luni, 20 septembrie 2010

Arabesc de toamnă



Pe unde umbli toamnă doinită de mesteceni 
Şi plânsă pe răcoarea ce tremura-n amurg?
La margine de lume cântată de luceferi,
Sau in adânc de suflet, când lacrimile curg.

Ce taină te-nconjoară şi îti îmbrăţişează
Fermecătoarea haină de galben călător?
Ard stele si miresme pe roua ce oftează,
Tânjind la hoinăreală alăturea de-un nor.

Opreşte-ţi alergarea, rămai măcar o clipă,
Să îti sărut hlamida din foc mistuitor.  

Şi mii de candelabre s-aprind pe bolt-albastră,
Pe arabescul nopţii te cheamă al meu dor.



elena marin alexe 
..............................................................................................................................................................
Blogul Zilei
Va invit sa cititi: Un cuvant bun 


30 de comentarii:

denisia spunea...

Deosebite versuri. O saptamana binecuvantata!

... spunea...

Emotionat,dupa ce am preluat cu mult drag si recunostinta Premiul Prieteniei, am revenit sa-mi primenesc sufletul cu versuri "scurse"din inima ,ce innobileaza toamna cu aromele trecerii timpului,cu parfum de dor si speranta.
Va multumesc pentru aceasta poezie romantica, superba!
De pe taramuri satmarene,va rog sa primiti gandurile mele bune!
Cu deosebita consideratie si prietenie,
Ionel Mesaros

José Ramón spunea...

Elena how beautiful this picture of his words fall and thanks for visiting the blog of Juan Elena after nearly six months convincing him to show their work at the end I got it because it is a true artist of photography and the brews that have Imagine 4 decades.

Creativity and imagination from pictures of José Ramón
Regards

ELENA spunea...

Superbe versuri draga mea Tiză..
Opreşte-ţi alergarea, rămai măcar o clipă,
Să îti sărut hlamida din foc mistuitor.
Şi mii de candelabre s-aprind pe bolt-albastră,
Pe arabescul nopţii te cheamă al meu dor.
O săptămână plină de bucurii!
Vă îmbrăţişez cu drag!

Kali spunea...

Mi-am schimbat adresa blogului.Daca vrei sa ma mai citesti,ma gasesti pe http://collecting-my-thoughts.blogspot.com
Mersi!:)

marada spunea...

Minunate figuri de stil! Mi le-as nota si, cu permisiunea ta, le-as da elevilor mei sa le foloseasca in compuneri despre toamna. E voie?

Felicitari!

compadvice spunea...

Incantatoare versuri doamna Elena.Merg la suflet:)O saptamana cat mai frumoasa va doresc:)

Mallynna spunea...

Foarte frumoase versuri :x

disa spunea...

"pe roua ce oftează",-o personificare deosebit de reusita, ca ,dealtfel, intreaga poezie, ca sa nu mai spun de imaginea acestui mesteacan.

mmary spunea...

"Ard stele si miresme pe roua ce oftează,"...

Superb acest vers, foarte frumoasa intreaga poezie.

Fiti binecuvantata draga mea doamna!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Buna dimineata draga mea prietena!
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

...-
Multumesc pentru trecerea pe aici si cuvintele cu urma de suflet pe care le lasi de fiecare data.
Sa ai o zi plina de aromele toamnei in toata splendoarea lor!

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
I like you a true friend Juan.Te congratulate you wait here.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Tizo draga mea te imbratisez cu drag si iti doresc o zi binecuvantata de Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

kali-
ok.
Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Bine'nteles ca poti.O zi buna draga mea.

elena marin-alexe spunea...

compadvice-
Ma bucura prezenta ta ! :D Numai bucurie si binecuvantari sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Multumesc draga mea pentru trecerea pe aici!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Multumesc iubito pentru 'critica' ta completa!Imbratisari de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Retrimit spre tine binecuvantarile incarcate de imbratisari de la Vrancea!

Lisandru Cristian spunea...

"Ce taină te-nconjoară şi îti îmbrăţişează
Fermecătoarea haină de galben călător?
Ard stele si miresme pe roua ce oftează,
Tânjind la hoinăreală alăturea de-un nor."

Am citit cu plăcere şi cu bucuria unei toamne care se arată a fi foarte frumoasă. Gânduri bune vă trimitem!

Ao toque do Amor spunea...

BOM DIA!
VIM, TE VISITAR E TE OFERECER DOIS SELINHOS; O MEU SELO DA PRIMAVERA( ESTÁ NO LADO ESQUERDO DO TOQUE) E O SELO DE QUALIDADE.
TENHA UM DIA CHEIO DE GRAÇA E COM MUITAS ALEGRIAS
BJUS
SAN

Ao toque do Amor spunea...

Olá, voltei pra te oferecer um selinho(esta na postagem e hoje.
Com carinho e amiade
san

April spunea...

Frumoase versuri inchinate toamnei! O zi superba!

Lorelei spunea...

Mi se pare excelent titlul...
Chiar invita la meditatie.
Si versurile sunt atat de placute:X

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian-
Frumoasa intr-adevar! Sunt fascinata de ea in fiecare an.

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Obrigada amigas Sandrita!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Obrigado pelo prêmio tau.O abençoada noite em Jesus!

elena marin-alexe spunea...

April-
O mica ofranda adusa celui mai frumos anotimp creat de EL.

elena marin-alexe spunea...

Lorelei-
Sunt fericita ca ti-au placut. Te mai astept la plimbare cu mare placere.:}