vineri, 7 mai 2010

La multi ani soţului meu!

La Mulţi Ani Ţucule!

Aş putea să scriu multe despre tine, dragul meu sot, dar nu mi-ar ajunge nici timpul nici spaţiul, pentru câte aş vrea să-ţi spun eu astăzi.
Am să mă rezum doar la o singură frază, care cuprinde tot ce simt pentru tine.
-Dragul meu, tu eşti  cea mai importantă fiinţă din viaţa mea, pentru care ii mulţumesc Lui Dumnezeu, clipă de clipă şi-L rog, să te ţină lângă mine încă, mulţi ani şi buni!


Azi împlineşti 61 de ani şi parcă ieri ne-am cunoscut, căci nu ţinem seamă de trecerea timpului peste noi, deoarece inima ne-a rămas tânără şi plină de viaţă. Mă bucur să-ţi pot spune azi:
La Mulţi Ani, atâtia cât va hotarî Domnul nostru!
Dumnezeu să ne binecuvânteze şi de aici înainte, cu bucurie, sănătate şi pace!

LA MULŢI ANI cu sănătate
Să îţi dea Domnul, tot ce doreşti.
Zile senine şi bucurie,
La Mulţi Ani, să trăieşti!

elena marin alexe

50 de comentarii:

April spunea...

La multi ani cu sanatate!

Octavia spunea...

LA MULTI ANI binecuvantati de Domnul! Zile senine in familie!

Cella spunea...

La multi ani!

Geanina Lisandru spunea...

Să parcurgeţi drumul vieţii la fel de frumos, să vă iubiţi fiindcă iubirea dă frumuseţe clipelor, să fiţi la fel de înşelepţi până în ultima secundă a acestui drum pe care anii au presărat flori în diverse culori, dar pe care voi le-aţi acceptat chiar dacă nu erau printre cele preferate de sufletul vostru.

Vă îmbrăţişăm cu toată dragostea,
Geanina şi Cristian!

Zenna spunea...

La mulţi ani şi din partea mea, multă sănătate să aibă de la Dumnezeu! :)

vyky spunea...

e taina iubirii divine ce azi tu sărbătoreşti,
să ai un soţ drag lângă tine pe care tu-l preţuieşti.
revarsă-i în potirul inimii sfinte iubirea ce Isus ţi-a dat,
croieşte-i şi azi noi veşminte în taine de adorat.
îmbrăţisări de iubire voi să trăiţi mereu
cu Cel ce nespusa-I iubire Vă leagă,vă trece prin greu.
şi azi vă doresc o splendoare de ani fericiţi cu Dumnezeu
El să vă încunune viaţa şi cerul fie-vă senin chiar de urcuşul e greu
La Mulţi Ani Tucu!

elena marin-alexe spunea...

April-
Multumesc scumpa mea!:)

elena marin-alexe spunea...

Octavia-
Multumesc si iti doresc la fel draga mea!:)

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Multumesc draga mea!:)

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
Sunt fericita sa fii alaturi de mine si acum, draga Geanina. Multumiri tie si lui Cristian!:)

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Mii de multumiri scumpa mea!:)

elena marin-alexe spunea...

vyky-
Intr-adevar Cel ce ne leaga a fost si este cu noi in permanenta, atat la bine cat si la greu.
Multumim pentru frumoasele versuri!:)

denisia spunea...

La multi ani fericiti. Să aveti parte de zile senine, bucurii.
Dumnezeu să va binecuvinteze cu viata lunga si sanatate.

adriana spunea...

LA MULTI ANI FERICITI IMPREUNA!

Cristian Lisandru spunea...

LA MULTI ANI! SĂ FIE SĂNĂTOS SI SĂ VĂ BUCURATI UNUL DE CELĂLALT SI DE TOT CEEA CE ATI REALIZAT ÎMPREUNĂ!

dyanna spunea...

Ai un dumnezeu care te aude , puterea dragostei in spatele tau, DuhulSfant in tine , si tot cerul deasupra ta. Daca il ai pe Pastor, ai har pentru fiecare pacat, calauzire la fiecare rascruce, o lumina pentru fiecare colt si o ancora in fiecare furtuna. Ai tot ce ai nevoie cine ti- ar putea lua toate acesatea?"La multi ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elena marin-alexe spunea...

denisia-
Multumim din suflet pt. urari si ganduri bune! :)

elena marin-alexe spunea...

adriana-
Din suflet mii de multumiri! :)

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Avem o viata frumoasa si o dragoste statornica, cimentata de timp si deDumnezeu insusi.
Multumesc mult ca esti langa mine si azi prietene! :)

elena marin-alexe spunea...

dyana-
Draga mea cuvintele tale ne-au inseninat cerul si ne-au incalzit inima! Multumesc mult pentru urarea superba. Fii binecuvantata!

CamiWitt spunea...

Draga mea poeta,
Din partea mea ii doresc sotului in primul rind multa sanatate, ca fara ea nu ar fi mereu super dispus sa te inveseleasca pe tine si apoi tu pe noi, ceea ce faci mereu si eu iti multumesc din suflet... Off, daca nu prea le am cu scrisul...
La multi ani !;;)

Glennis spunea...

Happy birthday. Maybe

ELENA spunea...

LA MULŢI,MULŢI ANI!!!
CU SĂNĂTATE,BUCURII NENUMĂRATE,
FERICIRE CÂT SE POATE ŞI TOT
BINELE DIN LUME SĂ_I FIE APROAPE!!
CU MULT,MULT DRAG SCUMPA MEA TIZĂ!!!
PETRECERE FRUMOASĂ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=_qYEhVnQXKY

Fluturas spunea...

La multi ani!!

elena marin-alexe spunea...

CamiWitt-
Te imbratisez cu aerul tau copilaresc si frumos ! Multumesc mult scumpa mea!:)

elena marin-alexe spunea...

Glennis-
Glennis Thanks dear! A beautiful day here with all you want love!

elena marin-alexe spunea...

Fluturas-
Multumesc Printeszo draga mea.Faptul ca esti acum langa mine imi arata sufletul tau frumos! :)

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
Multumesc pentru urari si dedicatia deosebita! Mii de imbratisari Tizo draga mea! Iti trimit stol de bucurii de prin Vrancea! :)

Anonim spunea...

Ani multi si fericiti impreuna! Sotul tau este binecuvantat sa aiba alaturi un suflet asa de frumos,draga Elena!

Sarutari!
L'Automne

Hălăţel spunea...

La multi ani!Multa sanatate,fericire si numai bine.

... spunea...

La multi ani!
Sa fiti sanatoasa si fericita alaturi de sotul dumneavoastra!
Va asteapta un premiu pe blogul meu ...
http://ionelmesaros.blogspot.com/

elena marin-alexe spunea...

Anonimule-
Multumesc pentru frumoasele cuvinte! :)
Dar de ce 'anonim'?

elena marin-alexe spunea...

Halatel-
Multumesc scumpa mea! Ce ma bucur de comentariul tau! :)

elena marin-alexe spunea...

...
D-le Mezaros, va multumesc mult si pentru urari, dar si pentru premiu. O zi frumoasa va doresc si multa sanatate!

kis spunea...

multi ani cu D-l Isus, si fiti binecuvantati impreuna cu cei dragi!

elena marin-alexe spunea...

kis-
Mii de multumiri! :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani,

Anonim spunea...

Nu sunt chiar anonim,sunt...L'Automne! A fost o placere si-o onoare pt mine sa trec astazi pe-aici! E sarbatoare pt dvs si pt noi,cei ce va trecem pragul - citindu-va!

Cu drag!
L'Automne

Rodica Botan spunea...

La multi ani...si multe binecuvintari...

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc mult.O imbratisare de suflet! :)

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Mi-ar placeasa te vizitez si eu, dar daca asa ai hotarat, faca-se voia ta draga L'Automne! :)

elena marin-alexe spunea...

Rodica-
Multe multumiri draga prietena draga! :)

marada spunea...

Cam tarziu, dar tin neaparat sa-i urez domnului MULTA SANATATE SI O VIATA LINISTITA ALATURI DE TINE!

Mariana spunea...

Dumnezeu sa il binecuvante pe sotul tau, Elena, si pe tine alaturi de el!
Am un pps exceptional...nu stiu cum sa ti-l trimit :) In mod sigur va va placea!
Multa bucurie din El va doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada-
Niciodata nu e prea tarziu draga mea.Multumesc mult! :)

elena marin-alexe spunea...

Mariana-
Mii de multumiri draga surioara!O sa-ti dau adresa de emaill.Fii binecuvantata!

miki spunea...

La multi ani si multa sanatae!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumim mult! :)

lidy spunea...

Tatik drag, unic si scump, ziua ta este un moment in care noi, copiii, ne amintim inca o data de toata dragostea cu care ne-ai inconjurat de-a lungul anilor, de sacrificiile pe care le-ai facut pentru noi si penru fiecare gest de purtare de grija... De aceea dorim ca Dumnezeu sa iti rasplateasca tot binele pe care ai stiut sa il faci, toata dragostea pe care ai fost gata s-o oferi neconditionat... Iti multumim si iti declaram iubire! La multi ani sa ne traiesti! Sa fii sanatos si sa te bucuri de zile frumoase in continuare! Dumnezeu sa ni te pazeasca si sa te fericeasca! In numele celor 3 muschetari , Ligos de Liguendia :D

elena marin-alexe spunea...

lidy-
Scumpa mea iti multumim pentru cuvintele frumoase!
Dumnezeu sa te binecuvanteze pe tine si familia ta! Ligos de Liguendia mii de salve!!! :D