duminică, 30 mai 2010

Premiul Prieteniei

A
Astazi Premiul Prieteniei pleaca la Denisia !http://inalbvorbim.blogspot.com/

Draga mea prietena, cu mare bucurie iti ofer acest Premiu personalizat , pe care mi-as dori sa-l pastrezi deoarece el simbolizeaza prietenia noastra din virtual.
Faci parte din cei mai vechi cititori si intotdeauna mi-au facut placere vizitele tale.O perioada ai lipsit si nu stiam de ce nu ma mai onorezi cu vizitele tale.Am aflat mai 'tarziu' motivele. Vreau sa-ti spun ca admir sincer tot ce scrii in "in alb vorbim" Esti binecuvantata cu talente si ferice de cel ce te citeste, caci cuvintele tale stralucesc precum margaritarele..si merita asezate pe inima.
Faptul ca -mi deschizi usa ...ma bucura de fiecare data si la fel ma bucur si cand iti trec eu pragul ...-alb-
Azi simt ca o revelatie momentul caci am citit "DESTAINUIRI" o postare de a ta din data de 25-Mai. Cred ca oricine vrea sa-ti fie prieten ar trebui sa citeasca mai intai acest articol extraordinar.
Esti un om adevarat si viata cu lacrimile sau zimbetele ei, ti-au format un caracter de invidiat.Te felicit si sunt mandra sa-ti fiu prietena.

Te astept daca vrei sa-ti ridici Premiul.
Dumnezeu sa te binecuvanteze Denisia draga mea!
Premiul Prieteniei isi continua drumul spre alti prieteni...in ziua de 6 Iunie !

2 comentarii:

mmary spunea...

Felicitari draga Denisia!...intamplator , sau poate nu, eu cred ca nu ,chiar azi am citit si eu "Destainuirile" Denisiei...Fiecare cuvant stralucind de apreciere si drag pe care l-ati rostit la adresa ei e in armonie deplina cu modul in care am perceput-o si eu pe acesta minunata tanara al carei suflet debordeaza de romantism,spiritualitate si frumusete...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate splendorile iubirii Sale!

denisia spunea...

Multumesc mult, Elena.
Te imbratisez sincer si imi doresc sa ramai un model pentru noi, cei din spatiul virtual