duminică, 5 septembrie 2010

Premiul Prieteniei

 Premiul Prieteniei pleaca azi la FleurduMay http://fleurduMay.blogspot.com

 Draga mea Floare de Mai, asa imi place mie sa-ti spun, ma bucur sa -ti daruiesc acest Premiu personalizat, care simbolizeaza prietenia virtuala.
Esti o prietena constanta a blogului Hai la plimbare si o tanara deosebita, avand in vedere nazuintele tale artistice. Ma bucur si sunt mandra sa te am prietena, aici in virtual.Blogul tau respira arta si frumusete in gand si simtire si-mi face mare placere sa lecturez tot ce asezi acolo cu dragoste si sinceritate pentru noi cititorii tai.
As putea sa scriu multe despre tine dar de aceasta data te voi lasa pe tine sa te prezinti, printr-un citat luat de pe blogul tau, citat care m-a impresionat foarte mult si pe care il voi reda mai jos.:

 Imi doresc sa avansez la canto.
Imi doresc ca serbarea din 15 sa iasa bine..si vocea sa sune bine.
Imi doresc sa ii multumesc domnului profesor pentru increderea pe care a avut-o si o are in mine.
Imi doresc sa ii fac pe ai mei mandrii de mine.
Imi doresc sa trec cu bine examenele si sa nu am restanta...si sa raman la buget.
Imi doresc sa invat lucruri noi si sa experimentez senzatii noi.
Imi doresc sa imi fac prieteni adevarati.
Imi doresc ca eu sa am sanatate dar si cei la care tin sa fie sanatosi.
Imi doresc multe realizari.
Imi doresc pace si liniste.
Imi doresc sa nu mai fiu atat de pesimista si agitata.
Imi doresc un an bun cu mai putina rautate si falsitate...
Imi doresc sa fiu bine sufleteste....

Cam astea sunt nazuintele Florii de Mai si nu pot decat s-o respect si s-o indragesc .


Meriti acest Premiu si ti-l daruiesc din tot sufletul!


Dumnezeu sa te binecuvanteze FleurduMay!!!
Premiul Prieteniei va pleca mai departe spre alti prieteni mai vechi sau mai noi.

4 comentarii:

Danube Daughter spunea...

Oooooooo draga mea a primit premiul minunat!!!! Felicitari dear, si va imbratisez doamna Elena, caci din nou ne trimiteti noua,tinerilor, o inima plina de iubire!

Fleur du May spunea...

Domna Elena, mi-ati facut o surpriza atat de mare, incat imi dau lacrimile.

Cuvintele dumneavoastra sunt atat de frumoase, cred ca printre cele mai frumoase cate mi s-au spus vreodata. Nu stiu cum sa va multumesc pentru tot, in fond nici nu stiu daca merit toate astea, insa va multumesc din suflet pentru acest moment. Ma bucur tare mult ca am avut sansa sa va 'intalnesc' fie si in virtual, poate candva si in realitate.

Va iubesc si va multumesc enorm. Imbratisari uriase si pupici pufosi.

raza de soare spunea...

adevarul e ca May e deosebita...merita premiul cu desavarsire...felicitari!!!

elena marin-alexe spunea...

raza de soare-
Cred si eu ca merita! Ma bucur ca ii esti aproape!