sâmbătă, 4 septembrie 2010

Cosuletul cu mere de aur...




27. Ce vă spun Eu la întuneric voi să spuneţi la lumină; şi ce auziţi şoptindu-se la ureche să propovăduiţi de pe acoperişul caselor.
28. Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul; ci temeţi-vă mai degrabă de Cel ce poate să piardă şi sufletul şi trupul în gheenă.
29. Nu se vând oare două vrăbii la un ban? Totuşi, niciuna din ele nu cade pe pământ fără voia Tatălui vostru.
30. Cât despre voi, până şi perii din cap, toţi vă sunt număraţi.
31. Deci să nu vă temeţi; voi sunteţi mai de preţ decât multe vrăbii.
32. De aceea, pe oricine Mă va mărturisi înaintea oamenilor îl voi mărturisi şi Eu înaintea Tatălui Meu care este în ceruri;
33. dar de oricine se va lepăda de Mine înaintea oamenilor, Mă voi lepăda şi Eu înaintea Tatălui Meu care este în ceruri.
34. Să nu credeţi că am venit s-aduc pacea pe pământ; n-am venit să aduc pacea, ci sabia.
35. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa şi pe noră de soacra sa.
36. Şi omul va avea de vrăjmaşi chiar pe cei din casa lui.
37. Cine iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; şi cine iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.
38. Cine nu-şi ia crucea lui şi nu vine după Mine nu este vrednic de Mine.
39. Cine îşi va păstra viaţa o va pierde; şi cine îşi va pierde viaţa pentru Mine o va câştiga.
40. Cine vă primeşte pe voi Mă primeşte pe Mine; şi cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
41. Cine primeşte un proroc, în numele unui proroc, va primi răsplata unui proroc; şi cine primeşte pe un om neprihănit, în numele unui om neprihănit, va primi răsplata unui om neprihănit.
42. Şi oricine va da de băut numai un pahar de apă rece unuia din aceşti micuţi, în numele unui ucenic, adevărat vă spun că nu-şi va pierde răsplata." 
Evang. Matei cap. 10.

Prietenilor mei cu mare drag, pentru gândul de duminică!

16 comentarii:

Ionel Mesaros spunea...

Cuvinte pline de intelepciune,cuvinte care ne inalta sufletele si ne curata cugetul!
Cuvintele Evangheliei ne arata Calea spre Adevar,Drumul spre Lumina.Cu Ele in gand,speranta nu ne paraseste niciodata!
Va multumesc pentru aceasta postare inaltatoare!
Va doresc un week-end plin de bucurii!

ELENA spunea...

O duminică frumoasă
vă doresc draga mea Tiză!
Vă pup..!

Octavia spunea...

Ce frumos text ati ales d-na Elena!! Sa ne incredintam in mana Domnului si totul va fi bine!

O duminica linistita si frumoasa in mijlocul familiei!

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumim pentru gânduri şi pentru mesajul spiritual.
Vă dorim o duminică frumoasă şi vă trimitem gânduri bune din Bucureşti.

Ana Maria spunea...

Multumesc pentru vizita draga mea! O duminica superba si tie! :)

mmary spunea...

Iata cuvintele Domnului care ne cheama sa-L vestim , sa-L facem cunoscut, sa-L iubim in semenii nostri...

Va doresc o Duminica binecuvantata impreuna cu Isus , Domnul si Dumnezeul nostru .

miki spunea...

o duminica frumoasa va doresc!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaros-
Daca ele au atins sufletul este minunat, prietene.O seara buna cu pace sa ai!

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumeas tizo.Noapte buna si pace in suflet sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Pace si bucurie intr-o noapte frumoasa, draga Denisia!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
O noapte cu pace si liniste va doresc din suflet!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria-
Mi-a facut placere ca intotdeauna! Imbratisarile mele!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Fii binecuvantata draga mea .Isus merita toata dragostea noastra!
Imbratisari sincere din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multa binecuvantare sa ai draga mea!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

va imbratisez cu mare drag, mi a fost dor de linistea pe care o primesc de cate ori vin pe blogul dvoastra

elena marin-alexe spunea...

Aripi de Fluture+
Binecuvantata este linistea! Te pup cu drag!