miercuri, 22 septembrie 2010

Un vis împlinit


Astăzi pot afirma că mi-am văzut visul cu ochii. Scriu poezii, poveşti si proză scurtă de pe la 14 ani, dar cu cât trecea timpul, cu atât speranţele mele de a-mi vedea ceva tipărit scadeau.Încetasem să mai sper în vreo posibilitate în acest sens. Doar că CINEVA ACOLO SUS MĂ IUBEŞTE!
Datorită unor oameni minunaţi, cu un caracter special la purtător, respectiv Geanina si Cristian Lisandru,care m-au invitat sa fiu membră a Cenaclului literar Amprente Literare, mi s-a împlinit şi acest vis. Mulţumirile mele se indreaptă mai întâi către Dumnezeu, Cel ce m-a dăruit cu harul scrisului.Mulţumiri aduc Geaninei si lui Cristian Lisandru pentru care am tot respectul, copiilor mei si soţului meu care m-au sustinut si in mod special nepotilor de la Cluj, Andreea, Emi si Alexandra, care m-au încurajat să scriu spunându-mi mereu că sunt mândri că au aşa bunică bloggeriţă ;)

Deasemenea vă mulţumesc şi vouă dragii mei prieteni din virtual care mă urmăriti de ceva timp. si apreciaţi cele scrise de mine pe acest blog.

Tuturor celor amintiţi mai sus, vă doresc toate binecuvântările lui Dumnezeu, căci ce binecuvântează EL binecuvântat rămâne! 

PS.Ştiţi ce voi face acum după ce am terminat de scris? Voi îngenunchia să-I mulţumesc Lui pentru bucuria de azi.



46 de comentarii:

April spunea...

Cu adevarat e un vis implinit. FELICITARI!

Cella spunea...

wow, felicitaaaaaaaari ... ! vreau si eu un volum, cu autograf, desigur ;)

Rodica Botan spunea...

Felicitari...si Dumnezeu sa continue sa te inspire...Acum pot sa spun ca ...cunosc si eu personal o poeta adevarata...

mmary spunea...

Felicitari draga doamna Elena,le meritati din plin.Chiar ma intrebam citind poeziile pe care le-ati postat in ultimul timp de ce nu le publicati.Ma bucur ca nu a fost nevoie sa mai pun aceasta intrebare deoarece azi am primit raspunsul.

Pe Geanina "am cunoscut-o " si eu si are intr-adevar un suflet cald si mare, si din cate-mi spunea ea si Cristian e la fel.

Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti cu toate harurile si cu toata Bucuria Sa!

Aris spunea...

Bravo, Elena... Ma bucur pentru tine!

ELENA spunea...

Felicitări scumpa mea Tiză...
şi mă bucur că visul vi s-a împlint,
aştept lansarea primului volum..
O zi frumoasă vă doresc!
Pupiceii...

Adrian Frăţilă spunea...

felicitari, a fost, este, si va fi o placere sa va citesc! :)

... spunea...

Felicitari !
Ma bucur ca visul dumneavoastra s-a implinit!Era firesc sa vina ziua in care talentul dumneavoastra literar sa fie incununat intr-un asemenea mod!
Desi ii cunosc doar din mediul virtual pe d-na Geanina si pe dl Cristian Lisandru ,tin sa le multumesc pentru ca au facut o alegere potrivita,oferind luminii tiparului amprentele unui suflet nobil!
Va doresc multa bafta si astept cu nerabdare ca sa ajunga cartea si in librariile satmarene!
Va doresc o zi frumoasa!

Cristian Lisandru spunea...

Stimată doamnă, noi suntem onoraţi să vă avem alături, în familia Amprentelor Literare, un proiect tare drag care a făcut, iată, primul pas din cei mulţi care vor veni. Şi suntem convinşi că vom rămâne împreună în continuare, pentru că alte volume sunt în pregătire. Vă asigurăm de tot respectul nostru şi vă dorim numai bine şi inspiraţie maximă! Gânduri bune şi pentru toţi cei dragi de lângă dumneavoastră! La bună recitire şi colaborare!

Cristian şi Geanina, cu sufletul alături de dumneavoastră şi de toţi membrii Amprentelor Literare!
Numai bine şi tuturor musafirilor dragi din blogosferă care vă calcă pragul acestei case literare virtuale...

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc pentru felicitari scumpa mea.

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Multumesc Cella draga! Sa stii ca nu ma simt asa importanta ca sa-ti dau autograf.Darul imi apartine doar cu permisiunea LUI.
TE PUP!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan-
In sufletul meu Dumnezeu a sadit acest dar si meritul ii apartine. Eu doar ma bucur de el.

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Asa cum m-ai obisnuit , imi esti alaturi mereu si tin sa-ti multumesc draga prietena draga!
Binecuvantari sfinte!

elena marin-alexe spunea...

Aris-
Doar sufletele mari se pot bucura de realizarile altora.Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Si eu astept Tizo draga!.Multumesc mult si da-mi voie sa te imbratisez cu mare drag de la Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

Adrian Fratila-
Multumiri din suflet prietene! Salutari din Vrancea si binecuvantari de la Dumnezeu in tot ce faci!

elena marin-alexe spunea...

...-
Prietene, iti multumesc pentru aprecieri.Cum am mai spus doar sufletele mari se pot bucura de realizarile altora.Tu esti un suflet mare! Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Voi dragii mei ati deschis portita visului sa iasa la realitate.Nu am sa uit asta niciodata!
Toate multumirile si respectul meu!
Dumnezeu sa va binecuvanteze dragii mei!

iri spunea...

Felicitari, si ma bucur, dar cea ce da stralucire este Domnul pe care-L glorifici prin asta!

Adrian Frăţilă spunea...

Cu cea mai mare placere, puteti folosi o imagine de pe blogul meu :)
O zi la superlativ!

Fleur du May spunea...

Felicitari din suflet doamna Elena, ma bucur pentru reusita dumneavoastra, si sunt sigura ca e doar una din cate vor urma, pentru asa un suflet, se cuvine tot ce e mai frumos.PUPICI

lidy spunea...

Wow... Ma bucur ca te implineste acest vis devenit realitate. Fii binecuvantata si mereu inspirata de El!

José Ramón spunea...

Elena Multumesc pentru comentarii natură vă petrece o săptămână bună
Salutări de José Ramón

nakudo spunea...

va imbratisat cu drag...si felicitari..mai exista si vesti bune si respect pentru om...:X

Geocer spunea...

Felicitari pentru aparitia volumului. Citisem deja la Vania despre eveniment. Foarte frumos!

Fluturas spunea...

waw.... ce fain


Felicitari doamna Elena

elena marin-alexe spunea...

Iri
Draga mea nici nu s-ar cuveni altfel.El este totul pentru mine. Multumesc de vizita si te mai astept cu mare placere1

elena marin-alexe spunea...

Adrian Fratila-
Mii de multumiri!

elena marin-alexe spunea...

Fleur du May
Ma simt fericita sa impart bucuria cu tine draga mea Floare de mai!

elena marin-alexe spunea...

lidy
:-*

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon
Multumesc pentru urari Ramon! Numai bine iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Stefy
Parca traiesc un vis ..inca. Multumesc si te pup cu mare drag.Astept sa amai vb.. :-*

elena marin-alexe spunea...

Geocer
Multumesc pentru ca-mi esti aproape si pentru felicitari!O seara buna!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas
Ma bucur si eu ca-mi esti alaturi scumpa mea.Multumesc mult!

Lorelei spunea...

Sincere felicitari:X

Ao toque do Amor spunea...

Vim, te convidar a comemorar comigo, as minhas 32 mil visitas. Te espero, no toque pra pegar o selinho comemorativo e deixar a sua marquinha.
bjus
san

elena marin-alexe spunea...

Lorelei-
Te pup si multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Obrigada Sandrita meu amor!

Cella spunea...

Deci astept petrecerea =)

Simina spunea...

FELICITARI!!!!!!!!!!!!!!!
ma bucur din suflet pentru aceasta devenire a visului si mai ales pentru recunostinta ta pentru Dumnezeu, Cel fara de care n-avem nimic...

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Te voi tine la curent!Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Tot ce am , apartine LUI si tot ce sunt sunt doar prin EL. Salutari din Vrancea Simina draga!

denisia spunea...

Felicitari!
Visele se implinesc daca credem in ele.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumesc Denisia draga.

DoarEu spunea...

FELICITARI!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc mult draga mea!