duminică, 16 mai 2010

Premiul Prieteniei !!!

P
Premiul Prieteniei merge astazi la  Octavia - http://rascumparativremea.blogspot.com.
Draga mea tu faci parte din valul meu de prieteni si ma bucur ca te-am descoperit, in lumea virtuala. Inca de la inceput blogul tau mi-a atras atentia prin doza de interes pe care o are asupra relatiei omului cu divinitatea. Dar in timp am descoperit cu placere ca  Pasiune ta pentru Dumnezeu se impleteste miraculos si amplu cu interesul pentru carte si arta si m-a bucurat foarte mult.Descopar mereu alte calitati ale sufletului tau si sensibilitatea inimii tale iese la iveala putin cate putin..
Calitatile tale de prietena, nu le mai discut caci ar fi multe de spus si pe aceasta latura.Am sa mentionez doar ca imi esti mereu aproape si inca o data iti multumesc pentru fotografiile de la frumoasa ta nunta, pe care le-am folosit spre placerea celor ce vor  intra si pe "Alb de mireasa", dar si pentru tot ce-mi mai trimiti tu pe maill, caci sunt lucruri importante. Mai vreau sa iti multumesc pentru fidelitatea cu care ma citesti.
Sa nu mai spun si faptul ca de multe ori imi incarc bateriile cand te vizitez...
Iti daruiesc acest Premiu personalizat al Prieteniei ca semn ca te consider printre cei foarte apropiati mie.

Dumnezeu sa te binecuvanteze draga mea Octavia!
Premiul Prieteniei va continua saptamanal, spre alti prieteni dragi mie. 

4 comentarii:

Geanina Lisandru spunea...

Felicitări Octaviei!

O zi plină de frumos, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru-
O binecuvantata duminica sa ai in continuare prietena mea draga.Multumesc in numele Octaviei!

Octavia spunea...

Wow... multumesc frumos!!! mi-ai facut o placuta surpriza!
Imi cer scuze ca am intrat asa tarziu sa imi ridic minunatul premiu, am fost plecata.

Domnul sa te binecuvinteze si sa mai faci persoane fericite in continuare.

elena marin-alexe spunea...

Ocrtavia-
O SEARA PLACUTA DRAGA PRIETENA!pLACUTA SI BINECUVANTATA.