luni, 26 iulie 2010

Dor de mare....


Mi-e dor de mare!!!
Au trecut ceva ani de cand 'tot romanul' isi lua cateva zile de concediu si cu cei dragi alaturi,dadea binete plajelor cu nisip sarutate de valurile marii bucurandu-se...
Grija zilei de maine, sau pur si simplu lipsa banilor, ii impiedica pe cei mai multi dintre noi sa -si rasfete sufletul pret de cateva zile, macar in vreo statiune de pe litoral. Romanii sunt un popor care exceleaza prin tristete si griji. Macar daca ar folosi la ceva  ingrijorarile.. macar daca ar astupa ele vreo gaura neagra din bugetul familiei.
Tot mai multi prefera sa -si faca concediul acasa, poate in fata calculatorului sau poate si mai rau, in fata televizorului unde stirile de la ora 5 s-au mutat pe toate posturile de televiziune si nu fac altceva decat sa adanceasca tristetea romanilor, dintre care mai mult de treisferturi..nu au mai vazut marea din vremuri de mult apuse. 

Celor ce  veti ajunge anul acesta la mare, va doresc sa lasati grijile acasa si sa va bucurati de soare si apa!


32 de comentarii:

tasha spunea...

Am vazut marea anul acesta in Italia- Marea Adriatica,a fost minunat, dar imaginea ta este grozava!imi plac pescarusii la nebunie!

disa spunea...

"nu au mai vazut marea din vremuri de mult apuse".
Ma incadrez in aceasta situatie.
Sunt prea departe de Mare, si mi-e groaza sa mai plec la drum...

Octavia spunea...

si mie mi-e dor de mare :((

ELENA spunea...

Şi mie îmi este dor de mare..
O săptămână frumoasă vă doresc!
Vă pup draga mea Tiză!

Danube Daughter spunea...

Eu nu inteleg de ce se enerveaza lumea asa tare cand cineva care ii citeste ori amici, ori prieteni, preiau pozele. Inteleg sa fie discutii cand strainii le iau,dar asa... nu stiu, pe mine nu m-ar deranja sa mi se preia pozele de oricine atata timp cat nu afirma cu ardoare ca ar fi ale lor si nu ale mele. Dar pentru infrumusetarea blogurilor... de ce sa nu alegem cele mai frumoase poze?... o zi frumoasa doamna Elena!

elena marin-alexe spunea...

cami-
Gata am schimbat...
Sincera sa fiu nu am stiut exact de unde o am, caci imi place sa culeg imagini de pe net si sa ma delectez privindu-le.
O zi frumoasa iti doresc!

Cristian Lisandru spunea...

Trăim viaţa într-un ritm infernal, acesta este adevărul. Şi, de foarte multe ori, uităm de noi înşine şi de clipele de relaxare. E nevoie, totuşi, şi de ele. Pentru încărcarea bateriilor...

Gânduri bune!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Esti o fericita! Te pup.

elena marin-alexe spunea...

disa-
Cred ca pot spune acelasi lucru. O zi senina draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Pai ce mai astepti?;)

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
TE IMBRATISEZ TIZO DRAGA. :X

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Pentru-ca suntem diferiti.Nu toti gandim si actionam la fel.
Nu m-am suparat..
Te pup cu mare drag soprano!

José Ramón spunea...

Elena Gracias por sus visitas y comentarios buena semana Saludos

Danube Daughter spunea...

Dvs nu v-ati suparat insa doamna Cami, da, si pe mine ........

Anikó spunea...

Si noi ne-am bucura de mare,dar ne multumim si cu citeva zile la baile Tusnad.Distractie placuta la toti cei vor sa se recreeze citeva zile.

Orry spunea...

si mie imi e dor de mare!!! Si n-am mai trecut p-acolo de vreo 3 ani! Nici nu ma mai joc! :(
Vreau sa ma plimb cu pescarusii!! Sa ma doara urechiile de la valurile galagioase!!
Se poate ???

April spunea...

Si mie mi-e un dor mare, mare, desi pentru cateva ore am reusit s-o vad si eu anul acesta....si se pare ca voi ramane doar cu atat....relaxanta imaginea. Multumesc Elena.

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Gracias amigo ramon!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Imi pare rau ca nu pot media...Din pacate nu toti suntem in acelasi fel creati.Unii sunt mai pretentiosi, mai orgoliosi poate.Eu sunt putin trista de toata aceasta intamplare. Sper ca sa nu te superi si tu pe mine draga mea.
Eu pun suflet in orice relatie si intamplarea cu Cami m-a doare tare rau..dar nu pot sa fac nimic.
Sa sper doar ca ii va trece supararea.
Fii binecuvantata !

elena marin-alexe spunea...

Anikó-
Ne multumim cu tot ce primim de la El! Imbratisari de la Vrancea draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Sa-ti spun de cand nu am mai fost eu?:))

elena marin-alexe spunea...

April-
Pai cred ca la toti ne cam este dor de mare. Te pup draga mea! :)

Ao toque do Amor spunea...

Boa Tarde!
vim, buscar o premio que me ofereceu, e te oferecer dois mimos
com muito carinho
san

ARIPI DE FLUTURE spunea...

si mie mi e dor de mare.va imbratisez cu drag

elena marin-alexe spunea...

Sandra-
Nunca demasiado .Ma feliz que você é meu amigo!

Fleur du May spunea...

Si mie imi e dor sa imbratisez marea, ai mei imi zic sa ma duc insa eu nu vreau, prefer sa fac altceva cu banutii aia.Pupici.

marada spunea...

Marea...o vad doar in poze! Nu am voie la soare de multi ani, nu prea pot calatori...ma multumesc cu ce am!
Slava Domnului ca pot face serviciu, ca pot iesi atata cat ies!
Apa calduta si soare bland le doresc celor care pot ajunge la mare, iar noua, celorlalti, sprijin de sus sa ne putem duce crucea!

elena marin-alexe spunea...

Aripi de fluture-
Sa ne unim dorurile intr-o imbratisare prieteneasca!:D

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Bine faci! :D Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Mi-a placut incheierea...Dumnezeu sa te binecuvanteze!

ely spunea...

Da la mare e foarte frumos si eu am fost odata si mai vreau sa merg.. :-)

elena marin-alexe spunea...

ely-
Te imbratisez cu inima mea!