duminică, 4 iulie 2010

Premiul Prieteniei!

Astazi Premiul Prieteniei pleaca spre Ana Gabriela Popa in frumosul oras moldovean Bacau.
http://petaledetrandafiri.blogspot.com/
Draga mea Raza de soare, nu cred ca te-am surprins cu acest premiu deoarece esti o prietena mai veche si statornica a blogului meu si meriti acest premiu cu prisosinta.
Multumesc pentru ca  ai fost langa mine in diverse situatii si la bucurie si la suparare..Comentariile tale sunt sincere si trec de bariera obisnuitului, apropiindu-se in pas firesc si cu sinceritate de inima asa cum ii sade bine unui prieten adevarat.
Te pretuiesc de cand ai pasit pentru prima oara plimbandu-te aici si ti-am intors vizita mereu si mereu deoarece scrierile tale ma ademenesc de fiecare data cu simplitatea si razele artistice care emana printre ele..
Desi esti foarte tanara, ti-ai format un caracter, o conduita morala vrednica de toata lauda. Imi place sa citesc ce scrii, caci ai un talent deosebit si de fiecare data plec cu bucurie si inima plina de respect pentru ceea ce esti : o raza de soare!
Acest premiu este personalizat si este doar pentru tine, cu toata dragostea mea.
Dumnezeu sa te binecuvanteze !
Premiul Prieteniei isi va urma drumul spre alti prieteni mai noi si mai vechi.

12 comentarii:

FleurduMay spunea...

Razulita draga si scumpa, meriti acest premiu minunat.Felicitari!!!!

Pupicei doamna Elena:*!

Cristian Lisandru spunea...

Felicitări premiantei! Şi vă rog să-mi permiteţi să vă doresc un final de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi de lângă dumneavoastră!

Geanina Lisandru spunea...

Este o persoană cu totul şi cu totul specială.

Scrie foarte bine.

Merită premiul cu prisosinţă.

Îi las şi aici pupici geaninoşi peste normă.

Pentru tine, draga mea dragă mii de îmbrăţişări!

raza de soare spunea...

am venit la o plimbare, binedispusa sa citesc cuvintele dumneavoastra calde si am dat peste un premiu care m-a uimit de incantare si fericire, sincer nu m-am asteptat chiar azi la minunata dovada de prietenie pe care mi-o acordati si totusi inima-mi tresalta de entuziasm tineresc, m-ati facut fericita pe toata ziua si comentariile calde la adresa mea imi intaresc convingerea ca aici pe blog am descoperit o a doua familie, va imbratisez draga doamna Elena, cu multumiri, cu zambete si cu raze de soare...Sa fiti binecuvantata!

criss spunea...

Buna Elena,
iti multumesc tare mult pentru urari.Trebuie sa stii ca imi este foarte dor de blogarit...dar timpul nu mi-a mai permis sa fac asta.Din cand in cand imi arunc privirea pe blogurile prietenilor mei si ma bucur sa vad ca relatiile de prietenie sunt trainice aici.:)
Iti multumesc mult ca iti amintesti mereu de mine. Si eu fac asta....si sper ca in timp.....sa pot sa va citesc mai mult. Oricum, imi sunteti mereu aproape.Te pup mult si iti doresc numai bine Elena.Dumnezeu sa ne ajute pe toti sa fim sanatosi si multumiti sufleteste. Cu drag, Criss:).

tasha spunea...

Felicitari si sa-l stapaneasca sanatoasa!
Tie o saptamana implinitoare!:)

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Merita, acest premiu si-l merita si alti prieteni din virtual, caci premiul isi va continua drumul..
Te pup floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc Cristian! Simt urarile tale, ca venind din suflet si meriti tot respectul si afectiunea mea.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Iubita mea, caci meriti sa iti spun asa, iti intorc imbratisarile cu mare drag...Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Ma bucur pentru ca cu un gest mic ti-am adus un strop de bucurie..Te astept sa-ti ridici premiul raza mea de soare! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

criss-
Pai cum as putea sa te uit? Ai fost si esti Criss, primul blog pe care l-am citit in blogosfera. Te pretuiesc si te iubesc cu iubire din Isus Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc de urari draga mea prietena!O saptamana binecuvantata iti urez si eu!