)

nakudo spunea...

varsta noastra de babute simpatice,doamna Elena...imi place acasa la dumneavoastra e cald si bine...iar de companie...oricand...si tare mi-ar place sa vad inca din tablourile care le-ati pictat...cand o sa simtiti ca puteti...multumesc...si stiti ca nu e de protocol

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Ma bucur pt. vizita si pt. urari, pe care le intorc acum spre sotul dv. Voi cauta poeziile. Multumesc, te mai astept.

elena marin-alexe spunea...

miki- ma bucur ca ti-a placut reteta, te mai astept...

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau - Pentru noi oamenii, 'Ghetsimani'e locul traiului nostru, a zbaterii zilnice, locul plangerii noastre, este pamantul cu tot ce cuprinde el, cu urat si frumos, cu esecuri si reusite cu lacrimi, tragedii, suferinte, obstacole dar si cu rugaciuni ascultate si multe minuni si impliniri care iti dau certitudinea invingerii. Te mai astept cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Nakudo - stiu ca nu e de 'protocol', deoarece avem caractere asemanatoare...din ce mi-am dat seama.Nu poti trai numai cu dulciuri, desi chiar in ele trebuie putina sare, ca altfel iti cade greu si nu mai poti inghiti la un moment dat.Mi-a placut reactia ta 'de atunci', si sunt sigura ca si tie iti plac oamenii 'nelingusitori in exces'.Mi-ar place sa -mi spui cum te numesti, promit ca voi sterge imediat mesajul si voi pastra secretul, daca asa vrei.Te pup cu mult drag.

nakudo spunea...

nu e nici un secret...stefania...dar imi place si nakudo..nume dobandit ca rezonanta-ce se traduce-sper sa-mi cresca aripi...si stefania inseamna coroana si sincer inca nu vad sa una pe cap...poete de spini...hi-hi...imi plac oamenii care nu joaca tatru...oamenii care-si asuma riscuri...si nu te lingusesc fals pentru a obtine ceva...daca e de bine sa-mi spuna de bine daca nu sa-mi spuna ca e gresit...asta inseamna iubire...protectie si cinste...multumesc mult...

Mariana spunea...

Dragă Elena, mulţumecs de vizita pe blogul ,,Psalm de dor":) Nu ştiu dacă ai avut timp să caauţi o poezie dedicată soţului, aşa că am venit eu cu darul: linkul şi una dintre poezii :

http://psalmdedor.blogspot.com/2009/05/suflet-din-sufletul-meu.html

Rugă

,,Doamne, pentru soţul meu,
am o rugă, un dor, o şoaptă...
ceva ce Te-am rugat mereu...
Fă-mă mireasmă pentru trandafirul ce i-l pun în palmă!
Fă-mă rouă pentru crinul ce-l aştern pe tâmpla obosită...
Fă-mă adiere lină cu mireasma florile de tei...
Fă-mă zâmbet de înger pentru el şi pentru toţi ai mei!
Fă din mine ceea ce încă n-am fost...o fiinţă calmă...
Ce ştie al blândeţii rost,
Un vers şoptit cu dor...
o poezie doar pentru el rostită,
Pentru cel ce mi-e dar şi împlinire,
Şi lecţie de iubire şi de jertfire...
Pentru el, fă-mă ce n-am fost încă,
Fă-mă valul îmbrăţişat de stâncă,
Şi fă-mă cunună pe fruntea-i senină,
Ca vorba de la ,,porţi" să fie bună! "

elena marin-alexe spunea...

Mariana - multumesc mult pt. ruga, care este super poezie.Felicitari, ai talent la scris!

elena marin-alexe spunea...

nakudo- te pup draga mea Stefania, frumos si deosebit nume ai.Dumnezeu sa te binecuvanteze.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba reteta si demna de urmat:)

elena marin-alexe spunea...

MULTUMESC FLUTURAS!