vineri, 9 iulie 2010

Noapte de vara


E vineri deci.. "Hai la plimbare " brat la brat cu poezia!

Azi George Bacovia


Noaptea-ncet ticnit se lasa -
Poezie, sau destin -
Luna urca, somnoroasa
Vino, vin!


Este liniste, racoare,
Codrul e de farmec plin -
Pe sub teii inca-n floare, -
Poezie, sau destin.


In suavele parfume
Poezie, sau destin -
Ori pe unde-ai fi in lume,
Vino, vin!


Ingerii deasupra noastra
Vor canta un imn divin -
Ah, ce clara noapte-albastra, -
Poezie, sau destin.

26 de comentarii:

Marius Ola spunea...

Un fleac! M-a nimerit poezia asta. Drept la ţintă:)

Danube Daughter spunea...

Mereu mi-a placut simbolismul lui Bacovia. Va imbratisez cu drag! O zi minunata!

denisia spunea...

Superba alegere!

dyanna spunea...

Imi place Bacovia...Superba imaginea.

Luminita Ciuciumis spunea...

..cu placere d-na Elena:)Numai ca...:"> cateva versuri nu ma face poeta:)
Iubire de Tată!

Sunt tristă de-atâta tristeţe, sunt plânsă de atâta plâns...
Sunt frântă de-atâta zdrobire
Uscată de suspinul...FRÂNT.
Sunt udă de lacrimi cascade şi mută de triste iubiri...
Sunt ceea ce sunt, doar o fiinţă,
Cu duhul zdrobit, la pământ.
Mă tem de atâta aşteptare, să-aştept...orice-aş aştepta...
Un singur lucru-mi doresc să apară.
Doar Chipul Tău să-L pot vedea.
Să văd cu vederea mea clară,
Să simt cu simţirea şuvoi.
Sunt însetată, mi-e sete de Tine!
Şi vreau să Te am înapoi!
Şi-alerg ALERGAREA spre Ţintă
Zburând cu zborul de sus...
Mă-ncearcă tristeţea din urmă
Dar plin de speranţă, m-avânt!
Priveşti cu privirea Ta caldă...
M-aştepţi!... Cum nici n-am aşteptat...
Iubindu-mă cu-atâta IUBIRE.
Iubire de Tată!...M-ai iertat!!!!!

Ionel Mesaros spunea...

Va multumesc pentru aceasta poezie deosebita,in ton cu anotimpul si cu starea de spirit care ne investmanteaza in melancolie!
Iubesc poezia simbolista !Il pretuiesc pe Bacovia pentru muzicalitatea care o induce in fiecare poezie.
Imi amintesc ca poetul m-a cucerit cu poezia "Plumb".De atunci,de cate ori am ocazia citesc din opera lui Bacovia cu mare placere,chiar daca uneori tristetea mi se cuibareste in suflet.
Va doresc un week-end plin de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

Marius Ola-
Ce dor mi-a dost de comentariile tale spirituale! Bine ai revenit "la plimbare"!

elena marin-alexe spunea...

Danube-
La fel si mie.Te imbratisez soprana mea draga!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Ma bucur draga mea . o zi binecuvantata sa ai!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Te pup draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Multumesc "fata cu voce de aur"!Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

IONEL MESAROS-
Iata ca cine se aseamana ..se aduna! O zi binecuvantata iti doresc.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Pupic la tine!

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumesc din suflet pentru reîntâlnirea cu Bacovia, poetul meu preferat... Permiteţi-mi să vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai bun, alături de cei dragi...

Gânduri bune!

ELENA spunea...

Superba...
In suavele parfume
Poezie, sau destin -
Ori pe unde-ai fi in lume,
Vino, vin!


Ingerii deasupra noastra
Vor canta un imn divin -
Ah, ce clara noapte-albastra, -
Poezie, sau destin.
Sa aveţi un sfârşit de săptămână minunat
alături de cei dragi scumpa mea TIZĂ!
Vă pup şi îmbrăţişez cu multă dragoste!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Imi place Bacovia, caci de multe ori m-a atins tristetea dar autenticitatea versurilor lui. O seara minunata va doresc tie si Geaninei, cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga mea, iti doresc si eu un sfarsit de saptamana plin de bucurii!Cu iubire din IUBIREA LUI ISUS!

Fleur du May spunea...

Imi place pentru ca este intr-o alta tonalitate. Nu mai vad plumb si gri si sumbru...vad alte lucruri luminoase..

miki spunea...

Imi place Bacovia, iar cu aceasta poezie ati adus soarele si optimismul, desi la noi este o vreme de "plumb".

elena marin-alexe spunea...

FleurduMay-
De asta am si ales aceasta poezie, fara nuante de plumb atat de dragi lui Bacovia. Te pup scumpo!

Bya. spunea...

Ador serile de vară!

elena marin-alexe spunea...

bya-
Si eu le ador, dar sa fie sub cerul senin..

elena marin-alexe spunea...

miki-
Sa speram ca se va schimba in bine. O zi buna!Te pup!

raza de soare spunea...

as spune mai degraba Poezia e destin...minunat doamna Elena...Bacovia, de pe la mine de prin Bacau...va trimit o imbratisare calda de moldoveanca unei alte moldovence!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase versuri ati ales.va imbratisez cu drag