duminică, 25 iulie 2010

Premiul Prieteniei


Azi premiul pleaca la Sandra Veneziani! http://aotoquedoamor.blogspot.com

Meu querido amigo. Chamá-lo assim porque eu acabei de mostrar que você é um bom amigo, que, apesar de eu não falo e as pessoas continuam a me visitar e nossa amizade com vários tons dar atenção, como prémios. Apesar de eu ler bastante difícil, considerando a má tradução do google, eu encontrei muitas coisas boas sobre você. Tais como: você é uma boa esposa e mãe, um bom amigo, mas um grande homem para dar honra a Deus ele merece, portanto, um bom fiel. Por sua lealdade que você merece este prêmio se você tiver personalizado você pode apreciá-lo e mantê-lo .. Blog do Prêmio é "Venha para uma caminhada" que eu dedico meus amigos. 

Deus te abençoe Sandra! 
Friendship Award segue o seu caminho para outros queridos amigos!
............................................................................................
Draga mea prietena. Te numesc asa deoarece chiar mi-ai demonstrat ca esti  o prietena buna, care desi nu-mi cunoasti limba si poporul, totusi continui sa ma vizitezi si sa dai nuante prieteniei noastre prin diverse atentii, cum ar fi premiile.
Desi te citesc destul de greu, avand in vedere traducerea precara din google, am aflat multe lucruri frumoase despre tine., cum ar fi : esti o sotie si mama buna, o prietena buna, dar si un om deosebit care acorda lui Dumnezeu cinstea care i se cuvine, deci o credincioasa buna.
Pentru fidelitatea ta meriti acest premiu personalizat pe care daca ai placere poti sa-l ridici si sa-l pastrezi.. Este Premiul blogului "hai la plimbare" pe care eu il daruiesc doar prietenilor mei.

Dumnezeu sa te binecuvanteze Sandrita!


Premiul Prieteniei isi urmeaza drumul spre alti prieteni dragi!

3 comentarii:

Fleur du May spunea...

Parabéns pelo Prêmio!!!! Congratulations!! Felicitari:D

Angus spunea...

:) NICE

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor spunea...

Boa Tarde!
vim, buscar o premio que me ofereceu, e te oferecer dois mimos
com muito carinho
san