vineri, 2 iulie 2010

Lupta nevazuta

Daca e vineri, "Hai la plimbare" la brat cu poezia!

Imi trec prin inima ropot de ploi
Cu ironice zambete  calde
Invesmantate in negru puhoi
Si lacrimi pierdute-n tornade

Intrebarile  incep sa coboare
Dantuind trist in hora uitarii
Se deschide pe nori cate-o usa
Dar se-nchide cu semnul mirarii.

Brat la brat urmarim alb si negru
Confruntare in tainic mister
La raspantii urland, negrul se stinge
Insa albul  iubind se ridica la cer.
elena marin alexe - iunie 2010.

34 de comentarii:

Danube Daughter spunea...

Vinere draga, cu poezie minunata de la o doamna deosebita! Va imbratisez si va urez un sfarsit de saptamana minunat, sa va incununeze din nou arta si frumosul in fiecare zi!

Cella spunea...

Da, avem intrebari cu duiumul insa avem si speranta in El, in cel ce e viata, cel ce o sustine ....

Cristian Lisandru spunea...

"Intrebarile incep sa coboare
Dantuind trist in hora uitarii
Se deschide pe nori cate-o usa
Dar se-nchide cu semnul mirarii"

Un centru literar al poeziei şi al mesajului. Acea "dănţuire" transmite foarte multe, un termen excelent ales. Mi-a plăcut şi ideea de uşă care se deschide în nori şi se închide apoi sub semnul mirării... Are şi de ce, mai ales azi.

Un final de săptămână bun vă doresc, alături de cei dragi!

DANIELA spunea...

Basescu DUKE AFTER 7 DAYS AFTER THE JESUS dying Lazarus. BUT SUPER JESUS IS HOLY BUT .... Basescu is garbage.

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Multumesc pt. apreciere. Imbrastisez inima ta cu iubire din iubirea LUI!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Speranta este doar in EL.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc pentru frumusetea cuvintelor alese..
Un sfarsit de saptamana plin de pace si bucurie sa ai si tu cu Geanina!

elena marin-alexe spunea...

DANIELA-
Cred ca nici nu te-ai straduit sa citesti ceva de pe aici...caci comentul tau nu are nici o legatura cu ce am scris eu.
Si nu sunt in masura sa dau calificative de conduita morala, mai ales cand nu mi se cere parerea.
Crezi ca in ochii lui Dumnezeu Basescu este un gunoi?

Orry spunea...

:) vinerea cu versuri ... ce bine suna!
Hai sa inventam o zi cu zâmbete!!!

tasha spunea...

"Invesmantate in negru puhoi
Si lacrimi pierdute-n tornade" e jale nu numai in sufletul tau dar si in al nostru cand vedem ce se intampla in tara...

:(

Cristake spunea...

Imi place, poate ca poezia asta si-ar afla locul in almanahul "Planeta sah", daca ar mai exista.
Cum zicea dl. Lisandru, "dantuirea" are substrat filosofic, dar eu am preferat acuma sa o citesc ca pe un pastel - si e yummy si asa.
Un weekend frumos :)

kis spunea...

la multe intrebari vrem raspunsuri urgente,dar Dumnezeu la timpul potrivit va raspunde!
sa ramanem statornici si sa avem credinta in EL!

Ionel Mesaros spunea...

Fiind vineri,sunt fericit sa-mi umplu sufletul cu nectarul poeziei dumneavoastra!
Incantatoare poezie!Mesajul ei e divin!
Va doresc un week-end placut!

ELENA spunea...

"Imi trec prin inima ropot de ploi
Cu ironice zambete calde
Invesmantate in negru puhoi
Si lacrimi pierdute-n tornade"

Frumoase versuri,ca întotdeaunea
scumpa mea Tiză..
Să aveţi un sfârşit de săptămână
minunat alătiri de nepoţei!
Vă pup şi îmbrăţişez cu mult drag!

hemma. spunea...

Brat la brat urmarim alb si negru
Confruntare in tainic mister...

imi place tare...de fapt intotdeauna v.am citit postarile cu placere si emotie.
binecuvantari scumpa doamna.>:D<

Gabriela Elena spunea...

"Insa albul iubind se ridica la cer."
Se simte pacea transmisa noua prin acest vers.
Iubirea nu poate aduce decat armonie, pace si bucurie. :)

elena marin-alexe spunea...

orry-
De acord, hai!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Asa este draga mea, dar am siguranta ca EL stie ce face si totul va fi spre binele copiilor Sai.

elena marin-alexe spunea...

Cristake-
Ma bucura tare orice semn de la tine.Sper ca esti bine si te mai astept cu placere!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Stiu ca va raspunde la timpul hotarat de El, asa cum face intotdeauna. O zi ferice sa ai!

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Iti doresc o duminica plina de binecuvantare si bucurie in familie. Multumesc pentru plimbarea facuta pe aici...

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Iti retrimit urarile impreuna cu un brat de binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Hamma-
Ma bucur sa te regasesc printre cei ce-mi trec pragul si te imbratisez cu iubire din marea Lui IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Elena-
Da, pentru-ca sufletul omului tanjeste dupa pacea si armonia locului pentru care a fost creat-Paradisul-.
O zi minunata iti doresc , o zi in care bucuria sa-ti infloreasca pe chip si in suflet, draga mea.

Cony spunea...

Imi place ideea de suprematie a albului in pofida negrului. Frumoase versurile tale ! Iti lasa un sentiment de bine, de pace, de liniste, de optimism.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri

raza de soare spunea...

"Imi trec prin inima ropot de ploi
Cu ironice zambete calde" mi-a placut mult aceasta poezie draga doamna...a fost minunata...sa ne ajute Domnul sa scapam de ploi...

Geanina Lisandru spunea...

Imi trec prin inima ropot de ploi
Cu ironice zambete calde
Invesmantate in negru puhoi
Si lacrimi pierdute-n tornade

Ropot, ploi, cuvinte care doresc şi reuşesc să scoată în evidenţă tragedia prin care trece sufletul.Zâmbetul ironic mi-e atât de cunoscut.

Intrebarile incep sa coboare
Dantuind trist in hora uitarii
Se deschide pe nori cate-o usa
Dar se-nchide cu semnul mirarii.

Deschiderea uşii pe nori este o imagine extraordinar de reuşită, mă gândesc, vizualizez acestă deschidere preţ de câteva clipe, văd întrebările, caut răspunsurile.

Brat la brat urmarim alb si negru
Confruntare in tainic mister
La raspantii urland, negrul se stinge
Insa albul iubind se ridica la cer.

Îmi place finalul, albul care se ridică la cer purifică totul, acoperă, stinge negrul, nonculoarea care nu simbolizează decât atragerea forţelor negative. Am încercat să dezleg misterul întregului poem. Nu ştiu în ce măsură am reuşit, dar te asigur că l-am citit cu o plăcere aproape avidă.

Felicitări!

Te îmbrăţilez cu toată dragostea, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Cony-
Bine ai venit la plimbare! Cred ca tuturor ar trebui sa ne placa suprematia ALBULUI..
o SEARA BUNA SA AI!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Da, asa ma rog si eu..draga mea rsza de soare!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Imi place dezlegarea ta, care se apropie tare , tare mult de ce am simtit eu cand am scris aceste versuri.Asta dovedeste ca nu esti doar frumoasa ci esti si foarte desteapta. Meriti imbratisarile mele scumpa mea prietena si o caruta de pupici fara norma...

José Ramón spunea...

Elena Multumesc pentru vizita si comentariu Salutări frumos duminică

elena marin-alexe spunea...

Jode Ramon-
Pace si multa bucurie drag prieten sa ai!