joi, 15 iulie 2010

Ganduri..


Independenta este un cuvant foarte uzitat de mintea omeneasca.Dorim sa fim independenti cu orice pret sa nu depindem de nimeni si nimic sau daca s-ar putea sa avem controlul in toate lucrurile, chiar si in acele lucruri care ne depasesc, ar fi excelent.Daca reusim, ne simtim mai 'strong' cum zic unii..Dar oare natura umana  a fost pregatita pentru acest nivel? Facem fata intotdeauna la provocarile vietii? 
Aceste ganduri ma framanta inca de ieri dimineata de cand vestea mortii lui Madalina Manole m-a purtat pe aripile negre ale nimicniciei omenesti. si nu pot sa nu ma gandesc ce haos ar fi daca noi oamenii am avea "Ultimul cuvant"in toate.
Ar fi benefic sa aiba omul cheia factorilor de decizie in toate lucrurile? Poate omul sa se substituie lui Dumnezeu?
Oare lucrurile s-ar imbunatati pe Terra daca omul ar lua locul Creatorului?



32 de comentarii:

Geocer spunea...

Hai mai bine sa ne gandim la ceva frumos, la ceva vesel.

Octavia spunea...

Mare adevar...imi pare nespus de rau pt gestul necugetat al Madalinei...acum cativa ani spunea ca ii mai lipseste doar un copilas ca sa fie fericita pe deplin... oare doar atat? se pare ca Domnul i-a dat ce-s dorea ... copilasul drag...dar El astepta sa-L doreasca si pe El in viata ei.

QED spunea...

Cred ca omul ar distruge totul, daca s-ar pune in locul Creatorului, daca ar fi factor total de decizie. Spun asta pentru ca noi oamenii, nu ne multumim niciodata cu ceea ce avem. Mereu vrem mai mult si mai mult. Autodistrugerea este al doilea nostru nume. O sa spuneti ca generalizez, dar nu ar fi adevarat. Mai mult de 90% dintre noi suntem autodistructivi. Nu avem grija de noi, de natura, de planeta. Desigur, ca sa raspund la intrebare, n-am fi noi capabili sa fim conducatori absoluti ai lumii acesteia. Suntem prea necugetati. Madalina, in schimb, n-a apreciat ce avea, nu a fost multumita si problemele psihice (caci cred sincer ca avea, desi n-o stiu mai deloc) si-au pus pecetea. Oameni ca ea nu merita mai nimic, ierati-ma, dar urasc lasitatea, desis tiu ca-ti trebuie mult curaj sa faci un asemenea gest, mai curajos esti daca infrunti toate obstacolele si reusesti sa treci peste ele. Dumnezeu ne ajuta sa trecem mai departe.

nakudo spunea...

cine poate sti ce e in inima si sufletul omului in afara de Dumnezeu?nimeni...el stie tot noi doar facem presupuneri...a fost un om bun si special zau?nu judecati...lasati Divinitatea sa faca asta..intre ei...omul nu e ce vrea sa para niciodata....acolo interior ,,doar EL stie...si stie si iubeste infinit ...lucru care noi nu dam dovada...Sa se odihneasca in liniste si multa iubire,,,de asta a avut nevoie toata viata ei...nu va suparati...dar Madalina a fost ca interior speciala doar ca a crezut in oameni atat...Divinitatea clar plange pentru ca El e dragoste absoluta

Ionel Mesaros spunea...

Cred ca niciodata nu suntem absolut independenti!
Totdeauna depindem de" Cineva", sau de" ceva".
Va doresc o zi frumoasa!

corina spunea...

M-am cutremurat si eu cu desavarsire.Chiar toata noaptea am trecut-o foarte rau.M-am trezit mereu si-mi venea in gand gestul necugetat al Madalinei.Totusi nu-mi dau seama ce a putut-o determina sa faca un lucru asa ingrozitor.Dar atunci cand vine deavolul si ne intuneca mintea sunt convinsa ca daca strigam Iisuse Hristoase nu ma lasa totusi eu am convingerea ca Domnul vine in ajutor.E groaznic si mereu ma voi ruga sa ne fereasca bunul Dumnezeu sa nu ne lase cu totul pe mana satanei ca e vai si amar de noi!Este imposibil ca un om cu sufletul spre cer sa nu se cutremure in fata acestor fapte.Eu una simt durere!Elena iti trimit o calda imbratisare!

Delyrics spunea...

Cu siguranţă că putem vedea efectele conducerii omului oriunde acesta şi-a luat dreptul de a decide în afara voinţei lui Dumnezeu: avorturi, divorţuri, nedreptăţi.
Dacă ar putea omul sa ia locul lui Dumnezeu în Univers, cred că am asista la un colaps rapid şi tragic în toate domeniile posibile.
E bine că şi autonomia şi puterea omului are o limită.

April spunea...

Nu, n-ar fi bine deloc, si asa prea multe "drepturi" si-a luat omul. Ne autodistrugem.

monik spunea...

Este trist si dureros. Sa ne rugam..

elena marin-alexe spunea...

Geocer-
Asa sa fie prietene! O seara cu ganduri frumoase iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multi dintre oameni nu stiu sa fie recunoscatori pentru darurile primite. Pacat de ei!

elena marin-alexe spunea...

QED-
Daca il iubesti pe Dumnezeu si iti iubesti sufletul , niciodata nu vei aduce vreo ofensa divinitatii Sale, indiferent de gravitatea situatiilor cu care te confrunti in aceasta viata efemera.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Multumesc pt.vizita.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Depindem, dar multi dintre noi ar renunta cu mare placere la aceasta dependenta...

elena marin-alexe spunea...

corina-
Sunt oameni care nu doresc sa fie ajutati de nimeni...nici de Dumnezeu macar.

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Dacă ar putea omul sa ia locul lui Dumnezeu în Univers, cred că am asista la un colaps rapid şi tragic.
Subscriu!

elena marin-alexe spunea...

April-
Vai de noi, ca ...prea suntem plini de noi.Unde sa mai intre Dumnezeu?

elena marin-alexe spunea...

monik-
Da. Sa ne rugam pentru cei vii, caci cu ceilalti cominicarea ne este oprita.

Cristian Lisandru spunea...

Nu, omul nu se poate substitui lui Dumnezeu. Şi zic eu că nici nu este bine să facă asta. Chiar şi ideea în sine este o absurditate şi ridică o mare problemă referitoare la cel care ar visa la aşa ceva.

O seară bună vă doresc, gânduri bune!

mmary spunea...

Daca omul ar lua locul Creatorului ,Terra nu ar m-ai exista , s-ar autodistruge in foarte putin timp.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata iubirea Sa!

raza de soare spunea...

Doamna Elena, aceasta discutie pe care ati deschis-o mi-a amintit de cineva pe care-l cunosc...un ateu...de multe ori ma ia frigurile cand il aud: "eu nu cred in nimic, la ce-mi foloseste sa cred"...am un sentiment contradictoriu pentru el, de mila amestecata cu intelegere, probabil ca el se simte independent si are forta necesara de a trece singur peste toate necazurile, dar eu sunt slaba doamna Elena, eu nu as putea sa rezist fara sa ma gandesc ca orice s-ar intampla ramane mereu o ultima portita catre Dumnezeu si totusi nu as da pentru nimic in lume slabiciunea mea sigura pe siguranta lui indoielnica...va imbratisez...

miki spunea...

Framantarile dumneavoastra mi-au amintit de parabola in care un taran nemultumit de starea vremii i-a cerut lui Dumnezeu sa poata hotari si el cum va fi vremea pentru un an de zile.Dumnezeu l-a lasat, taranul a cerut numai ploaie si soare, dar nu si vreme rea care sa fortifice pamantul, iar rezultatul a fost dezastruos.
Problema este ca ne dorim lucruri care nu ne sunt de folos, mai ales cand sunt in exces.Pur si simplu nu stim ce sa ne dorim.

José Ramón spunea...

Elena qué maravilla de expresión en tus palabras.
Gracias por su visita y comentarios buen fin de semana para vos y sus visitantes Saludos

disa spunea...

In popor se spune: "s-a saturat de bine".
Cred ca asta a fost si-n cazul ei.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Ganduri bune iti trimit si eu din Vrancea!Cu mare drag si prietenie.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Omului ii place sa se autodistruga...din pacate. Te pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Nu sta pe ganduri si hai ..paseste pe acea portita spre fericire..E minunat cu EL!

elena marin-alexe spunea...

MIKI-
Eu as merge ceva mai departe si as zice:NU STIM CE SA NE MAI DORIM!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Gracias Ramon!Maravilla, fin de semana para vos!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Cine poate sa-i inteleaga gestul?

Fleur du May spunea...

Am stat pana la 4 dimineata la Diaconescu si o apropiata ei credea ca au fost vraji si blesteme la mijloc si eu cred. De ce? Pentru ca atat ea cat si Serban Georgescu au murit dupa un an in care copii lor au fost sarbatoriti si amandoi in baia de serviciu. Plus ca unele elemente pur si simplu nu se leaga si in opinia unui renumit psiholog criminalist. Asa ca haideti sa zicem Dumnezeu sa inteleaga si sa ierte si sa nu o judecam.A fost ceva malitios la mijloc, si sunt sigura ca asta e raspunsul:blestem. Pupici:*

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Departe de mine gandul de a judeca., dar ca si crestina practicanta, nu pot sa nu cred ce spune biblia. In privinta faptului ca si-a pus capat vietii, nimeni nu o condamna, ci ea singura s-a despartit de Dumnezeu daruindu-si sufletul celui rau.Aici nu exista iertare, asa spune Biblia.Nu avem voie sa luam noi dreptul lui Dumnezeu, drept de viata si moarte.
Imi pare rau ca si-a pierdut mantuirea sufletului si ca puiutul ei va purta traumele deciziei ei toata viata.