vineri, 21 mai 2010

Biografie

Iubesc cu inima
Si  sufletul incatusat
In  sunetul muzicii
Trimis spre cer
Cu murmurul
Paraului de munte
Aducand osanale
Care nu pier..
Iubesc cu patima
Prin furia culorilor
Iubesc cu lumina
Dezbracata de nor
Iubesc cu luna
Prin puzderia de stele
Nu adorm pana-n zori
Ocrotita de ele


Iubesc cu ploaia si vantul
Cu regele soare
Sarut nisipul si marea
Iubesc  Cuvantul
Si, cand ma doare
Iubesc cu lacrima
Si cu tot sufletul meu
Infasurat in dor si jale
Intre cer si pamant
Iubesc cu tot ce poate
Atinge pragul 
Divinitatii Tale.

Biografie- elena marin alexe.- 2010

40 de comentarii:

Cella spunea...

innot in iubire.
imi deshid aripile si respir aer imbibat cu iubire.
invat sa iubesc.
iubesc sa iubesc.

ELENA spunea...

"Iubesc cu ploaia si vantul
Cu regele soare
Sarut nisipul si marea
Iubesc Cuvantul
Si, cand ma doare
Iubesc cu lacrima
Si cu tot sufletul meu
Infasurat in dor si jale
Intre cer si pamant
Iubesc cu tot ce poate
Atinge pragul
Divinitatii Tale."
LA MULŢI ANI,SCUMPA MEA TIZĂ!!!
SĂNĂTATE,FERICIRE ŞI TOT CE VĂ
DORIŢI...PETRECERE FRUMOASĂ!
VĂ PUP ŞI VĂ IUBESC....
http://www.youtube.com/watch?v=DGbqDqq2vR0&feature=related

... spunea...

Superb poem!
Cu ocazia zilei onomastice ,de pe plaiuri satmarene,va rog sa primiti gandurile mele bune,sa fiti sanatoasa si sa aveti parte de cat mai multe impliniri!
La multi ani,doamna Elena!

disa spunea...

Elena, la multi ani!
Domnul sa fie cu tine si sa te calauzeasca si pe mai departe!

miki spunea...

D-na va urez "La multi ani!"si va ofer in dar calde imbratisari de pe meleaguri prahovene.

Zenna spunea...

La mulţi ani, doamna Elena, multă sănătate să vă dea Dumnezeu şi bucurii!

(Nu am spus până acum, dar purtăm acelaşi prenume. :D)

dyanna spunea...

Iubesc cu luna
Prin puzderia de stele....
Chiar fara cuvinte...Superb.

Paul spunea...

Cand iubesti aproapele tau si universul ce te-nconjoara si Dumnezeu priveste cu drag spre tine...
La Multi Ani distinsa doamna!

Simina spunea...

frumoasa " biografie"...
La multi ani!!!!!
sa-ti fie sufletul plin de "sunetul muzicii" dumnezeiesti...

Anonim spunea...

iubesc cu lacrimi si cu multa admiratie,copil inzestrat cu talent,sesibilitate,inocenta si pura divinitate miraculoasa.Nu peste mult timp va fi ziua ta 1-06:LA MULTI ANI,COPIL FRUMOS SI BUN,SA AI O VIATA PLINA DE BUCURII,NIROCUL SA TE INSOTEASCA,GHINIONUL SA TE OCOLEASCA SI TOATE VISELE SATI SE INDEPLINEASCA

O VIATA PLINA CU MIRACOLE--------O-ANONIM

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI pentru ziua numelui, să aveţi parte numai de bucurii şi de un final de săptămână cât mai bun... Am citit cu mare plăcere versurile...

nakudo spunea...

la multi ani,draga prietena Elena..cu lumina si pasi spre inalt ca inflorirea numelui ce-l purtati

nakudo spunea...

ce am uitat sa va zic ca e a sasea oara cand recitesc poezia?santeti cea reala aici..tot..ati dat tot din ce nu poate fi patruns la prima vedere...va imbratisez cu drag

Luminita Ciuciumis spunea...

atat de mult ma regasesc in aceasta poezie...sunteti minunata doamna Elena!Fiti vesnic binecuvantata!:x

elena marin-alexe spunea...

Cella-
Ai o viata inainte ...sa tot inveti, caci Iubirea este fara limite scumpa mea.

elena marin-alexe spunea...

ELENA-
O zi de bucurie pentru noi! Mii de multumiri pentru dedicatie si urari pe care ti le retrimit trecute prin sufletul meu! La multi ani Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

...-
Multumesc din tot sufletul pentru urari si gandurile bune!

elena marin-alexe spunea...

disa-
Multumesc draga mea !Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

miki-
Multumesc prahoveanco draga! Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Zenna-
Pai...ce sa mai zic, mereu mai descopar cate ceva care ne uneste.Dumnezeu sa te binecuvanteze frumoaso!

elena marin-alexe spunea...

dyanna-
Iubind prin tot ce ne-a lasat EL, adunam fire nevazute decat de suflet, sa intarim IUBIREA.

elena marin-alexe spunea...

Paul-
Multam mult pentru vorbele tesute frumos!

elena marin-alexe spunea...

Simina-
Da ...sunetul muzicii divine, purifica si da putere.Multumesc mult draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Anonim-
Iar ma pui pe ganduri...L'Automne! Multumesc mult si astept dezbracarea luminii de nor....

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru-
Multumesc prietenul meu drag! Astazi eu sarbatoresc cu sotul meu , el fiind Constantin si chiar avem o zi frumoasa, in suflet doar, caci afara mai plange vremea...

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Prezenta ta este DARUL cel mai minunat pe care l-am primit azi.
Multumesc fata verde cu suflet de aur,de 24 karate.

elena marin-alexe spunea...

nakudo-
Daca ai sti ca printre aceste randuri sunt si crampeie de dor, impletite prin gsnd in prsg de sarbatoare.....dor de tine scumpa mea, cantat din frunza salciei plangatoare, atunci cand amintirea saruta zorii.O banca , un visin, doua cesti de cafea la un ceas de sinceritate si prietenie.Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

Luminita Ciuciumis-
Draga si frumoasa prietena si sora, cred ca noi copii de Dumnezeu avem biografii asemanatoare, caci avem acelasi Tata. Multumesc voce de aur!

calina s spunea...

Dragă Elena,
e una din cele mai frumoase biografi citite de mine, felicitări şi un sincer LA MULŢI ANI!

mmary spunea...

"Iubesc cu ploaia si vantul
Cu regele soare
Sarut nisipul si marea
Iubesc Cuvantul
Si, cand ma doare
Iubesc cu lacrima
Si cu tot sufletul meu
Infasurat in dor si jale
Intre cer si pamant
Iubesc cu tot ce poate
Atinge pragul
Divinitatii Tale."

IUBESC,iata cuvantul esential care nu trebuie sa lipseasca din nici o bibliografie; sunt incantata ca l-am gasit in fiecare rand al bibliografiei dumneavoastra...

Draga doamna Elena, in aceasta zi de Sarbatoare Imparateasca va doresc o viata plina de binecuvantari divine in care fiecare clipa sa fie impregnata de IUBIRE.

Va imbratisez cu iubire din Iubirea LUI !

mmary spunea...

Imi cer scuze, am scris "bibliografie" in loc de "biografie"...sa-mi fie rusine....:(

José Ramón spunea...

Gracias por visitar.

Creatividad e imaginación fotos de José Ramón y por tus comentarios.

Tienes un blogs muy interesantes.

Un Cordial Saludos

elena marin-alexe spunea...

calina's
Multumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Scumpa mea, multumesc mult si crede-ma ca absenta ta mi-a lipsit mult. Returnez binecuvantarile site imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary-
Fii linistita draga mea, mai gresim- caci oameni suntem...

elena marin-alexe spunea...

Jose Ramon-
Gracias por visitas.Saludos con amore de Jesus!

marada spunea...

Ieri nu am avut timp sa intru pe blog, asa ca am intarziat cu urarile. In speranta ca voi fi iertata, indraznesc sa iti spun si eu La multi ani si multa sanatate.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba postare,va imbratisez cu mare drag

elena marin-alexe spunea...

marada-
Nu-i tarziu niciodata si multumesc din suflet.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE-
Multumesc si te pup cu mare drag!