sâmbătă, 10 iulie 2010

Iubire de Tata



Sunt tristă de-atâta tristeţe,
sunt plânsă de atâta plâns...
Sunt frântă de-atâta zdrobire
Uscată de suspinul...FRÂNT.

Sunt udă de lacrimi cascade
şi mută de triste iubiri...
Sunt ceea ce sunt, doar o fiinţă,
Cu duhul zdrobit, la pământ.

Mă tem de atâta aşteptare,
să-aştept...orice-aş aştepta...
Un singur lucru-mi doresc să apară.
Doar Chipul Tău să-L pot vedea.

Să văd cu vederea mea clară,
Să simt cu simţirea şuvoi.
Sunt însetată, mi-e sete de Tine!
Şi vreau să Te am înapoi!

Şi-alerg ALERGAREA spre Ţintă
Zburând cu zborul de sus...
Mă-ncearcă tristeţea din urmă
Dar plin de speranţă, m-avânt!

Priveşti cu privirea Ta caldă...
M-aştepţi!... Cum nici n-am aşteptat...
Iubindu-mă cu-atâta IUBIRE.
Iubire de Tată!...M-ai iertat!!!!!
Luminita Ciuciumis

Aceste versuri le impartasesc cu voi prietenii mei, intr-o duminica binecuvantata!

Am primit acceptul autoarei pentru publicarea acestei superbe poezii . Luminita iti multumesc mult.

30 de comentarii:

denisia spunea...

Foarte frumoase versuri.
Imi place mult, Luminita, este o femeie de exceptie.

corina spunea...

Multumesc pentru toate frumusetile sufletesti pe care le impartasesti cu noi.Elena iti doresc o Duminica binecuvantata!

Luminita Ciuciumis spunea...

Multumesc d-na Elena:x:)

g spunea...

Ma bucur pentru ca ai ales sa ne impartasesti aceste versuri.
O duminica binecuvantata iti doresc! :)

Cristian Lisandru spunea...

"Şi-alerg ALERGAREA spre Ţintă
Zburând cu zborul de sus...
Mă-ncearcă tristeţea din urmă
Dar plin de speranţă, m-avânt!"

O ALERGARE pe care nu o putem evita niciodată. Chiar dacă uneori simţim că obosim sau că ne fuge pământul de sub picioare.

Gânduri bune şi un final de săptămână cât mai bun!

mmary spunea...

Versuri superbe,sincere felicitari autoarei.

Va doresc o duminica frumoasa si binecuvantata impreuna cu Isus!

Fiti binecuvantata!:)

marada spunea...

Versuri minunate care surprind dorinta cea mai mare a celor ce cred in El.
Toate cele bune!

CARMEN spunea...

Emotionante versuri.
PS: am intrat pe blog, deoarece avem un prieten comun, J. Si eu îmi fac griji mari pentru sanatatea lui...Nu mai avem niciun mesaj...sunt cinci luni!

elite spunea...

Minunat!

Cella spunea...

Hei Elena ... tot in Cluj?

Ma gandesc de multe ori la versurile scrise de Lumi si ma gandesc la profunzimea sentimentelor implinite, la cat de putin din ceea ce a fost transpare in versuri ... la cat de maret e Dumnezeu si la car de putin il percep, iubesc, simt ....

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Eu o ador!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Luminita-
Eu trebuie sa-ti multumesc! Pace si bucurie sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

gabriela-
Iti retrimit binecuvantarile impletite cu bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Chiar daca obosim exista Cineva care ne revigoreaza...

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Tot harul si pacea lui Isus sa fie peste tine draga Mary!Te pup cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

marada-
Pai, intr-o lume de Minciuna, in cine sa mai crezi daca nu in EL?Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
Draga mea,ultimul maill de la Jakob a fost prin Ianuarie la sfarsit si imi spunea mai multe despre complicatiile bolilor lui. Am scris in luna Iunie un comentariu pe blogul meu cu numele lui si parerea mea...o vei gasi acolo.
Te mai astept la plimbare cu mare placere.

elena marin-alexe spunea...

elite-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Maret este Domnul si fericiti cei ce-l iubesc , asculta si-l cinstesc. Te pup fata draga!

CARMEN spunea...

...si eu am scris pe mail ultima data pe 9 februarie cu el...de atunci, nici un semn...Sunt profund îngeijorata!
Trec cu placere pe aici, timen legatura :)

raza de soare spunea...

prima data am citit tara nu stiu de ce:)) abia apoi am recitit Tata...macar de Tatal ar mai privi cu seninatate spre Romania, ca prea ne-au batut ploile, saracia si nenorocirile...o zi minunata, cu iz de credinta in El...

hemma spunea...

Un singur lucru-mi doresc să apară.
Doar Chipul Tău să-L pot vedea.

superb:x.

elena marin-alexe spunea...

Carmen-
TE MAI ASTEPT CU PLACERE DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

raza-
Stiu doar ca un Tata stie si cand sa pedepseasca, dar si cand sa aline..

elena marin-alexe spunea...

hemma-
Nimic nu-i mai minunat decat chipul Tatalui iubit! Te imbratisez draga mea!

ely spunea...

Imi plac versurile.Felicitari pt.Luminita Ciuciumis!

elena marin-alexe spunea...

ely-
Sunt superbe intr-adevar!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri,te lasa fara cuvinte

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Frumoase intr-adevar!