duminică, 23 mai 2010

Premiul Prieteniei

Astazi Premiul Prieteniei pleaca la Frontera, Cadiz, Spania la Jose Ramon http://creatividadeimaginacinfotosdejosramn.blogspot.com/
Meriti acest Premiu pentru fidelitatea ta, caci de o buna bucata de vreme, intri la plimbare pe aleile blogului meu. Ramon vreau sa-ti spun ca admir tot ce faci cu mare pasiune pe blogul tau personal. Ai un talent desavarsit in- Arta Fotografica si imi face placere oridecate ori pasesc prin teritoriul tau incarcat de cele mai frumoase imagini pe care le pregatesti pentru noi, prietenii tai virtuali..
Multumesc pentru tot ce ne oferi din bogatia sufletului tau de artist fotograf. In fotografia ta , se observa o sensibilitate aparte, cu care esti dotat prietene.

Iti ofer acest Premiu personalizat, al Prieteniei si te invit sa-l ridici  daca-ti place si  sa-l pastrezi.
Dumnezeu sa te binecuvanteze Ramon! 

2 comentarii:

José Ramón spunea...

Dragul meu prieten Elena cuvintele tale sunt la fel de frumos ca zori de zi, generozitatea dumneavoastră se datorează infinit pentru acest premiu minunat.

Luni dimineata am sa-l încărcaţi în săptămâna mare blog pentru tine şi pentru vizitatori.

Salutări de la creativitatea si imaginatia fotografii de José Ramón

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Meriti acest Premiu, dragul meu prieten Ramon. Ma bucur de prietenia ta!