duminică, 26 septembrie 2010

De toamnă


Coboară iar toamna pe uliţa mea
Cu pasul uşor legănat
Prin palme ascunde comoară de stea
Din zare de cer adunat

În aer miresmele fac hore mari
Sărută şi cer şi pământ
Iar merele coapte-şi plec fruntea spre zari
Şi vezi o livadă plângând


E-un haos plăcut amalgam de culori
Şi vântul colindă voios
Când raze de soare tiptil cad pe flori
El faţa-şi ascunde milos


Sub vişin pe bancă m-aşez suspinând
Of, iarba e tristă şi ea
Iar zilele-aleargă de zor într-un gând
S-apropie iarna cea grea


Şi totuşi cu câtă splendoare şi fast
Se plimbă azi toamna pe-alei
Cu-alaiuri ce poartă pe umeri contrast
De verde si roşu-n condei

Aromă şi gust caruselul divin
De galben cât ţine zarea
Buchet de miresme pe cerul senin
Discret iţi i-a răsuflarea

Privirile-mi cad pe salcia verde
Şi-un gând se ridică mai sus
Pe aripi de dor azi sufletu-mi crede
Cuvântul ce-aşteaptă nespus



  elena marin alexe


18 comentarii:

Simina spunea...

frumoasa poezia toamnei, in pas de plimbare prin taramul tau.....
ma rog la Dumnezeu sa fie si alte toamne frumoase, fericite si in pace.......

Ao toque do Amor spunea...

Olá, fiz um cartão para este lindo bebê
Felicidades
san

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe versuri, va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Iti multumesc draga mea.Scuze pentru mica incurcatura.Am postat mai tarziu poezia.

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do Amor
Multumesc draga mea Sandra!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
O zi frumoasa fluturasule!

Cristian Lisandru spunea...

Fiecare anotimp are farmecul său. Dar toamna, trebuie să recunosc şi eu (un veşnic îndrăgostit de vară), reuşeşte să ne ofere imagini extraordinare. Şi un gist extraordinar - al vinului...

kis spunea...

o carte cu versuri, un nepotel minunat, sanatate, poeme deosebite.
santeti binecuvantata de Dumnezeu.
se merita sa-l iubiti din toata inima!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
De asta iubesc eu toamna, pentru multitudinea culorilor si aromelor ei binecuvantate.
Noapte buna sa ai Cristian!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Merita! Dar si fara acestea tot il iubesc pe Domnul meu, caci EL a murit si a inviat pt. mine..
Noapte buna iti doresc de la Vrancea!

mmary spunea...

"Iar merele coapte-şi plec fruntea spre zari
Şi vezi o livadă plângând"...

E fascinanta imaginea unei livezi ale carei lacrimi sunt merele coapte.

Frumoase versuri...

Fiti binecuvantata cu "belsug" de haruri draga mea doamna.

denisia spunea...

Sper ca sunteti bine...:)

corina spunea...

Elena foarte frumoase versuri si mi-a placut tare de tot si tabloul ce frumos reprezinta toamna!!!!
Sa fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Iti inapoiez binecuvantarile pline de Pacea lui ISUS Mantuitorul nostru drag.

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Cum as putea sa nu fiu bine langa EL?
MULTUMESC SCUMPA MEA!

elena marin-alexe spunea...

corina-
Te imbratisez cu toate aromele unei toamne bogate in frumos.

denisia spunea...

Am intrebat pentru ca am vazut ca ati stat "cam retrasa"... mereu vin in vizita si stiu ca sunteti foarte activa....

O zi binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Am avut ceva treburi de rezolvat..ca toamna, stii tu! Te pup scumpa mea.