marți, 19 mai 2009

ELEGIE

Mi-e inima rana, mi-e trupul mormant
Ma-ntreb ne-ncetat, cine-s eu, de ce sunt?
Sunt trista si-al inimii monolog il ascult
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?


De sunt un om simplu, sau poate mai cult,
Ma chinuie ganduri mai noi, mai demult...
Ce este viata ? Ce e absolut? Si apoi....
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?


Sunt om cu defecte, ceva calitati....doar atat
Ma chinui sa urc, ma trezesc iar cazand...
Si ochiul din mine Te-ntreaba plangand,
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?


Trec neguri prin mine, curg ape suvoi
Se scot si se pun bariere-ntre noi.....
Si plansul din mine intreaba-n tumult
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?


Sunt trista de tot, sunt golita de ganduri
Te caut cu dor, Te gasesc printre randuri
Si-mi ceri cu credinta de Tine s-ascult...
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?


Eu stiu ca la Tine e pace, e bine...
Si simt cum se sfarma-ncet Eul din mine,
Te caut, ma cauti, ma vrei...absolut
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?
elena marin alexe 1993.
Raspunsul l-am gasit intr-o carte:
....Pentru-ca Fiul Omului, a venit sa caute si sa mantuiasca ce era pierdut. Ev. Luca 19: 10.


34 de comentarii:

Mariana spunea...

De ce mă iubeşti, Iisuse? De ce aşa mult?!

Minunate versuri!
Le-am rostit şi în adâncul sufletului meu.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, iti aduce liniste

tartoras spunea...

Mi-ai mangaiat sufletul si ai raspuns indoielilor mele!Minunate versuri!
Sanatate si gand de bine!

ELENA spunea...

"Eu stiu ca la Tine e pace, e bine...
Si simt cum se sfarma-ncet Eul din mine,
Te caut, ma cauti, ma vrei...absolut
De ce ma iubesti Isuse, de ce asa mult ?"
Superbe versuri,ca de altfel toata
poezia.
O seara frumoasa iti doresc!
Cu drag,Elena

mmary spunea...

Sunt incantata....in-can-ta-ta....sunt superbe versurile,e foarte frumos sufletul dumneavoastra,insa ceea ce m-a incantat cel mai mult e faptul ca am descoperit ca in el arde,fara a se mistui,"iubirea VIE" pentru Isus....asa doreste Isus sa fim: flacari vii,incandescente,arzand in iubirea divina...ma inclin cu respect...o zi minunata va doresc...

Dumitru Negoita spunea...

"Golita de ganduri
caut cu dor
gasesc printre randuri
de tine s-ascult
Iisuse!De ce ma iubesti, asa mult"
Minunat !
Dumnezeu sa va binecuvanteze.

Ingerul tau spunea...

Absolut divin, poate ca ar trebui sa le strangeti intr-o carte...
Aveti un suflet minunat, tot ce atinge El devine minunat, divin ...

criss spunea...

Ce frumos Elena.....
E adevarat ca am cam disparut.....sunt in sesiune..si nu prea stau pe acasa.
Am sa revin luna viitoare.
Te pup si multe sanatate.

kalliope spunea...

provin dintr-o familie de crestini... dar ma invinovatesc pentru faptul ca inca sunt un ratacit, un pierdut, un gunoi, un nenorocit, doar pentru simplu fapt ca nu L-am acceptat in viata mea... am refuzat, acuma, acuma nu mai pot sa fac acest pas, e prea mare pentru mine... "Regret nespus Isuse"

elena marin-alexe spunea...

Mariana- Nu pot intelege, de ce ma iubeste Isus,dar ii accept iubirea-I mare, cu reverenta.Multumesc pt. coment.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE - Ma bucur ca ti-am putut transmite o picatura de liniste.

elena marin-alexe spunea...

tartoras - MA ROG lUI SA-TI RISIPEASCA INDOIELILE TOATE.ITI INTORC GANDURILE DE BINE+MULTA BINECUVANTARE.

elena marin-alexe spunea...

ELENA - am avut de cautat multa vreme, pana am gasit pacea cu si in Domnul meu.Multumesc pt. apreciere, noapte buna si binecuvantare.

elena marin-alexe spunea...

mmary - multumesc pt. frumoasele ganduri si aprecierea ta.Imi doresc sa 'ard' vesnic in dragoste pt. El. Fii binecuvantata! Somn dulce!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - M abucur ca v-au placut versurile.Va multumesc pt. comentariu, retrimit spre dv. binecuvantarea si va mai astept.

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau - multumesc mult pt. apreciere si sper sa -mi cuprind intr-un volum versurile, cat de curand. Imi place sa impartasesc cu altii ceea ce primesc de la EL.Va multumesc si va mai astept.

elena marin-alexe spunea...

Kalliope - Ai ideie cat de mult il indurerezi, pe El cu deznadejdea ta? Ce la tine este 'nu pot' pt. El este atotputernicie.Ma doare sufletul pt.tine, scriu si plang, dar te inteleg si daca eu,te pot intelege, cu cat mai mult Isus, care a purtat pe umerii Sai, frica si vinovatia ta?
Sangele Sau are puterea sa curateasca orice pacat.Te iubeste ISUS, te asteapta sa vii la El, cum au venit multi,cum am venit si eu, ca fiul risipitor. Poarta in maini fericirea ta, deci nu-L lasa sa mai astepte.Ma rog pt. tine si te las in Dragostea Sa.

elena marin-alexe spunea...

CRISS - Ce ma bucur ca ai aparut! Iti doresc succes in sesiune si sa te intorci cu bine.Te pup cu mult drag.Fii binecuvantata.

Mugur spunea...

Minunata poezia! Isus ne iubeste chiar si atunci cand suntem tristi sau cand, coplesiti de tot felul de greutati uitam de EL, pentru ca in fiecare dintre noi se afla scanteia divina.
O zi minunata!

Dumitru Negoita spunea...

Astazi,de ziua numelui
sa vi se sadeasca prin suflet
tot ceea ce doriti.

LA MULTI ANI !

mmary spunea...

"La multi ani,frumoasa doamna Elena...Azi as vrea sa auziti chemarea duioasa a inimii lui Isus:vino,Elena,iubeste-ma...vreau sa-ti daruiesc inima mea...azi as vrea ca EL, Domnul nostru iubit,sa va umple cu scumpa Sa dragoste care indulceste amaraciunile vietii acesteia,sa va binecuvanteze cu toate Harurile Sale..."

dielda dana DINU spunea...

La Multi Ani, tizo!
Dragut blog!

Karin spunea...

La multi ani!

elena marin-alexe spunea...

Mugur - Multumesc pentru vizita si va mai astept cu placere, la plimbare.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Va multumesc pt. frumoasa urare.

elena marin-alexe spunea...

mmary- multumesc din suflet, pentru gandurile frumoase, pe care mi le-ai trimis.Harul lui Dumnezeu sa te insoteasca pretutindeni.
E minunat sa fii iubita de Isus, nu-i asa?

elena marin-alexe spunea...

dielda dana DINU - bine ai venit pe hailaplimbare, tizo! La Multi Ani si Buni iti doresc si tie si te mai astept cu drag.

elena marin-alexe spunea...

Karin - Multumesc mult, pt. urare si bine ai venit! Sper sa-ti placa si sa mai revii.Te imbratisez.

kis spunea...

,,de ce ma iubesti Isuse? de ce asa mult?,,
nu avem nici un merit dar ne iubeste pentru ca
DUMNEZEU ESTE DRAGOSTE(1IOAN4;8)

elena marin-alexe spunea...

kis - Da , este Dragoste pana la jertfa. Multumesc si te mai astept cu placere.

Lia spunea...

Elena ce frumos scrii tu Domnului tau!
El sa fie cu tine si sa te binecuvanteze toata viata.

elena marin-alexe spunea...

Lia - iti doresc multa pace si bucurie!

Rodica Botan spunea...

M-am plimbat, mi-a placut si am sa mai vin cu permisiunea ta...
Binecuvintari

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan - Esti binevenita draga mea, ma bucur ca ti-a placut 'plimbarea'.Sa stii ca si mie mi-a placut 'la tine'.Fii binecuvantata!