miercuri, 15 septembrie 2010

Din lucrările mele


Rugă - Ulei pe pânza- elena marin alexe- 2005.

38 de comentarii:

Mallynna spunea...

E minunata. Felicitari!!:X

corina spunea...

Foarte frumos tabloul.Ce dar aparte ai....defapt tu ai mai multe daruri....
O imbratisare calda din partea mea!

liviu.capitan spunea...

uite ca mai descoperim cate ceva
e frumoasa, felicitari!
se vede ca sunteti o persoana cu multe talente
numai bine!

iri spunea...

E impresionanta!

ღAzucenaღ spunea...

Foarte frumos .O zi frumoasa si multa caldura in sufelt.

... spunea...

E magnifica!
Va doresc o zi plina de bucurii!

mmary spunea...

Superba ! Aceasta pictura a fost una dintre preferatele mele atunci cand v-am vazut lucarile pe un alt site.

Va imbratisez cu drag doamna Elena.

Fiti binecuvantata!

Luminita Ciuciumis spunea...

wow!!!!!!D-na Elena sunteti deosebit de talentata!Un suflet cald care se lasa atins de frumusetea Domnului si care lasa sa se nasca frumusetea Lui in lumea noastra muritoare...felicitari! Va apreciez din toata inima!:)

Aris spunea...

Fetita asta superba, mi-a inspirat postarea de azi, dulce Elena...

dyanna spunea...

Foarte frumos !!! Chiar ai talent.

elena marin-alexe spunea...

Mallynna-
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Corina-
Tot ce am ca daruri nu-mi apartine mie ci Lui Dumnezeu, care mi le-a incredintat din dragoste.

elena marin-alexe spunea...

liviu.capitan-
Tu dragul meu abia acum ai descoperit lucrarile mele, dar prietenii mai vechi le stiu deoarece mai am postate. Multumesc pentru felicitari!

elena marin-alexe spunea...

iri-
Multumesc pentru vizita si te mai astept cu drag la plimbare draga mea!

elena marin-alexe spunea...

ღAzucenaღ-
Multumesc draga mea !

elena marin-alexe spunea...

...
Multumesc prietene.Darurile mele sunt de la Domnul meu Isus!Cinstea doar LUI I se cuvine!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Multumesc tare mult si in special ca iti faci timp sa treci pe aici.Ce face micutul?Va pup pe amandoi.Fiti binecuvantati!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Sunt doar lutul din mana olarului! Te imbratisez scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Multumesc mult si am sa trec pe la tine.

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Multumesc cu mare drag te pup!

Cristian Lisandru spunea...

Un tablou foarte, foarte reuşit... Vă dorim o seară cât mai bună alături de cei dragi şi vă trimitem gânduri bune din Bucureşti!

Ana Maria spunea...

O seara frumoasa si tie draga mea! Apropo' ai talent la pictura! Pe cand o expozitie? Serios! :P

ELENA spunea...

Este superbă..
în această lucrare
îmi văd mica mea prinţesă
care are abia o lună..
O seară frumoasăă draga mea Tiză!
Mii de pupicei..

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc pentru apreciere si va inapoiez gandurile bune.Imbratisari de suflet din Vrancea cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Multumesc draga mea.Am avut cateva expozitii.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Te cred ca o vezi pe "ea" caci asa simtim noi toate..
O zi buna tizo draga!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb, va imbrtisez cu mare drag
puteti lua oricand poze de pe blogul meu pentru alb de mireasa(fara sa ma intrebati)va imbratisez

Ao toque do Amor spunea...

Boa tarde! Elena
vim,agradecer sua visita ao Toque e hoje vim te oferecer um selo e um blinkie de presente
Foram feitos com alegria e muito carinho
san

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc draga mea prietena draga!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor-
Boa noite meu caro. estou feliz por visitar!

José Ramón spunea...

Ce minunat de ulei.
Multumesc pentru comentarii natură au un weekend bun

Salutări de la
Creativitatea şi imaginaţia fotografii de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Multumesc pentru trecerea ta pe aici Ramon!

ANCA spunea...

fff rumos God Bless U :)

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Fleur du May spunea...

Este minunata doamna Elena, felicitari!

elena marin-alexe spunea...

ANCA-
Multumesc.Si reintorc binecuvantarile spre tine, cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Nu dau importanta anonimilor. Imi pare rau.

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May -
Multumesc pentru felicitari si ma bucur ca ai trecut pe aici draga mea!