vineri, 1 mai 2009

Surprize surprize la Timisoara



Mare surpriza, i-am facut fratelui meu Gelu, la implinirea celor 49 ani.Am hotarat impreuna cu fiica mea Simona si sotul ei Vlad, sa ne intalnim la Bucuresti si impreuna sa mergem la Timisoara, sa-l surprindem pe fratele meu cu o vizita de ziua lui. Dar am fost la randul meu surprinsa, cand in gara Timisoara, am gasit-o pe cealalta fica de la Cluj, pe Lidia. Bineinteles ca bucuria 'sarbatoritilor' a fost de nedescris, mai ales ca am regizat intrarea noastra pe rand, la intervale de zece minute. Efectul a fost cel scontat: multa bucurie multa, plus sentimentul ca esti iubit si ca celor dragi le pasa de tine. Ma bucur pentru fratele meu ca este printre noi, il iubim si promitem sa mai facem astfel de surprize, desi, sunt sigura ca urmatoarea surprinsa voi fi chiar eu, caci nu-i place sa ramana dator....E bine sa traim clipa, care o data ce trece, nu se mai intoarce la noi si din nefericire, pierdem o mare parte din viata, risipind clipele fara rost, din neglijenta sau din comoditate excesiva. Dar cand se intampla sa pierdem pe cineva drag, regretam tot ce am fi putut face pentru el si nu am facut.
Aveti rude, prieteni dragi departe de voi? Grabiti-va sa-i mai vedeti, cat mai exista printre noi, astazi, caci nu stim ce va aduce ziua de maine si dati-mi voie sa-l citez pe imparatul David care spune :Iata ca zilele mele sunt ca un lat de mana si viata mea este ca o nimica inaintea Ta.
Da orice om este doar o suflare, oricat de bine s-ar tinea.-Ps.39:5.
Nu trebuie sa uitam ca surprizele placute, intaresc trupul si intineresc inima. Fiecare din noi avem nevoie de clipe si trairi placute, asa ca am sa inchei cu o cugetare de Balzac, care spune:
In orice, nu primim decat pe masura a ceea ce dam.

12 comentarii:

Gigel spunea...

Se pare ca v-ati distrat pe cinste! Bravo!

elena marin-alexe spunea...

pt. Gigel- super, ne-am jucat la fel ca si copiii, cu mare placere.

kalliope spunea...

se pare ca distractia a fost tocami in orasul meu:D

irina spunea...

Foarte frumoasa initiativa,mai ales ca si eu sunt adepta unor astfel de surprize!
Fratele ramane frate orice s-ar intampa...Spun asta ,desi eu nu am frati ,dar mi-asi fi dotit din suflet sa am...

Pe curand!

irina

DIACON .GHEORGHE CAZACU spunea...

Domnul sa va Sfinteasca , familia si sa fiti todeauna bucuroasa de toti cei Dragi ....

Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

pt. kalliope- Eh...daca as fi stiut poate ne vede-am pe la Betel, sau la Elim, sau chiar in Parcul Rozelor si ne salutam....

elena marin-alexe spunea...

PT.Irina-E bine sa faci bucurii celor dragi, caci ele se rasfrang si asupra ta.Bine ai venit pe hailaplimbare! Te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

PT. Diacon Gh.Cazacu-da, Doamne ajuta!

Geanina Codita spunea...

Minunat ati petrecut. Imbratisari de la Oltenita.

elena marin-alexe spunea...

pt. Geanina- merci pt. imbratisari.Sa stii ca si cei maturi mai dau in 'mintea copiilor'...

noiembrie spunea...

Sa nu pierdeti ocazia de a face o bucurie cuiva drag...
Traiti ca si cum fiecare zi e ultima din viata voastra sau din viata celui drag...
Viata e scurta si presarata cu tristeti.
De ce sa nu o facem mai frumoasa, atat pentru noi cat si pentru cei din jur?
Uneori nici nu trebuie sa facem un efort prea mare...Un zambet, o vorba calda, sunt de ajuns ca sa aducem bucurie in viata celor de langa noi....

Traiti ca si cum fiecare zi e ultima zi....

elena marin-alexe spunea...

PT. noiembrie- 'super vorba' ca sa zic asa, mi-a placut ce ai zis: sa traim ca si cum fiecare zi ar fi ultima din viata. Te pup, si-ti multumesc pt. coment.