miercuri, 1 septembrie 2010

Plâns


 Frunze legănate, struguri copţi, frig in nuanţe de gri, plânsul norilor, galben, tânguirea pomilor, rosu, nostalgie, ofilire, nuci, tristeţe de floare cer negru, prune coapte, suspinul ierbii, vânt agresiv, mere roşii, pelerine ude, dovleci, umbrele, prima zi de scoală, burniţă, castane coapte, râuri umflate, gutui si plimbări romantice, arămiu,ploi tacute,  zâmbetul sobelor, forfotă in gradini, aroma de fân,  toate vin pe rând sau alandala.



Într-un cuvânt se apropie căruţa  toamnei!     Faceţi loc!!!

Este 1 septembrie!

22 de comentarii:

Delyrics spunea...

Frumos aţi descris toamna, şi în înşiruirea dvs atâtea cuvinte mi-au trezit amintiri dulci de toamnă...
Ne doresc la toţi ca acea căruţă a toamnei să ne aducă belşug de binecuvântări!

Cella spunea...

N-am de ales ... si ii fac loc. Dar, odata cu ea aduce frumusete, miros fructe coapte, ... uuu

Ana Maria spunea...

DE ce Plans? Hai sa ne inveselim, lumea e frumoasa si viata plina de surprize placute, chiar daca e TOAMNA! :X

Aris spunea...

Cuvinte adunate si puse in caruta toamnei... superba ideea... se vede ca avem de-a face cu un profesionist al cuvintelor...
O toamna frumoasa, si multa inspiratie...
cu drag...

Danube Daughter spunea...

Sunteti una din putinele persoane care vad Toamna in culori atat de minunate! Va multumesc, acum simt ca nu mai sunt singura!!!!!!!! O seara minunata doamna draga!!

elena marin-alexe spunea...

Delyrics-
Asa sa fie! Noapte de vis iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Pai tu nu vezi ce bogatie aduce cu ea? Grabeste si fa-i mai repede loc.. :)

elena marin-alexe spunea...

Ana-
Draga mea nu e plansul meu ci al ploii care a adus caruta toamnei! :)

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Iubesc mult cuvantul scris.
Bine ai venit la plimbare !

elena marin-alexe spunea...

Danube-
Nu esti singura Sunt milioane de oameni care simt venirea toamnei cu bucurie .. :)

... spunea...

Frumoasa descriere a inceputului de toamna!
Pentru mine ,toamna are un parfum de amintiri si dor.In acest anotimp rezonez foarte bine la poeziile lui Bacovia si la minunatele cantece autumnale ale lui Tudor Gheorghe.
Va doresc o seara placuta!

gabryela spunea...

frumoase cuvinte!
este atat de frumoasa toamna ,atat de bogata si colorata!Ce minunat creator avem!

dream spunea...

Foarte frumos scrieti,va doresc numai bine si o toamna cat mai frumoasa :)

ELENA spunea...

Superbe imagini...
dar fără plâns..
O dimineaţă frumoasă
vă doresc scumpa mea Tiză!
Vă pup!

Cristian Lisandru spunea...

Da, vine toamna. Şi deja apar primele regrete - a trecut vara aşa de repede? Parcă nici nu ar fi fost... Ne pregătim pentru anotimpul ruginiu... Gânduri bune!

elena marin-alexe spunea...

...-Eu am descris ce simt odată cu venirea acestui superb anotimp.
Sa avem o toamna bogată in frumusete!

elena marin-alexe spunea...

gabryela-
Intr-adevăr draga mea, Mare Dumnezeu avem!Ma bucură vizita aici şi te mai astept cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

dream-
Bine ai venit La plimbare!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Nu eu plâng..ci toamna si plânge tare rau pe la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Eu mă bucur la sosirea toamnei, caci mă regăsesc în tonalităţile ei..O zi ferice Cristian!

mmary spunea...

In prima fotografie straluceste "spiritul artistei" , in cea de-a doua "sufletul poetei", iar in cea de-a treia "munca gospodinei"...in cuvinte straluceste privirea , iar in intreaga postare straluceste : FEMEIA PE CARE INCET , INCET AM RESUSIT SA O DESCOPAR .

Fiti binecuvantata draga mea doamna ...doamna a unei frumoase si imbelsugate TOAMNE !

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Scumpamea , ai intotdeauna la tine cuvintefrumoase, rupte din sufletul tau binecuvantat. Multumesc mult. Primeste o calda imbratisare cu iubire din marea IUBIRE!