duminică, 3 mai 2009

Cautari

Te caut pe poteci nestiute de mine
Pe campii pe dealuri si adancuri de vai,
Si ma regasesc in siguranta, si-s bine
In nemarginita mila din ochii Tai.
Te caut, pe aripi de vant, printre nori,
Pe-abruptele stanci de granit
Si ma regasesc, obosit si bolnav,
In palma Ta, alinat ocrotit.
Te caut, in susurul apei in zori
Pe valul ce-ngana si curge usor
Si ma regasesc setos, in pustie
Calauzit de foc si de nor.......
Te caut mereu, calator ostenit
Spre-o cetate ce-mi pare straina
Si ma regasesc in drum spre Damasc,
Inspaimantat si orbit de lumina.
Te caut in nadejde si-n mila
In credinta, iubire si har,
Si ma regasesc pustiita si trista
La poale de deal, la Calvar.
Te caut pe muntele cu maslini
Confuza alerg printre spini,
Si ma regesesc si mi-e sila de mine,
Undeva lang-un foc, eu ma lepad de Tine.
Te caut in bogatii si-n dorinte
Sorbind cupa vietii cu dor.
Si ma regasesc flamanda, la capat de drum
Tanjind dupa casa Tatalui meu iubitor.
Te caut in mine, cu infrigurare,
Cu maini tremurande si buze mute
Si ma regasesc talhar tintuit, dar
Plin de nadejde pe-o cruce, pe-un munte.
elena marin alexe 20 ian. 2004
dedic aceste versuri, celor ce-si cauta identitatea, dar si celor ce iubesc poezia.

10 comentarii:

tartoras spunea...

Si eu Il caut...mereu, ratacind!M-am regasit in versurile dvs., Doamna!
Multumesc!

Ingerul tau spunea...

Imi place foarte mult, felicitari, cred ca inca mai sunt multe de spus in poezia religioasa. Sunt foarte uimit si fericit ca exista suflete care compun din iubire pentru El. Oare ce poezie si ce iubire ar putea sa fie in veci mai presus de iubirea si poezia dedicate Lui?

elena marin-alexe spunea...

PT. tartoras- este o mare fericire pt. mine ca te-ai regasit in versurile mele, caci mi-as dori sa fiu un indicator spre 'nemurire'
Te mai astept cu drag.

elena marin-alexe spunea...

pt. Ingerul tau- Multumesc pt apreciere si felicitari, dar inspiratia nu-mi apartine, este doar a Lui, a dragului meu Mantuitor, Prieten, Frate, Suveran si Mangaietor etc.
Multumesc pt vizita, te mai astept cu placere.

mmary spunea...

Te caut...te caut Doamne...ma regasesc in Tine,Te regasesc in mine,Te regasesc in aceasta doamna minunata si in superba ei poezie...ma regasesc pretutindeni acolo unde un suflet se lasa imbratisat de Domnul Iubire...

kalliope spunea...

una din cele mai bune poezii pe care am putut sa le citesc in tot acest timp... nu am cuvinte sa comentez, as "cauta" cuvintele in mine ca sa pot sa va vorbesc. Exceptional, sunt emotionat cumplit

elena marin-alexe spunea...

PT. mmary- multumesc pt. aprecieri.Si ca sa te citez: ce minunat e Domnul Iubire!!!

elena marin-alexe spunea...

PT.Kalliope-emotia ta ma onoreaza, dar cred ca IL onoreaza si pe EL!Sunt fericita ca a existat o zi in viata mea, in care m-am regasit.....sper din suflet ca o astfel de zi sa apara in viata fiecarui suflet creeat de El.

Lia spunea...

Frumoase versuri, rostite din inima.
Domnul sa te binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

PT. Lia- multumesc pt apreciere si binecuvantare si iti doresc la fel, din inima.