miercuri, 21 iulie 2010

Nivel de trai!!!



O comparatie interesanta...Hai sa urmarim impreuna.

GERMANIA :
Fam Melander din  Bargteheide - 2 adulti , 2 adolescenti
Costul mancarii  pentru o saptamana:  $500.07 






SUA:
Fam Revis -   North  Carolina -  2 adulti , 2  adolescenti
Costul mancarii pentru o saptamana:   $341.98


JAPAN :
Fam Ukita -  Kodaira  - 2 adulti , 2 adolescenti
Costul mancarii  pentru o saptamana:  $317.25



ITALIA:
Fam Manzo -  Sicilia - - 2 adulti , 3 copii
Costul mancarii pentru o  saptamana: $260.11


MEXIC:
Fam Casales -   Cuernavaca - 2 adulti , 3  copii
Costul mancarii pentru o saptamana: $189.09 


POLONIA:
Fam  Sobczynscy - Konstancin,Jeziorna - 4 adulti , 1  adolescent
Costul mancarii pentru o saptamana:  $151.27


EGIPT:
Fam Ahmed -   Cairo - 7 adulti , 5  copii
Costul mancarii pentru o saptamana : $68.53


ECUADOR :
Fam Ayme - Tingo - 3  adulti , 1 adolescent, 5 copii
Costul mancarii pentru o  saptamana: $31.55


BHUTAN - ASIA
Fam Namgay -   Shingkhey Village - 7 adulti , 6  copii
Costul mancarii pentru o saptamana: $5.03



Poate va intrebati: “Da’, Romania , unde este???” Acelasi lucru ma intreb si eu.

26 de comentarii:

Danube Daughter spunea...

Pai nu cred ca au luat chiar in detaliu , ci mai mult unde a fost o diferenta mare. Totusi, ar fi fost interesant sa se demonstreze si in Romania cam cum se mananca... desi nu se poate neaparat generaliza. Oricum, e o lectie de viata... totusi,daca am alege unde sa ne incadram, cam in ce tipar din pozele de mai sus ne-am incadra?...

corina spunea...

Dar este Romania interesata de cineva?Nu....pentru ca atunci cand europeanul se intalneste cu taranul roman acesta ii spune Dumnezeu sa iti ajute!Iar celalalt o ia la fuga cand aude de Dumnezeu!

... spunea...

Interesanta abordare a nivelului de trai!
La fel ca dumneavoastra, ma intreb unde suntem noi din aceasta perspectiva?
Cred ca mai relevant ar fi fost daca exista si o rubrica a venitului familial in fiecare tara prezentata.
Oricum,cel putin in Europa ,cand e vorba de veniturile oamenilor de rand,suntem codasi;insa ,daca am putea trai prin reprezentantii nostri,am fi in top 10!
Va doresc o zi plina de bucurii!

tasha spunea...

Ce sa zic?dupa posibilitati!
Sa ai o zi minunata draga mea! pupicei!

miki spunea...

Cred ca la noi putem sa stabilim nivelul de trai dupa numarul de masini si marca acestora, si n-as spune ca suntem chiar la coada.

Cristian Lisandru spunea...

România unde să fie, săraca? Cu grijile ei, mai puţin cu forografii frumoase şi cu oameni veseli. De ce mi se pare că o să devenim o ţară din ce în ce mai tristă?

April spunea...

Pe noi ne-au evitat din statistica pentru ca erau valori extreme (adica unii cheltuie la greu iar altii, saracii mai nimic) si atunci nu prea e reala situatia statistica.....

Kalliope spunea...

Romania mai apartine Romaniei? Cititi marele adevar al acestei "natiuni"...

"Schimbarea la fata a Romaniei" semnata Emil Cioran. restul sunt baliverne

Cat despre ceea ce doamna Elena a postat, ce pot sa zic? Da! Unde e tara mea?

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Oricum este o lectie d viata...
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Cine fuge de numele lui Dumnezeu, va da oricum fata cu El..Sincere imbratisari draga Cori!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Ei ..daca tot poporul am fi la guvernare...
Multumesc prietene pentru gand. O zi buna, binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

tasha-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Nu fii malitioasa miki draga mea....:}

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Da, parca tindem spre o tristete generala..Or fi de vina Stirile de la ora 5?

elena marin-alexe spunea...

April-
Cred ca tu ai pus punctul pe i.Asa este.
Te pup!

dyanna spunea...

Si pare destula mancare....In Romania trebuie sa ajunga o luna ce se vede in pozele acelea...

Orry spunea...

Romania a ramas cu foamea! :D D-aia lipseste!!

denisia spunea...

Cam multe bunatati!
Cat despre noi... mai bine sa nu ne gandim...

Aveti un premiu la mine, daca va face placere, va astept cu mare placere.

elena marin-alexe spunea...

kalliope-
Nu pot sa-ti raspund eu...Chiar daca doare adevarul e vizibil. Va imbratisez pe tine si karin!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Asa cred si eu.Cam o luna ...

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Sa nu ne gandim ca ne facem rau...
Multumesc pentru premiu!

elena marin-alexe spunea...

Orry-
Nici nu stii cat adevar ascund vorbele tale draga Ory.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

as fi fost curioasa sa vad si in romania, va imbratisez

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Bine ai revenit!

Fleur du May spunea...

Interesanta treaba..si eu as fi fost curioasa cum ar arata pentru tara noastra.Oricum ne lamurim cum se traieste in alte parti ale lumii, si la ce costuri. Eu as subscrie acolo unde se mananca sanatos, unde sunt multe fructe si legume si altele.

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
Si eu subscriu tot la legume si fructe...si pui. :)